Dit was de meest waardeloze TikTok die ze heeft gemaakt de afgelopen tijd. Ik ben heel benieuwd hoeveel ze hier voor gekregen heeft.
En het drinken wat ze promoot is nog goor ook
Ik ben geen fan/volger van haar, maar ik kan me herinneren dat ze diabetes type 1 heeft. Misschien heeft ze geen/minder medicatie nodig omdat ze met dit dieet geen carbs eet?
Koolhydraten
En de blikjes die ze âdrinktâ zijn gewoon leeg. Doe er op zân minst water in zodat je een echte slok neemt.
Waarom nemen jullie dit filmpje van Vera zo serieus? Het is toch bedoeld als satire, als grap? Veraâs humor, en zoals ze zegt âlekker schijt aan alle opmerkingenâ. Good for her!
ja haar diabetes is inderdaad de reden, maar lijkt me niet echt een gezonde (lange termijn) oplossing.
Waar vertelt Kelly over dit dieet? Is dat in een vlog ofzo?
Lijkt me heel ongezond. Dan mis je toch heel veel voedingstoffen en vitamines.
Sowieso zitten in groente toch al weinig koolhydraten. Snap er niks van
Ik zie dat papasjenkie dus weer aan het werk is. Hij was toch volledig in dienst bij haar?
komt soms een bord vlees voorbij in haar stories
Sinds een dik half jaar werkt hij als vrachtwagenchauffeur. Dit ivm de hoge woonlasten en rechtzaak. Kelly gaat minder werken en er komt geen au pair meer. Ik blijf het heel wonderlijk vinden hoe zij zich hun hoge levensstijl kunnen veroorloven.
Waarover? Ik ben nieuwsgierig
Edit: Ik zat gisteren te kijken in haar stories en een proefabo op haar app kost 9,99 per week? Wat een geld zeg
Er was vanalles mis met een huis dat ze hadden gekocht
Zie weer een update van Sharelotte. Het uitgebreide verhaal komt in de podcast maar ze hebben het erover gehad en wanneer die berichten dan waren enzo en dat was voordat ze âexclusiefâ waren. Ze heeft zijn zus gesproken en t met haar broer besproken maar hoe t verder gaat weet ze nog niet.
Oftewel ze geeft hem gewoon nog een kans
Ik ben de vlog van kc aan het kijken (vraag me niet waarom) en die is echt helemaal de tradwifelife in gedoken. Ze brengt het heel onschuldig en oppervlakkig (koekjes bakken en kippen in de tuin) maar ik vind dit gedachtengoed wel problematisch. Er word een hele generatie weer geleerd dat het een goed idee is om je bewust afhankelijk te maken
En dat dieet⊠avondeten is letterlijk alleen een biefstuk of gehakt. Niets er bij.
Jammer dat de comments uit staan
Kelly Caresse heeft een nieuwe video geplaatst op YouTube met de inspirerende titel: Thijsblijfmoeder tradwife en carnivoor eten: mijn verhaal.
Toeval of niet. Misschien leest ze hier wel meeđ€Ș
@itakepictures @lady90 Ik heb die video verder niet gezien maar wat hier ook zo kwalijk aan is, en wat je ook ziet bij die Amerikaanse tradwifes die zichzelf zo marketen, is dat zij helemaal geen traditionele thuisblijfmoeders zijn, want zĂj zorgen juist voor het inkomen door die vlogs en sponsoring enzo. Het is hun werk om te doen alsof ze niet werken. Die Sarah Therese bijvoorbeeld staat altijd maar in haar keuken zuurdesem te maken maar ze vergeet te vertellen dat ze dat kan doen omdat haar man voor de vijf kinderen zorgt
Heb jij de video wel gezien? Specifiek het laatste stuk waarin ze zegt geintrigeerd te zijn door de tradwife beweging
Kijk dat even, vanaf 18:30