En ik associeer haar ook niet met reizen naar Afrika… eerder een sponreisje naar een vakantiepark in Nederland met het gezin.
Ow oeps wacht dit is een andere Aranka😂 Deze ken ik niet.
En ik associeer haar ook niet met reizen naar Afrika… eerder een sponreisje naar een vakantiepark in Nederland met het gezin.
Ow oeps wacht dit is een andere Aranka😂 Deze ken ik niet.
Zij heeft geen kinderen, toch?
Ik verbaas me ook echt over die sponreisjes met <9000 volgers!
Nee klopt, ik dacht dat het om arankaworld ging. Kende maar 1 Aranka.
Ja ik vind haar uitspraken echt stom ook soms. “Ja ik moest wel even wennen want Gambia is wel echt het armste land waar ik ooit ben geweest. Gelukkig zit ik in een super luxe resort”.
Oké meid
Tbh zou ik voor deze aranka ook dit soort vakanties verwachten maar zonder gezin op haar blog staat dat ze de typische Girl next door is en dat is ook wel echt zo. Als je buiten de randstad woont in een Vinex-wijk is zij wel de buurvrouw die ik verwacht
En haar insta is alleen maar (spon?) reizen en haar blog alleen maar Kruidvat make-up en tips wat te doen in Düsseldorf inclusief reizen voor medische zorg (wtf ).
Maar de reis-content van Cynthia is wel echt 100x beter…
Edit oh en ik was ff door gescrolld naar Curacao en dat lijkt ook een sponreis met 3 andere meiden, die kim ter stege (200k volgers) iemand met 3k volgers en iemand met 150 volgers zo’n rare combinatie voor een sponreis.
Ik ken heel dat mens niet, maar niet tof dat ze een safari promoot in een park waar ze wilde dieren zo mishandelen en temmen zodat toeristen later met ze op de foto kunnen
Jupp…
Ik volgde haar vroeger en heb idee dat zij de spon niet krijgt op basis van volgers maar door SEO op haar website!
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen:
Stop met diertoerisme
Ik zie net dat Dee haar eigen kleding label heeft! Met basic betaalbare items. Past wel echt bij haar haha zoals ze zelf in de video uit legt!
Er staat nergens waar de kleding van gemaakt is (alle beschrijvingen zijn leeg?). Benieuwd of het net als bij Michelle Bollen meer zo’n dropshipachtige winkel is met allerlei goedkoop spul van polyester dat op de foto’s mooier lijkt dan het is
Dit doet toch iedere gemiddelde boetiek of webshop.
Dus?
Iedereen zou daarnaar moeten kijken en het laatste wat de wereld nodig heeft is nóg meer labels met 100% polyester troep
Zo irritant. Alles is tegenwoordig 100% polyester en dan is het vaak ook nog eens heel duur.
Heb je tips dan voor wat kleinere boetieks of shops doe betaalbaar zijn (die trenditems verkopen) en niet enkel polyester verkopen? Ik kan ze niet vinden hoor.
Kijk eens in het duurzame modetopic zou ik zeggen
Genoeg te vinden en niets mis met tweedehands dingen kopen. Als je het niet kan vinden doe je echt niet je best, je hoeft alleen maar duurzame kleding op google in te tikken of duurzame webshops en je hebt al een hele reeks. En anders kan je altijd de insta ook van when_sara_smiles volgen
Zeker! Ik koop vaker tweedehands. Veel shops die in die lijst hierboven staan vragen voor een blouseje ofzo toch meer dan 100 euro. Dan denk ik ja, daar kan ik er ook 3 voor kopen.
Het punt is meer dat je er inderdaad juist meer je best voor moet doen en ook meer voor moet uitgeven. Ligt gewoon minder voor het oprapen.
Dit is het hele probleem. Het is niet normaal dat je voor zulke lage prijzen kleding kunt kopen. Dat kan alleen d.m.v. uitbuiting etc.