Het influencertopic #23

Nee heeft hij veranderd. Het verhaal is vast nog niet voorbij…

10 likes

Ben benieuwd naar de TikTok waarin dit echt bewijst dat hij serieus is met haar hoor!! Hij verandert zelfs z’n profielfoto!

Zie hem ook opeens onder allemaal reacties reageren op haar laatste TikTok

Oh en ze zegt ook dat dat z’n favoriete foto van haar is en hij op een missie is om haar terug te winnen :joy:
Wat een soap

5 likes

Oh wat erg. Ik hoop ook niet dat ze via camera intiem is geweest met hem, zie het al helemaal voor me dat hij gaat chanteren

9 likes

Nee wordt ook vaak in de comments gezegd

2 likes

Volgt iemand hier thestylevisitor? Zij heeft zo’n rare zwaai gemaakt van 100% mode naar money mindset/MLM. Ik heb haar naar ontvolgd want echt absoluut niet geïnteresseerd in die onzin. Net nog even gekeken want toch nieuwsgierig, ze kreeg echt bakken met negatieve comments. Maar nu heeft ze alle comments verwijderd en de MLM posts naar een apart account verplaatst, wel nog met een highlight die helemaal gaat over haar ‘stay at home mom’ business model, en uiteraard kun je bij haar een cursus volgen. Vind het heel kwalijk want ze richt ze echt op alleenstaande moeders, bah.

5 likes

Hij volgt haar geloof ik niet meer, maar profielfoto is inderdaad anders

4 likes

Hij reageert ook op haar met I love you en dat hij haar terug gaat krijgen enzo :joy::joy::joy:

3 likes

Waarschijnlijk valt ze daar weer voor 🥹

5 likes

24 minuten geleden zegt ze ook dat ze er nog niet over uit is. :joy:

10 likes

Zij is echt apart joh. Wel heerlijk als je zo positief in het leven staat…

Wat voor een werk doet Lotte eigenlijk? Of doet ze alleen die coaching? Lijkt me niet dat ze daar van kan leven toch?

8 likes

Oh god

En @Moos positief en delulu hahah

6 likes

Giiiiiiiiiiiiiiirl :sob::sob::sob:

9 likes

Ze werkt als dienstverlener en iets met huisvesting, maar ze wil geen bedrijfsnaam noemen.

Ze is wel met zichzelf getrouwd. :slightly_smiling_face:

21 likes

Inspirerend. Iedere vrouw zou een klein beetje ShareLotte in haarzelf moeten hebben. Een klein beetje. Vooral niet te veel.

17 likes

-verwijderd door moderator-

7 likes

Er wordt hierboven letterlijk gezegd dat zij dat zelf niet wil delen. Respecteer dat dan gewoon.

13 likes

Ah thanks! Wel verrassend voor iemand die ALLES deelt, dat ze dat niet wil delen :crazy_face:

6 likes

Cant wait voor het gezeik en geklaag :popcorn:🫠

15 likes

Wat is het toch een speciale meid

29 likes

De hel als je ene kind nog niet kan lopen, ben benieuwd!

4 likes