Ik snap Enzo wel. Ik zelf ben al bang dat ik teveel bekende tegen kom bij de verloskundige. En ik denk dat er genoeg mensen zijn, die ook al zijn ze wat ouder het graag doorvertellen. Ben benieuwd hoe ze het hebben opgelost.
Heb haar tijdens een event een keer live gezien en ze heeft daadwerkelijk dat charisma van een aardappel. Vond het eigenlijk best jammer omdat ze op insta met de mooie fotoās wel echt goed overkomt. Maar goed, ik ken de fotograaf persoonlijk dus ik snap wel dat ze daardoor zo goed overkomt
maar dat helpt dus enorm in deze business. Zolang je on the gram maar een bepaald beeld kan schetsen dan kom je wel ver.
Ze is groot geworden met MPOP, online programma over online programmaās maken. Dus nog voor Celine Charlotte ermee begon Maar haar programma en software zijn nou ook niet echt top. Had vaak klanten die haar software gebruikte en alleen maar problemen hadden. Haar man runde dat gedeelte van het bedrijf toen. Weet niet of dat nu nog zo is
I canāt met die RHOAMS TikTok van Bram en Bonnie, als Monica het doet is het in ieder geval nog grappig maar dit is gewoon echt pure cringe
Ja was echt heel slecht. Alsof ik naar een toneelstuk van 2 pubers zat te kijken, die dat niet vrijwillig wilden maar wel moesten van hun docent.
Weet je wie daar pas slecht in is⦠Jan Versteeg, manmanman Gaat niet over RHOAMS maar toch. Doe 't dan gewoon niet.
Hehhhhhh wat is dit nou beroeeeerd
En Chantal Jansen heeft ook opeens tiktok ontdekt en dat is ook HEEL slecht en cringe.
Ik gil om sinterklaas die tiktok trends doet haha. Koookeend heete thee⦠uit een glas drinken.
Je tiktok account is op deze manier te zien met naam en alles. Mocht je anoniem willen blijven!
Weet ik volg me op insta X
Omw!
En ook niet echt synchroon met het geluid. Ik snap dat echt niet op TikTok, als je ziet dat het geluid niet lekker loopt met jouw lipsyncen dan doe je het toch even opnieuw? Echt mān grootste TikTok ergernis
Is Aranka op seksvakantie in Gambia???
Hahahaha sorry ik haat TikTok maar het is het bijna waard om Sinterklaas ādie hete thee komt helemaal over mān poenieā te horen zeggen.
Oke ondat jij het bent ga ik die video voor je downloaden en naar je sturen.
Dat is een ding, sekstoerisme in Gambia
ik dacht dat dat algemeen bekend was
Vraag me af waarom uitgerekend voor haar gekozen wordt voor een sponreis, is haar bereik nog zo groot?
En ik associeer haar ook niet met reizen naar Afrika⦠eerder een sponreisje naar een vakantiepark in Nederland met het gezin.
Ow oeps wacht dit is een andere Arankaš Deze ken ik niet.