Het influencertopic #23

Als ik het goed lees, het staat er uiteraard niet in Jip en Janneke taal, heeft ze een roman geschreven, gebaseerd op haar eigen leven. Dit heeft ze in ieder geval zo gecommuniceerd op social media. Hierin komen dus ook personages in voor die misschien wel te herleiden zijn naar haar ex (?) en haar dochtertje. Dit heeft ze wel aan hem gezegd, maar alleen uit netheid en ze heeft ook weer gezegd dat er zoveel schrijvers een roman schrijven gebaseerd op hun eigen levens en dat er niks negatiefs over hem in staat. Die ex wil dus graag die stukken inzien waarin hij/dochter in voor komt en dus eventueel tegenhouden dat het boek gepubliceerd wordt. Hij heeft hier meerde keren naar gevraagd maar zij heeft hier niet op gereageerd en dus heeft hij een advocaat ingeschakeld.

Daarna staan er wat hoge bedragen die ze moet betalen als ze bijv het boek publiceert zonder dat hij inzage krijgt. Dit wijst zij af en dan beveelt de rechter dat zij hem inzage moet geven in het boek twee weken voor publicatie. En als ze dat niet doet moet ze max 10.000 euro betalen.

Als iemand met een juridische achtergrond dit beter kan verwoorden, be my guest :laughing:

7 likes

Simone Levie bedoelen jij en @Zemraluani denk ik!!

9 likes

Volgens mij is het deze:

6 likes

Maar suzs die heeft een openbaar account?
Tenzij je het over het moeder met kind met een handicap hebt, maar dan ben jij degene die het ook weer weggeeft

6 likes

Er is toch niet te herleiden over wie het gaat?

9 likes

Accuraat! Er was laatst ook zo’n figuur te gast in de Saar podcast:

Is helemaal afgemaakt in de comments over de aflevering op Insta. Genieten.

4 likes

Ik ben zo benieuwd naar het werkelijke vermogen van types als die Suz.

46 likes

Ik heb ooit met haar een gesprek gehad om haar website te bouwen maar ze had zoveel eisen en niet het budget dat ik het aan mij voorbij heb laten gaan. Volgens mij loopt iedereen die met haar werkt ook uiteindelijk gillend weg.

7 likes

Simone Levie.

Ooit was ze uitgenodigd bij een IMU event en ook zij hadden spijt :joy: Dat was zo duidelijk tijdens hun interview, want er kwam gewoon echt niks zinnigs uit haar.

En haar MPOP programma is gebouwd door iemand uit de Filipijnen en zat vol fouten in elkaar. Zou eigenlijk eens door de keuring moeten want qua veiligheid zou het eea ook wel niet kloppen.

(zie nu net de reactie van @chachaloco

9 likes

Ik ook. Ik heb echt het idee dat zij een dikke charlatan is.

2 likes

Mijn energie is in ieder geval weggestroomd na de blog en de video. Zij heeft al mijn geduld voor de rest van het jaar opgemaakt :face_exhaling:

7 likes

Jaarcijfers KvK

4 likes

Ja het is vrij duidelijk dat ze geen juridische bijstand heeft gezocht in dit hele proces :sweat_smile:

5 likes

Dat zegt volgens mij heel weinig in deze industrie en multi level marketing schemes in het algemeen. Die mensen kopen continu elkaars coachingssessies / magic miracle courses / webinars etc. Hoge inkomsten, maar net zo hoge uitgaven aan andermans rommel.

4 likes

Dan blijkt toch dat de winst laag is? Of denk ik nu te makkelijk.

1 like

Ik zie in de uitspraak dat de gedaagde geen advocaat had maar wel een gemachtigde die jurist is.

7 likes

Op die site van Suzanne:

Succes, rijkdom en grootsheid zijn de grote fascinaties, interesses en passies in mijn leven. Het is niet voor niets dat ik in vier jaar tijd een miljoenenbedrijf bouwde op deze thema’s: het is waar ik het allerliefste mee bezig ben en anderen mee help. De titel van mijn roman is veelzeggend: ‘Jouw droom is mij te klein’.

Haar romantitel vat het inderdaad wel allemaal samen. Wat een grootheidswaanzin.

21 likes

Ik dacht al er was toch iets met die ex

Heb even wat teruggezocht:

https://www.ad.nl/show/bas-trekt-in-all-you-need-boetekleed-aan-na-bedriegen-zwangere-vriendin-ik-ben-een-klootzak-geweest~a883e0c3/

Kan me voorstellen dat hij een ‘naar personage’ is

11 likes

Zegt ze ook in die ellenlange video, haar instelling en levensdoel is geld, succes en status.

Maar er staat nergens wat ze daadwerkelijk doet.

5 likes

Heb via via gehoord dat Suus rechtszaak heeft gehad omdat ze haar eigen personeel niet betaalde.

En ook via via dat ze enorm veeleisend was om voor te werken en negatief over anderen.

4 likes