Het influencertopic #23

Ja als het er duidelijk staat, blijkbaar was dat niet zo en hebben ze haar ook al eerder gewaarschuwd
Edit: stel je zet eerst 100 hashtags en daarna #ad of je verbergt #ad achter het tiktok/instalogo wat al die influencers doen

En wat op de homepage staat is dit, dus een of ander gif logo #ad

3 likes

O dat had ik niet begrepen! In het NOS artikel staat: ā€œEen hashtag #ad, zoals Kok bij een filmpje vermeldde, volstaat volgens het Commissariaat niet. Dit moet via duidelijke meldingen als ā€˜reclame’, ā€˜advertentie’ of ā€˜betaalde promotie’.ā€

6 likes

Even op haar account gekeken, €55 voor een yogales?? Ben je fucking gek. Proud to be a millenial. Never nooit dat ik €55 uitgeef aan 1 sportlesje.

11 likes

Ja, ik verveelde me net extra en tot 2020 is ze een simpele meid in Zeeland zonder dure dingen. In 2020 krijgt ze een relatie met een finance bro Belg die volgens z’n insta 6 miljoen omzet heeft maar onduidelijk waarmee.

Dan heeft ze ook ineens een chaneltas (die ze wel echt schattig in 50 Posts achter elkaar gebruikt) en tripjes naar het buitenland, meer dingen etc.

Dus ik denk dat hij zich rijk voordoet i.i.g., en mogelijk wel wat geld heeft, maar niet kantoor van 11.000€ per maand rijk.

19 likes

Wat mij dan weer opvalt is dit:

Hoezo volgt Cynthia deze gast?

10 likes

Misschien wordt deze ook gecoacht door Janet en John 🫠

4 likes

Cynthia is ook een halve financebro, die werkt toch ook altijd samen met Marcel Sluggelhoorn en zijn agressief nood-Hollandse vrouw die half op Bali wonen half op Ibiza en mensen scammen.

Waarom volg JIJ Cynthia is de betere vraag?

36 likes

oNdeRn € mEr

6 likes

Enterpreneur :nauseated_face:

7 likes

Nee dat zijn fillers in combinatie met inderdaad wit zijn en doen alsof je classy rich bitch bent.

8 likes

Het is hier in het verleden wel eens gegaan over She Flore, via een instagrammer kwam dit weer voorbij in de stories. Die bieden een membership aan voor 60! Euro per maand en een Mommy Reset, 5 dagen op Ibiza voor 5000 euro zonder vlucht :money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:.

Is dit ook weer een onderdeel van de MLM influ-coaches?

6 likes

Die Jessie Jazz is volgens mij gewoon delulu

28 likes

Nou de mensen die dit kopen zijn vooral delulu, Jessie lacht de ballen uit d’r broek terwijl ze d’r geld zit te tellen.

11 likes

Zij beweert dus heel vaak dat dat hele platform haar helemaal geen geld oplevert en soms zelfs geld kost. Yeah right :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Oja want ze doet vrijwilligerswerk?

5 likes

Sanne deelt net in haar stories dat ze dreigbrieven ontvangt, geadresseerd aan ā€œmommy to be Sanneā€

Hoe intens triest zijn dit soort figuren die dit sturen joh :exploding_head:

15 likes

Weet alleen niet of het nou zo heel slim is om dan een adres waar je blijkbaar je post ontvangt in beeld te brengen? Zag er uit als een woonadres

6 likes

Ja dit vroeg ik me ook af, ik had haar een dm gestuurd maar volgens mij staat het er nog steeds op

4 likes

Ze reageerde op mij dat dat niet haar adres was

5 likes

Pas maar op. Toen ik dit deed werd ik geblokkeerd want ik kon toch begrijpen dat dit niet haar adres was.

10 likes