Het influencertopic #23

Zij was geloof ik de eerste die mensen leerde een ‘online programma’ te maken met hun aanbod. Een jaar of 8 a 10 geleden, denk ik?

Je zag ook duidelijk wie er allemaal door de Simone Levie-wasstraat waren geweest haha, allemaal websites met precies dezelfde opzet. Ik heb het ook nooit begrepen, want wat je zegt: charisma van een aardappel idd. Maar er is blijkbaar een doelgroep voor (waaronder een familielid van me, daarom weet ik dit).

Maar ze heeft dus wel al die jaren een following op kunnen bouwen.

8 likes

Ik snap Enzo wel. Ik zelf ben al bang dat ik teveel bekende tegen kom bij de verloskundige. En ik denk dat er genoeg mensen zijn, die ook al zijn ze wat ouder het graag doorvertellen. Ben benieuwd hoe ze het hebben opgelost.

Heb haar tijdens een event een keer live gezien en ze heeft daadwerkelijk dat charisma van een aardappel. :see_no_evil: Vond het eigenlijk best jammer omdat ze op insta met de mooie foto’s wel echt goed overkomt. Maar goed, ik ken de fotograaf persoonlijk dus ik snap wel dat ze daardoor zo goed overkomt :stuck_out_tongue_winking_eye: maar dat helpt dus enorm in deze business. Zolang je on the gram maar een bepaald beeld kan schetsen dan kom je wel ver.

Ze is groot geworden met MPOP, online programma over online programma’s maken. Dus nog voor Celine Charlotte ermee begon :wink: Maar haar programma en software zijn nou ook niet echt top. Had vaak klanten die haar software gebruikte en alleen maar problemen hadden. Haar man runde dat gedeelte van het bedrijf toen. Weet niet of dat nu nog zo is :woman_shrugging:t2:

6 likes

I can’t met die RHOAMS TikTok van Bram en Bonnie, als Monica het doet is het in ieder geval nog grappig maar dit is gewoon echt pure cringe

6 likes

Ja was echt heel slecht. Alsof ik naar een toneelstuk van 2 pubers zat te kijken, die dat niet vrijwillig wilden maar wel moesten van hun docent.

4 likes

Weet je wie daar pas slecht in is… Jan Versteeg, manmanman :sob: Gaat niet over RHOAMS maar toch. Doe 't dan gewoon niet.

3 likes

Hehhhhhh wat is dit nou beroeeeerd :joy::joy::joy::joy:

3 likes

En Chantal Jansen heeft ook opeens tiktok ontdekt en dat is ook HEEL slecht en cringe.

4 likes

Ik gil om sinterklaas die tiktok trends doet haha. Koookeend heete thee… uit een glas drinken.

11 likes

Je tiktok account is op deze manier te zien met naam en alles. Mocht je anoniem willen blijven!

7 likes

Weet ik volg me op insta X

24 likes

Omw! :grin:

7 likes

En ook niet echt synchroon met het geluid. Ik snap dat echt niet op TikTok, als je ziet dat het geluid niet lekker loopt met jouw lipsyncen dan doe je het toch even opnieuw? Echt m’n grootste TikTok ergernis :rage:

12 likes

Is Aranka op seksvakantie in Gambia???

41 likes

Hahahaha sorry ik haat TikTok maar het is het bijna waard om Sinterklaas “die hete thee komt helemaal over m’n poenie” te horen zeggen.

15 likes

Oke ondat jij het bent ga ik die video voor je downloaden en naar je sturen.

11 likes

Dat is een ding, sekstoerisme in Gambia :frowning:

3 likes

:grimacing: ik dacht dat dat algemeen bekend was

17 likes

Dit deed een collega van @Soy.peor toch of zit ik nu helemaal verkeerd? :joy:

5 likes

Vraag me af waarom uitgerekend voor haar gekozen wordt voor een sponreis, is haar bereik nog zo groot?

16 likes