Het influencertopic #23

Ja je moet zoiets saais toch ook zelf fun maken!!

3 likes

Ik dacht ook dat rokkostuum verplicht was voor de promovendus en evt ook paranimfen. Iig wel bij EUR en UvA. Nouja weer wat geleerd.
Misschien ligt het ook weer aan het vakgebied van de promovendus hoe de gasten gekleed zijn, Nick sociologie toch? Zou dat promoveren zelf nooit kunnen, heb er altijd veel respect vooršŸ‘ØšŸ»ā€šŸŽ“

Geloof alleen AMC, niet bij de rest!

3 likes

Bij ons zie ik eigenlijk nooit blote schouders of zulke laag uitgesneden jurken. Een leuke dagelijkse outfit prima, maar zo’n outfit zie je bij ons nooit.

8 likes

Ja dit is ook wel wat ik gewend ben, dus had daarom hier ook niet voor gekozen. En bij m’n partner zou ik wel echt netter gaan ook dan bij een random collega!

4 likes

Rokkostuum is bijna nergens meer verplicht. Het staat vaak als ā€œAls je je aan de traditie wilt houden danā€¦ā€ met feestelijk doch niet te informeel als basisadvies.

Haha ja en wat gaan ze ook doen als je in je trainingspak zou op komen dagen voor je eigen verdediging? Je weg sturen? De universiteit wil dat promotiegeld zelf ook wel graag innen (zeker in deze tijden :smiling_face_with_tear:) dus denk het niet hoor :money_mouth_face:

7 likes

Dit is bij de UU ook niet gebruikelijk hoor. Denk dat ze er behoorlijk uit sprong. Kom heel regelmatig in het academiegebouw en heb nog nooit iemand zo casual mee zien komen.

7 likes

Ja ik ga gewoon lekker handjes schudden en felicitaties incasseren op die promotie alsof ik daar zelf een belangrijke bijdrage aan gedaan heb hoor!! maar daar hoort wel een bepaalde look bij

6 likes

Nou er zijn ook vast gekken die in spijkerbroek komen, net zoals op bruiloften.

2 likes

Ik vind het zelf altijd een fijn gevoel om een beetje in te blenden met de rest bij iets officieels.

3 likes

:yawning_face: zo blij dat ik op het MBO deze ongein allemaal niet had

55 likes

volgens mij mag je bij de VU tegenwoordig binnenkomen met je eigen gekozen muziek? maar kan ook fake news zijn

9 likes

Ja maarja dat is natuurlijk niet Ć©cht studeren he…. :skull:

4 likes

Nee, dat heet gewoon school en toetsen maken!!

16 likes

Lol dat Nick dan binnenkomt op Espresso
I’m working laaaate cause i’m a singeeer

6 likes

Zelfs de mannelijke professoren hebben een jurk aan toch? Zou beetje lullig zijn als je dan in een spijkerbroek komt

8 likes

ja op de meeste universiteiten een floor-length zwart velvet gewaad ja!

3 likes

hoe traumatiserend als je commissie opeens zo binnenkomt

7 likes

In Bonnie’s stories zie je ook de anderen die meegekomen zijn voor Nick. Bonnie’s ouders beide in spijkerbroek, Lisa op opvallende grove sneakers, die vriend van Titia in een spijkerbroek en oranje blouse. Bonnie is echt niet de vreemd eend in de bijt in dat gezelschap (plus ik vind dat ze er gewoon feestelijk uitziet ook met haar make up enzo maar ik krijg dan ook echt de kriebels van regeltjes rondom dresscodes en al helemaal tradities op universiteiten, komt zo elitair over op me).

17 likes