Zou zomaar kunnen inderdaad. Het is echt een bijzonder type.
En idd @Monster geloof ik ook best. Zou als man ook gek worden van zo iemand hahah
Ik ga elke keer nog stuk als ik die tekening die trouwens haha
Zou zomaar kunnen inderdaad. Het is echt een bijzonder type.
En idd @Monster geloof ik ook best. Zou als man ook gek worden van zo iemand hahah
Ik ga elke keer nog stuk als ik die tekening die trouwens haha
Ik kwam hier echt net heen om dit te posten. Sorry maar ze ziet er toch echt uit of ze een dagje naar het strand gaat? Met die vlechtjes in d’r haar. En die jurk is hartstikke leuk maar echt niet geschikt voor de gelegenheid en lijkt ook al een beetje vaal/verwassen. Van die sandalen ben ik überhaupt geen fan maar dat is toch geen schoeisel voor naar de promotie van je vriend?
Wat ze toch in die platformsandalen ziet is mij een raadsel
Het is dezelfde outfit als die ze aan had bij het boekenbal
Die Share Lotte doet me (vooral op die foto’s met die rode lippenstift) echt denken aan:
Die meid kan toch niet serieus zijn?
Huh maar zij promoveert toch niet?
Had nooit verwacht dat kledingvoorschriften in Nederland stricter zouden zijn dan in Italië haha, ik heb hier veel promoties bijgewoond en de gasten zien er vaak gewoon “wel mooi” uit, niet per se heel netjes.
Ik verwachtte iets heel heftigs nav deze berichten maar jezus wat overdreven weer
Ja echt overdreven. Ligt ook echt aan je vakgebied hoe netjes men gekleed gaat. Bij de promoties waar ik ben geweest (bèta) komen de meeste mensen in spijkerbroek en trui/tshirt, standaard kloffie.
ja ik ging ook echt vol spanning naar instagram maar het valt alles mee (of tegen)
Ik vind het zelf wel wat anders of je naar iemands promotie gaat of dat jouw partner degene is die promoveert. Ik dacht eigenlijk ook dat het verplicht was om als promovendus in rokkostuum te verschijnen maar dat is blijkbaar dus niet bij alle universiteiten zo.
Jeetje, ze ziet er gewoon prachtig uit… Vind de make-up ook heel mooi. Maar ja, over smaak valt niet te twisten
Lisa draagt ook een croptop haha. En Bram juist stropdas en pak
Ik zou zelf niet voor deze halslijn hebben gekozen voor de gelegenheid, maar moet ze lekker zelf weten.
Ze had dat korte rode adidasbroekje met die witte plaform crocs met hoge sportsokken aan moeten doen
Ach ja als Nick het niet mooi vond had ie vast wel wat anders voorgesteld voordat ze samen vertrokken dus het was vast prima gepast.
Ja die ervaring heb ik ook, van tientallen promoties. Het maakt vaak echt niet uit hoe je komt, maar de meeste mensen komen gewoon in hun dagelijkse kloffie.
Ik vind het altijd zo ontzettend Nederlands. Comfort boven mooi kiezen. Ik zie dat ook vaak bij bruiden en bruiloftsgasten
Trekken ze cowboylaarzen of sneakers onder een mooie jurk aan. Echt walgelijk
Is toch ook het belangrijkste ik houd van er mooi uit zien hoor, maar ik ga niet lopen struggelen met pijnlijke schoenen waar ik amper op kan lopen. Dan maar nette sneakers oid.
love deze woede
Lekker boeiend ook