Die hele website is echt zo lelijk en zo slecht opgebouwd
Ughhhhh dit is echt van die orde krankzinnigheid waar ik agressief van word.
Doe
Even
Normaaaal
Uitspraken.nl, zoeken op Roman, datum uitspraak selecteren voila
De hele tijd dat âlater deze zomer gaat de prijs omhoogâ ook. OkĂ©, bedankt, ik neem het mee in mijn overweging om 100+ euro uit te geven aan een egotalk.
Sowieso bullshit, als je echt een goedlopend bedrijf hebt hoef je niet in 1 artikel 4 linkjes voor âearly bird ticketsâ te spammen.
Dit is een perpetuum mobile van andere coaches, ze kopen allemaal bij elkaar en houden elkaar dan (tijdelijk) in stand. Alle reacties op haar insta en alle mensen die op haar âzingend op een piano landenâ event waren, zijn mensen die zelf ook âbusinesscoaches met een miljoenenondernemingâ zijn.
Er is ook zoân hele kleine vrouw, weet ff haar naam niet, die ook precies zo is en die komt ook in galajurken aan op haar eigen events waar alleen maar dit soort types zijn. Ze groeien beiden ook totaaaaal niet op insta omdat er buiten deze groep geen interesse is en er een oversaturatie van dit soort nutteloze coaches is.
Ik heb net 5 minuten van mijn leven verneukt aan bijna dit hele filmpje afkijken omdat ik dacht dat er later in het filmpje misschien duidelijkheid zou komen. Maar holy shit. Als die website en alles over dat âeventâ al zo slecht geschreven is⊠wat voor kwelling moet het boek dan wel niet zijn geweest?
Is gewoon een ordinaire MLM uiteindelijk, alleen dan in een coachingjasje
Hahaha ik weet ook de naam niet maar ik weet precies wie je bedoelt
Die website ziet er ook echt uit als zoân pop-up als je illegaal probeert te streamen
Dit soort mensen⊠zoveel praten, zo weinig (niks) zeggen⊠Als je dan zoiets doet kom dan met zinnige informatie waar mensen echt wat aan hebben. Helemaal van 't padje
Ja donkere krulletjes
hahahaha het lijkt wel een soort joe biden wartaal wtf staat daar
Nice, vele malen interessanter leesvoer dan de onzin die ze zelf uitkraamt.
Wat een vreselijk gelul weer
Was zij ook niet degene die ooit had gezegd dat als zij een moeder met een gehandicapt kind ergens tegenkwam dat ze verantwoording eiste van die ouders, over wat hun kind mankeerde? Dat had ze toen ook een soort brief over gepost ofzo. Dat was ook zo bizar.
Heel raar mens is zij.
Hahah die suzanne kwam toch ook een keer op een hoepel uit het plafond zakken op haar eigen event
No mud no lotus mensen!!
Ooit was er een tijd dat je gewoon een blog schreef over je kut breakup. Ik denk echt dat we daar weer naartoe moeten.
Waar gaat het ook over zeg. Quote wijze uitspraak van zichzelf uit boek. Vervolgens: dit moet je niet te letterlijk nemen.
Jaaaaa dit kan ik me nog herinnen! Er was een blogger (inmiddels gestopt) die een kindje kreeg dat ziek was zonder te benoemen wat want privacy (EN ZO HOORT HET MENSEN), en zei had daar echt een TOTAAL ongepast verhaal over geschreven dat die blogger moest delen wat er met haar kind aan de hand was
omg ja hoe is dat toen ook alweer afgelopen? daar kreeg ze toen heel veel (terechte) kritiek op toch, ook van die ouders?