Het influencertopic #23

Ik heb de video net gekeken en ze gingen zelfs na de test naar de huisarts toe ipv gelijk naar de verloskundige (wat de standaard tegenwoordig is), omdat ze bang waren gespot te worden en hebben daar hun zorgen geuit van hoe nu verder, is er een verloskundige aan huis of gaan we onherkenbaar met de fiets naar de praktijk etc. En dit was allemaal meteen na de positieve test, lijkt me erg vervelend om je daar dan al mee bezig te moeten houden.

17 likes

Tsja even advocaat van de duivel: is ze er niet heen voor werk? Er vliegen dagelijks mensen op en neer naar Londen voor 1 vergadering 🫠
Maargoed dat Michelle geen duurzaamheidskoningin is, steekt ze niet onder stoelen of banken. Geeft zelf in dr stories ook aan dat ze nooit de fiets gebruikt. Ik denk als de melk op is ze nog met de BMW naar de AH racet.

7 likes

Dat maakt het niet minder onzinnig toch? Dat andere mensen het doen is geen vrijbrief om het dan zelf ook te doen.

18 likes

Nee het was toch voor de voetbalwedstrijd PSV-Sevilla?

Maar ongeacht de reden verdient het inderdaad geen duurzaamheidsprijs

3 likes

Nee dat is uiteraard geen vrijbrief. Ik mis soms wel die verbazing als ā€œmannen in pakā€ voor een ā€œbelangrijkeā€ vergadering op en neer vliegen. Ik heb zelf het idee dat dat nog als veel normaler wordt gezien. Terwijl dat natuurlijk net zo kwalijk is.

9 likes

Even ergens naartoe vliegen voor een concert/voetbalwedstrijd/formule 1 is niet nieuw toch? Bijzonder om daar bij haar nu ineens verontwaardigd over te zijn.

Maar verder eens dat er wel wat aan gedaan zou mogen worden.

4 likes

Jeetje maar maken ze het niet een beetje heel groot zo? Ze zijn niet Beyonce ofzo of de koning en koningin, er worden elke dag mensen zwanger.

42 likes

Ik gok dat de meeste fans qua leeftijd nog niet bij een verloskundige komen :upside_down_face: Maar goed wellicht onderschatten wij de hoeveelheid waarin ze wel herkend worden op straat. Als Mascha al niet met de trein wilt om die reden, dan zal Enzo het nog wel extremer hebben qua fans.

1 like

Ja, dat zal dan wel misschien. Maar bedoel meer: en dan wordt er gespeculeerd dat ze zwanger is, vervelend ja maar zo bijzonder is dat ook weer niet?

6 likes

Nee maar kan me wel voorstellen dat je het privƩ wilt houden als het nog pril is, je zit er waarschijnlijk ook niet op te wachten dat heel NL het weet mocht je nog een miskraam krijgen.

2 likes

Ik denk eerder dat je onderschat hoe bekend zijn gezicht is. En gespot worden in de supermarkt of het ziekenhuis is iets anders dan dat je herkend word bij de verloskundige. Want daar kom je echt maar voor 1 ding. Het lijkt me echt kut als je bekend bent en dit nog even voor jezelf wil houden.

7 likes

Ik snap Enzo en Myron wel eigenlijk. Vooral met al die roddelkanalen tegenwoordig.

9 likes

Ik mis de optie af en toe. Nu met de babyvlogs waarschijnlijk wel weer wat meer en zijn vakantievlogs vind ik altijd wel erg leuk.

Nouja ze doen ook anticonceptie toch? Maar ik snap wat je bedoelt en de k dat fans eerder denken dat je daar zit omdat je zwanger bent dan voor een spiraal.

5 likes

Wie is die vrouw op Tiktok die constant dure spullen koopt en nu een adventkalender heeft laten maken bij Hermes voor 40k 🫠

12 likes

Jelline? Die is hier al vaker besproken :smiling_face_with_tear:

4 likes

Echt bizar hoe haar leven om kopen draait, het is echt ziekelijk.

16 likes

Begint wel bizarre vormen aan te nemen ja. Maar ik vind de reacties van jonge meiden ook verontrustend: ā€œzij heeft het gemaakt in het levenā€ joehoe alsof het leven draait om dure spullen kopen.

7 likes

Ja dat is wat ik er zo naar aan vind, die hele mindset. Het is zo onrealistisch en uiteindelijk wat moet je met al die spullen? Zo rijk worden als je maar kan…en de rest van je leven dan?

5 likes

Vind de manier waarmee ze geld verdient ook zo vaag.

Ze heeft anonieme youtube kanalen en is nu ook coach ofzo?

7 likes