Wat zegt zij nou eigenlijk allemaal. Geen touw aan vast te knopen
Als ze dat boek net zo geschreven heeft als deze blog dan missen we niks
Wtf is dit.
"Met dit boek wil ik voorleven aan je om altijd je hart te volgen, los van conventies”.
Wat staat hier? Wat is voorleven? Zoveel vragen
14 hele maanden?
*Cries in George R.R. Martin *
Ook echt een video van weetikhet hoelang waarin ze helemaal niks zegt. Meine Gute…
Nou dit idd! Wat een wazig en langdradig verhaal
Hahgahahahhahaha zij is zo delulu dat ik wel moet Stannen.
“De mind is knettergek”
Deze video gaat ook maar door en door.
Je kunt hem op 2x snelheid afspelen, dan praat ze nog steeds poep, maar wel op ongeveer normale snelheid
Is toch die vrouw die op pianomuziek naar beneden kwam afdalen tijdens een event?
Wat is een denigrerend verleden? Die pauzes tussen elk woord, lijkt alsof ze op applaus wacht. Die is even delulu als die Margretha van de laar. Wie zit nu te wachten op hun boek?
Oh ik moet zo om lachen, wat is dit nou weer
Ja het is alsof ze in de douche zit en dagdroomt dat ze geïnterviewd wordt omdat ze daadwerkelijk een interessant en relevant persoon is, maar dat is ze niet dus nu is het gewoon awkward en onnodig.
Suzanne: “Als je gaat vechten, dan win je nooit, al win je.”
Suzanne haar verwachtingen:
De tranen lopen over mijn wangen van het lachen. Hoe kan je jezelf zo serieus nemen?
omg zij spoort echt niet?? maar dat bleek ook wel uit die outfits eigenlijk toen bij vera. of uit die keer dat ze spontaan een varken had gekocht
Sorry.
Ik kan dit niet lezen.
Zonder knettergek te worden.
Ben even op haar, super slecht geschreven en vorm gegeven, website gaan kijken en deze review van haar podcast is zo verwarrend. Wat levert het op? Naar waar stroom het?