Wat wil je hier mee zeggen?
Ahh Joeyjaq die met familie zijn schoonvader verrast met een spontane gezinsvakantie naar Italie, wat een lieve verrassing!
https://www.instagram.com/p/C8tjrbcAbXZ/
Haha het was een serieuze vraag, denk je dan dat ze aan de dieetpillen zitten, een eetstoornis hebben etc?
Vind het wel toevallig dat nu Ozempic een ding is en er toevallig ook ineens een heleboel influencers allemaal zijn afgevallen.
Niet specifiek naar Monica hoor want weet ik veel of ze dat ook echt gebruikt. Maar zal in veel gevallen vast geen toeval zijn.
Ja dit wordt ook overal onder die fotoâs van Danique gezet. Zij is ook veel afgevallen.
Omg neeee dat mini beetje kwark met een volle schep proteĂŻnepoeder erbij. Dat smaakt toch super weeĂŻg en korrelig?
Totaal iets anders, maar moet ineens denken aan dat Kelly C. haar huwelijksaanzoek op Beutygloss stond, omdat Masha daarbij meehielp ofzoâŠ
Fascinerend was dat. Vraag me af hoe Masha daar nu op terugkijkt.
Ik denk dat Monica zich juist niet zo goed kan beheersen en wat @2701 eerder zei precies raak is. Hoe vaak was het niet in haar vlogperiode âik ga nu echt gezond eten en sportenâ en dan na 1/2/3 dagen alsnog broodje kroket/maccie/ sushi eten.
Zij is ook best veel afgevallen de laatste tijd, en dat is eerder met (te) weinig eten dan voedzaam eten. Ik denk dat Monica gewoon moeite heeft met duurzaam, voedzaam eten en daarom liever 1 vette hap neemt en daarna niets. Dan krijg je dus dit. Vind het echt jammer dat dit nog steeds op grote schaal - met influencers en celebs- zoveel focus is op dun zijnđ
Hoe kunnen mensen daarnaar kijken?
Hij was een en al stereotype, onorigineel en deed echt teringveel zooi op zân gezicht.
Oh ik snap dat je hem niks vindt hoor maar ik volg hem al sinds zân huis anubis sketches en ik vind hem wel heel grappig en aandoenlijk haha.
Hoe komt iedereen eigenlijk aan Ozempic? En ik bedoel dit niet als âdrop hier je linkjes en tipsâ (niet doen!!!), maar is het zo makkelijk te krijgen? Dat is toch illegaal?
Dat iets illegaal is wil niet zeggen dat je er moeilijk aan kunt komen natuurlijk.
Onlangs toch al in het nieuws dat er artsen zijn die dit tegen vergoeding gewoon uitschrijven en je die beste mensen via het internet kunt benaderen.
Op grofweg dezelfde manier waarop je aan andere verboden middelen komt: weten wie het verstrekt
En dan die siroop, kwark en eiwitpoeder âZONDER SUIKERâ. Ondertussen is dat evengoed ongezond met al die zoetstoffen. In die kwark zit bijv. ook gewoon aspartaam . De gemiddelde zoetstof is 200 keer zo zoet als suiker. Volgens mij kun je oprecht (als je geen diabeet etc. bent) nog beter producten met wat suiker nemen dan dit. En vooral een volwaardig dieet nemen, in plaats van deze armoe.
Het is gewoon bij dezelfde klinieken te krijgen als waar de meeste influencers ook hun botox en fillers halen, dus zo makkelijk is het wel.
Het is zo makkelijk als âozempic kopenâ googlen en gewoon afrekenen bij de eerste beste aanbieder
Daar zit sowieso de key denk ik, normale hoeveelheden. Ik volg en ken haar verder niet, maar alles op die manier vervangen lijkt me in ieder geval niet wenselijk.
Ik heb op instagram zelfs âgewoonâ reclame ervoor gekregen even een testje invullen (en zelfs als je jezelf zwaar onderwicht geeft ben jij verrassing!! Echt geschikt voor Ozempic en krijg je 20 euro korting op 4 pennen voor de eerste maand)
Monica is hartstikke dun en sport nauwelijks. Hadden jullie dan verwacht dat ze al die vette meuk niet zou compenseren?
Gestopt met kijken toen ze zei dat dat de koffiesiroop met suiker eigenlijk veel lekkerder vind. NEEM DIE DAN GEWOON