Filmpje gezien en uitspraak gelezen. Wat een vermaak weer op de woensdagmiddag.
hahaha ik ging even op waybackmachine kijken naar die blog van Vera en Suzzz
Dit is dat hele verhaal over dat ze die big weer weg ging doen
Dat die ook Belle heette dat was ik alweer vergeten
Waar ging die rechtzaak met haar ex over?
omg thanks ik zocht dit maar hij laadde bij mij niet
Ik weet het niet meer, ik denk een boel kritiek en blog verwijdert?
Volgensmij is in eerste instantie ook alleen besloten dat ze 2 weken voorafgaand aan de publicatie van het boek haar ex inzage moet geven in de stukken die over hem en hun kind gaan. Als ze dat doet, maar dat wil ze niet, kan ze het boek in principe publiceren. (Tenzij haar ex de rechter na inzage alsnog verzoekt de publicatie te verbieden en dit wordt toegewezen.) Ik vind dit altijd zo sneu als er een minderjarige bij betrokken is die hiermee wordt geconfronteerd en alles open en bloot op social media wordt gedeeld voor een groot publiek. (Ik ben me ervan bewust dat wij hier zelf ‘dat publiek’ zijn).
Edit: @Xiomara
Joel Beukers heeft mijn werk te pakken en al meerdere video’s gemaakt over een recent artikel (van een collega). Valt echt niet tegenop te reageren/modereren
Doe puntjes tussen zijn naam voor ie hier ook mee aan de haal gaat!
Wat staat hier
Was ik ook met m’n scripties, weet je hoe moeilijk het soms is om binnen de limiet te blijven
Joel beukers is een sportinfluencer met een half miljoen volgers en hij heeft video’s gemaakt over een artikel dat een collega van mij heeft geschreven (ik dacht dat iedereen wel wist dat ik bij een krant werk inmiddels)
Oh ik vind dat toch zo’n walgelijke vent met dat geschreeuw de hele tijd😖
Doorgesnoven idioot.
Vond dat ze daar recht op had. (Ja letterlijk)
Wel naar dat het nu alsnog weer over een blogger en haar kind gaat die al superlang niet meer openbaar sociale media’en
Ik zie alleen maar video’s over zijn auto’s?
Dus?
Zn eerste en derde reel/post op insta
@dblauw ik moet dat nu afhandelen, de reacties zijn niet erg netjes naar ons, vind het best wel pittig, wilde dat even delen. Of is dat raar?
Ah ja snap ik maar probeer het van je af te laten glijden, Joël beukers is op zichzelf een parodie en zijn volgers ook.