Het influencertopic #23

Nou de mensen die dit kopen zijn vooral delulu, Jessie lacht de ballen uit d’r broek terwijl ze d’r geld zit te tellen.

11 likes

Zij beweert dus heel vaak dat dat hele platform haar helemaal geen geld oplevert en soms zelfs geld kost. Yeah right :face_with_raised_eyebrow:

9 likes

Oja want ze doet vrijwilligerswerk?

5 likes

Sanne deelt net in haar stories dat ze dreigbrieven ontvangt, geadresseerd aan “mommy to be Sanne”

Hoe intens triest zijn dit soort figuren die dit sturen joh :exploding_head:

15 likes

Weet alleen niet of het nou zo heel slim is om dan een adres waar je blijkbaar je post ontvangt in beeld te brengen? Zag er uit als een woonadres

6 likes

Ja dit vroeg ik me ook af, ik had haar een dm gestuurd maar volgens mij staat het er nog steeds op

4 likes

Ze reageerde op mij dat dat niet haar adres was

5 likes

Pas maar op. Toen ik dit deed werd ik geblokkeerd want ik kon toch begrijpen dat dit niet haar adres was.

10 likes

Maar misschien wel iemand anders adres en toch gewoon vragen om nog meer gedoe via post? Snap haar echt niet hoor

5 likes

Het adres is van familie, als nog niet slim om het zo online te laten zien.

16 likes

Pfff ik vind haar zooo nep. Zag dat vooral in een aflevering van Special Forces waarbij ze een filmpje voor Kaj mocht opnemen, en wel heel hard haar ogen dicht moest knijpen om vervolgens neppe tranen weg te vegen omdat ze hem zo mistte :smiling_face_with_tear::rofl:🫠

7 likes

Los van dat adres vind ik het wel echt bizar dat iemand haar een dreigbrief stuurt? Wat is er mis met mensen

15 likes

Daar geloof ik echt 0.0 van, kijkende naar hun levensstijl & beide huizen op Ibiza incl nanny etc en haar - wat ze altijd trots op insta stories deelt - weinig werkuren per dag. Ze huurt veel mensen in voor zaken ‘want je moet doen waar je zelf energie van krijgt’. Good for you maar wees dan open en transparant. Alsof ze de wereld een gratis dienst verleent en ‘kijk mij dit voor jullie doen’.

5 likes

I took one for the team en heb de video van Gio gekeken waarin ze gaan vertellen dat ze in verwachting zijn. Ik ga echt stuuuuk dat er zoveel mensen het niet meteen geloven. “Ja kijk mijn buik!!” en dan een platte buik laten zien :joy:

6 likes

Was Bruna niet ooit lid van dit forum?

9 likes

Vergeet niet dat Kaj ook wel wat binnenharkt.

5 likes

Ik was net in die tent van de vriend van Anna en de muziek stond zo hard dat ik keelpijn heb van t schreeuwen om een gesprek te kunnen voeren. Eten was wel 10/10.

18 likes

Waren de tafellakens gestreken?

3 likes

Hahahaha niet op gelet

7 likes

Zeker, maar geloof gewoon niet dat ze met het hele platform en dat soort bedragen er zelf 0 euro aan overhoudt.

3 likes