Het influencertopic #23

Simone Levie.

Ooit was ze uitgenodigd bij een IMU event en ook zij hadden spijt :joy: Dat was zo duidelijk tijdens hun interview, want er kwam gewoon echt niks zinnigs uit haar.

En haar MPOP programma is gebouwd door iemand uit de Filipijnen en zat vol fouten in elkaar. Zou eigenlijk eens door de keuring moeten want qua veiligheid zou het eea ook wel niet kloppen.

(zie nu net de reactie van @chachaloco

9 likes

Ik ook. Ik heb echt het idee dat zij een dikke charlatan is.

2 likes

Mijn energie is in ieder geval weggestroomd na de blog en de video. Zij heeft al mijn geduld voor de rest van het jaar opgemaakt :face_exhaling:

7 likes

Jaarcijfers KvK

4 likes

Ja het is vrij duidelijk dat ze geen juridische bijstand heeft gezocht in dit hele proces :sweat_smile:

5 likes

Dat zegt volgens mij heel weinig in deze industrie en multi level marketing schemes in het algemeen. Die mensen kopen continu elkaars coachingssessies / magic miracle courses / webinars etc. Hoge inkomsten, maar net zo hoge uitgaven aan andermans rommel.

4 likes

Dan blijkt toch dat de winst laag is? Of denk ik nu te makkelijk.

1 like

Ik zie in de uitspraak dat de gedaagde geen advocaat had maar wel een gemachtigde die jurist is.

7 likes

Op die site van Suzanne:

Succes, rijkdom en grootsheid zijn de grote fascinaties, interesses en passies in mijn leven. Het is niet voor niets dat ik in vier jaar tijd een miljoenenbedrijf bouwde op deze thema’s: het is waar ik het allerliefste mee bezig ben en anderen mee help. De titel van mijn roman is veelzeggend: ‘Jouw droom is mij te klein’.

Haar romantitel vat het inderdaad wel allemaal samen. Wat een grootheidswaanzin.

21 likes

Ik dacht al er was toch iets met die ex…

Heb even wat teruggezocht:

https://www.ad.nl/show/bas-trekt-in-all-you-need-boetekleed-aan-na-bedriegen-zwangere-vriendin-ik-ben-een-klootzak-geweest~a883e0c3/

Kan me voorstellen dat hij een ‘naar personage’ is

11 likes

Zegt ze ook in die ellenlange video, haar instelling en levensdoel is geld, succes en status.

Maar er staat nergens wat ze daadwerkelijk doet.

5 likes

Heb via via gehoord dat Suus rechtszaak heeft gehad omdat ze haar eigen personeel niet betaalde.

En ook via via dat ze enorm veeleisend was om voor te werken en negatief over anderen.

4 likes

:face_with_spiral_eyes:

13 likes

En via via heeft het ook van via via en die heeft het va de broer van de zus van de tante en daar weer de achterneef van.

14 likes

Wat een ongelukkig bestaan.

7 likes

Succes, rijkdom en grootsheid zijn de grote fascinaties, interesses en passies in mijn leven

Hoe leeg is je leven dan ook, zo treurig

15 likes

image
Ik krijg deze advertentie op de een of andere manier steeds op linkedin en ik vind haar echt op bonnie lijken
(sorry als jullie haar niet vinden lijken)

32 likes

:clap:t3:

35 likes

Ik dacht het ook direct hoor!

5 likes

Marilena Poot is in mijn algoritme terecht gekomen. Een jonge meid met vriend en zoontje ‘die de hotspots van Amsterdam laat zien’
Ze zijn op zoek naar een huurhuis en bezichtigen woningen van 3500€ en meer. Waar ze precies geld mee verdient is helemaal onduidelijk.
Even googlen leverde een artikel van een jaar of 7 geleden op over een begeleid wonen locatie waar ze woont en hulp krijgt bij solliciteren ed. Heeft ze in de afgelopen jaren dan opeens een enorm succesbedrijf opgericht?

9 likes