Toen ik er laatst langs liep wel! Maar ik vertrouw die zaak alsnog niet
Nou Romy haar quote hints werken. Ze kreeg vandaag een massage bon van een vriendin die al die stories had gezien en van Anna een overnachting in een hotel.
ja gelukkig past papa op sheetje en boeffie
Zou me dood schamen als een vriendin me dat dan zou geven
Niet per se schamen als je zoiets spontaan krijgt maar wel als ik er eigenlijk om zat te vragen via passief agressieve quotes pffff
Ja dat ook, maar vond dat haar ‘vriend’ dit voor haar had moeten regelen en niet Anna. Maar dan had ze lang kunnen wachten waarschijnlijk
HHahaahahah nee toch
Ahhahahaha ja dat was voor mij echt zo’n ‘ik knuffel mijn kinderen vanavond extra’ momentje maar dan met mijn vriend
“I”ll be a 2 under 2 mom. And out of all the moms in the world I know I’m the right one who’s able to handle this”
Ehhhh.
Ja misschien zegt ze dit vooral om zichzelf ervan te overtuigen
2 under 2, geen 2 binnen één jaar zelfs?
Waarom staat vriend tussen aanhalingstekens? Denk je dat hij niet echt serieus met haar is of omdat hij dat niet voor haar geregeld heeft (had hij zeker kunnen doen ja, zeker nadat hij 2 weken weg is geweest)
Zo uitzonderlijk is dat toch niet?
Ik had er two under 1 and ik heb daar nooit echt een punt van gemaakt?
Wat voor passief agressieve quotes deelde ze dan?
Omdat je hem nauwelijks vriend/partner kan noemen van wat zij over hem deelt of wat zijn aandeel is
Oja. Ja afgaande op wat zij plaatst lijkt hij er weinig te zijn idd en altijd afwezig. Ben wel nieuwsgierig hoe dat nou zit.
Knap hoor. Lijkt mij ontzettend zwaar. En wel uitzonderlijk toch.
Ik vind Romy echt 0,0 sympathiek maar eerlijk is eerlijk, sociale media en echte leven kunnen hier best verschillen, toch?
Zeker! Daarom schreef ik ook afgaande op wat zij plaatst.
Ik heb echt onder een steen geleefd denk ik want kom er net pas achter dat Debbie Zwiers de moeder is van Bo Beljaars (bokado)