En via via heeft het ook van via via en die heeft het va de broer van de zus van de tante en daar weer de achterneef van.
Wat een ongelukkig bestaan.
Succes, rijkdom en grootsheid zijn de grote fascinaties, interesses en passies in mijn leven
Hoe leeg is je leven dan ook, zo treurig
Ik krijg deze advertentie op de een of andere manier steeds op linkedin en ik vind haar echt op bonnie lijken
(sorry als jullie haar niet vinden lijken)
Ik dacht het ook direct hoor!
Marilena Poot is in mijn algoritme terecht gekomen. Een jonge meid met vriend en zoontje ādie de hotspots van Amsterdam laat zienā
Ze zijn op zoek naar een huurhuis en bezichtigen woningen van 3500⬠en meer. Waar ze precies geld mee verdient is helemaal onduidelijk.
Even googlen leverde een artikel van een jaar of 7 geleden op over een begeleid wonen locatie waar ze woont en hulp krijgt bij solliciteren ed. Heeft ze in de afgelopen jaren dan opeens een enorm succesbedrijf opgericht?
Misschien gecoacht door Suz?
Grote kans! Het fascineert me enorm.
Oh ja, zij kwam ook bij mij voorbij en vond (Amsterdam-)Oost te min voor haar. Oprotten dan
Hahah ja die zit ook opeens in mijn algoritme. Ook die exorbitante overnachtingen in het Conservatorium Hotel (āhet conservatoriumā) om dan te gaan shoppen in de pc. Joejoe
Kende haar niet maar is wel een bevestiging van die GenZ ages like milk. Denk dat Botox op die leeftijd je zoveel ouder maakt dan als je het gewoon niet doet. Zeker als je zo blond en wit bent is het zoān harde look.
Dat hangt er toch vanaf hoe je die woorden interpreteert? Bij rijkdom wordt veelal gedacht aan financiƫle rijkdom, maar dat hoeft niet zo te zijn.
Als je de rest van de quote leest (en als je haar website bekijkt) is het toch wel duidelijk dat het niet om emotionele of intellectuele rijkdom gaat, maar gewoon ordinair om geld. En als dat samen met succes en āgrootsheidā (whatever dat precies mag inhouden) de grootste interesses en passies in je leven zijn kan ik alleen maar medelijden met je hebben.
Het benoemen van haar achtergrond en daar dan vraagtekens bij zetten is een beetje flauw, vind je niet?
Blijkbaar was haar tijd bij het jongerenhuis succesvol en heeft ze geleerd om op haar eigen benen te staan.
En dan ook nog icm die wenkbrauwen idd
Hahaha Claire die een (enigszins grappige) reel post waarin ze haar gedachten voorbij laat komen. EĆ©n van die gedachten is āLissabon is ook leuk, ik kan ook daar een appartementje kopen en verhuren???ā Looool
Is natuurlijk een beetje satire maar denk dat dit wel echt haar denkwijze (en realiteit) is
Nou de eerste influencer die een boete te pakken heeft. Ben echt benieuwd want jarenlang werd er zo veel verkapte reclame gemaakt, het valt me nog mee, had er veeeel meer verwacht
Het Commissariaat zegt Kok te hebben uitgenodigd voor een toelichting en haar te hebben gewaarschuwd om de videoās zo snel mogelijk aan te passen. Dit gebeurde alleen niet. Tegen het commissariaat zei Kok dit te zijn vergeten.
p