Het influencertopic #23

Heeft dat je mening over een van beide veranderd?

7 likes

Huh, @Karl_Lagerfeld is toch de dochter van Debbie

34 likes

Keek zojuist de video waarin lotte haar kledingkast uitzoekt. Valt me op dat ze echt zoveel van die synthetische, goedkoop uitziende kleding heeft.

Ook echt ongekend hoeveel kleding ze (nog) heeft joh, vraag me echt af of mensen zoals zij (en Mascha enz) representatief zijn voor hoeveel spullen veel mensen hebben.

6 likes

Ik zit die video te kijken en wilde met hetzelfde komen posten. Ze heeft alleen al zo’n 40 jurken die ze allemaal ‘een van haar favoriete jurken’ noemt.

9 likes

ja, paar minuten in het aankopentopic leert je hetzelfde :wink:

9 likes

Ja en vooral ‘dit is kleding van voordat ik op kwaliteit ging letten’ nou echt bijna alles is volgens mij slechte kwaliteit. Veel Loavies, pull & bear enz. Moet ze zelf weten uiteraard, maar vind het bijzonder dat ze doet alsof er in haar kledingkast een soort onderscheid is tussen Bershka-meuk en duurzame kleding van niet-synthetische stoffen

2 likes

Ik vond het vooral storend dat de nadruk zo erg lag op ‘weer in shape komen’ en ‘ik pas dit nu nog niet, maar straks weer wel’. Vervelend ook voor Lotte dat ze daar nu zó mee bezig is. Dat komt toch wel goed, denk ik dan, ze is in februari bevallen en sport volgens mij best veel.

4 likes

Ik vind het altijd zo kinderachtig dat dat gevoel niet mag zijn. Ik denk dat het overgrote gedeelte van vrouwen die net moeder zijn geworden moeite hebben met hun andere lijf & hopen dat het weer word als voorheen. Dan kan je kast uitzoeken toch ook confronterend zijn.

42 likes

Nee, dat bedoel ik niet helemaal, ik kan me alles wat je zegt heel goed voorstellen, maar ik vond de nadruk er wel erg op liggen in deze video. Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik minder heb met Lotte sinds ze is bevallen, dus misschien past haar kanaal gewoon niet meer zo bij mij.

3 likes

Excuse me, ik praat weer over Annemerel maar ik snap haar echt niet. Zij eet serieus een gelletje (hardloopvoeding, meestal gemiddeld 100kcal en 25g koolhydraten) als snack (avondeten?) tijdens het concert van Taylor Swift? Omdat ze geen kwartier in de rij wil staan voor friet. Maar even serieus, een normaal persoon neemt dan gewoon iets te eten mee? Of mag dat ook niet? Ze vertelde in haar podcast dat je geen flesjes mee mag nemen het gebouw in, dus dat je ook water moet kopen wat je dan in bekers geschonken krijgt.

Het was me laatst ook al opgevallen dat ze nu hevig geblesseerd is en maar niet snapt hoe het kan. Nou ik begrijp het wel! Stiekem voor een marathon trainen terwijl ze nog aan het opbouwen was na de bevalling (net een maand geleden haar eerste halve marathon gelopen), enorm veel gewicht verloren in een paar weken. Ze past nu haar Eras Tour outfit niet eens meer, zoveel gewicht is ze kwijt.

Als je dan ziet dat ze dit soort eetgewoontes heeft
. Oei :grimacing:

6 likes

Ooh blegh wat stom dan!

6 likes

Volgens mij mag je ook geen eten meenemen de zaal in, en kan me voorstellen dat ze dit dan ‘stiekem’ heeft meegenomen.

8 likes

Waar staat dat dit haar avondeten is?
Ik lees het dat dit een snack is en stiekem mee is genomen.

En dat afvallen. Volgens mij viel ze de eerste keer ook veel af met het geven van borstvoeding.

12 likes

Als dit als snack meegenomen is, vind dat ik echt slim, haha. Hoe vaak ik niet bij een concert sta en toch wel trek heb, maar geen zin om in de rij te staan voor wat eten (of het veel te duur vind). Dan is dit toch een slimme oplossing

30 likes

Zoveel judgement zonder dat je precies weet hoe het zit
 oei :smiling_face_with_tear:

60 likes

Ik heb net mijn eigen kast opgeruimd en ik schaamde me al voorde hoeveelheid kleding maar in vergelijking met deze influencers is het niet veel, en idd wat een boel goedkoop ogende kledij

7 likes

Ik heb geen idee wie dit is, maar eens een snack als avondeten eten betekent toch niet gelijk dat je kapot slechte echtgewoontes hebt? Misschien heeft ze wel superstevig geluncht of een broodje kroket gehaald na het concert, weet jij veel.

Was zelf dinsdag nog naar een concert, ben gelijk vanuit mijn werk ernaartoe gesjeesd en mijn avondeten was toen ook bier lol. Eten hoeft niet 100% van de tijd een prioriteit te zijn om er een gezonde relatie mee te hebben???

42 likes

Ik vind het gewoon echt gestoord hoeveel kleding zij heeft. Wtf

9 likes

Ik zat hier over na te denken, maar ik denk dat het langste concert waar ik bij was anderhalf uur duurde? Dit was 3,5 uur kennelijk.

7 likes

3,5 uur, wat vreselijk. Net als films van die lengte. Zo goed als niets is zo lang boeiend.

12 likes