Mijn energie is in ieder geval weggestroomd na de blog en de video. Zij heeft al mijn geduld voor de rest van het jaar opgemaakt ![]()
Jaarcijfers KvK
Ja het is vrij duidelijk dat ze geen juridische bijstand heeft gezocht in dit hele proces ![]()
Dat zegt volgens mij heel weinig in deze industrie en multi level marketing schemes in het algemeen. Die mensen kopen continu elkaars coachingssessies / magic miracle courses / webinars etc. Hoge inkomsten, maar net zo hoge uitgaven aan andermans rommel.
Dan blijkt toch dat de winst laag is? Of denk ik nu te makkelijk.
Ik zie in de uitspraak dat de gedaagde geen advocaat had maar wel een gemachtigde die jurist is.
Op die site van Suzanne:
Succes, rijkdom en grootsheid zijn de grote fascinaties, interesses en passies in mijn leven. Het is niet voor niets dat ik in vier jaar tijd een miljoenenbedrijf bouwde op deze thema’s: het is waar ik het allerliefste mee bezig ben en anderen mee help. De titel van mijn roman is veelzeggend: ‘Jouw droom is mij te klein’.
Haar romantitel vat het inderdaad wel allemaal samen. Wat een grootheidswaanzin.
Ik dacht al er was toch iets met die ex…
Heb even wat teruggezocht:
Kan me voorstellen dat hij een ‘naar personage’ is
Zegt ze ook in die ellenlange video, haar instelling en levensdoel is geld, succes en status.
Maar er staat nergens wat ze daadwerkelijk doet.
Heb via via gehoord dat Suus rechtszaak heeft gehad omdat ze haar eigen personeel niet betaalde.
En ook via via dat ze enorm veeleisend was om voor te werken en negatief over anderen.
![]()
En via via heeft het ook van via via en die heeft het va de broer van de zus van de tante en daar weer de achterneef van.
Wat een ongelukkig bestaan.
Succes, rijkdom en grootsheid zijn de grote fascinaties, interesses en passies in mijn leven
Hoe leeg is je leven dan ook, zo treurig

Ik krijg deze advertentie op de een of andere manier steeds op linkedin en ik vind haar echt op bonnie lijken
(sorry als jullie haar niet vinden lijken)
![]()
Ik dacht het ook direct hoor!
Marilena Poot is in mijn algoritme terecht gekomen. Een jonge meid met vriend en zoontje ‘die de hotspots van Amsterdam laat zien’
Ze zijn op zoek naar een huurhuis en bezichtigen woningen van 3500€ en meer. Waar ze precies geld mee verdient is helemaal onduidelijk.
Even googlen leverde een artikel van een jaar of 7 geleden op over een begeleid wonen locatie waar ze woont en hulp krijgt bij solliciteren ed. Heeft ze in de afgelopen jaren dan opeens een enorm succesbedrijf opgericht?
Misschien gecoacht door Suz?
Grote kans! Het fascineert me enorm.