Het influencertopic #23

Ik ook! Ook mooi hoe ze zegt ik ben niet van de prints alleen met zomerjurkjes wel en vervolgens tovert ze nog 100 tops en rokken met prints uit de kast. En dan over die ene witte scheve top zeggen “dit is dus fast fashion” :smiling_face_with_tear:

7 likes

Moet zo gieren om
Die lynn van gio die de hele tijd dr buikje probeert te forceren maar lieffie dat buikje heeft de gemiddelde vrouw na 2 bier? Wacht gwn ff af je babybuikje komt vanzelf wel maar stop met je rug breken

Edit ja sorry maar hier gillll je toch om :joy:

17 likes

Niet meer te verbergen ook :joy: Meid, zo ziet vrijwel iedereen er na een lunch al uit :joy:

14 likes

Maar zij niet. Voor haar is er toch best een verschil al…

57 likes

Zij duidelijk niet en dan is het voor haar dus nu niet meer te verbergen

6 likes

Ik vind dit best een lullige opmerking. Laat die vrouw lekker trots zijn op d’r zwangere buik. Voor haar is het blijkbaar al heel anders dan ‘na 2 bier’ en zij is er blij mee.

76 likes

Ik verbaas mij altijd over de hoeveelheid kleding van Iris Zeilstra. En dan heb ik het nog niet eens over de hoeveelheid kleding die ze voor haar kinderen koopt.
Is ook niet te doen. Echt dagelijks heeft ze iets nieuws gekocht / gekregen.

6 likes

Dit ja. Ik denk dat iedereen die wel eens (voor het eerst) zwanger is geweest nog wel weet hoe magisch het is als je het denkt (hoopt) te zien. Laat haar.

25 likes

Ja! En niks zo stom dan als mensen daarover gaan judgen hoe groot of klein het al/nog is. Het kan je al zo onzeker maken. En misschien lacht zij hier over 4 maanden ook wel om, maar dat is dan aan haar. Nu is ze trots.

9 likes

Roomyb Gezegend met de allerliefste vrienden in mijn leven. Wat een heerlijke 12 uren voor mezelf waren dit :white_heart:

5 likes

Echt ziek veel idd

5 likes

Enorm veel. En haar dochters ook echt extreem veel. Nu ook nieuwe outfits voor Taylor Swift zag ik. Wat een geld ook echt allemaal, voor je 3-jarig kind concertkaartje van 200 (?) euro.

7 likes

@Nysmn excuus! Was niet bedoeld om iemand persoonlijk te raken. Ik vind het alleen overdreven om die buik zo te forceren. Ja je bent zwanger en je hebt (voor jou doen dus) een buik waar we niet om heen kunnen, nu weten we het wel. Maar goed iedereen is daar anders in natuurlijk!

7 likes

Het is d’r eerste zwangerschap, alles is nieuw en bijzonder. Dat is toch juist leuk

18 likes

@DonnieDarko ja echt ik heb mij wel eens verbaasd dat dat hier nooit wordt genoemd.
Ik word ook altijd heel ongemakkelijk van die ‘outfit checks’ voor de camera, en ook hoe die 3 jarige dan al van de gezichten trekt en poses doet. Er gaat oprecht geen dag voorbij dat het niet over ( nieuwe) kleding gaat.

Ik heb verder wel respect voor haar, al die zaken draaiende houden, dat stukje horeca vind ik wel leuk om te volgen. En hun prachtige huis in Spanje. Maar heb haar ook wel eens een poos ontvolgt omdat het alleeeeen maar over nieuwe kleding ging.

8 likes

Welke lotte

7 likes
12 likes

Dankje wil ook ff schrikken

22 likes

Hoe teringdom kun je zijn :weary::weary::weary:

6 likes

Is dit serieus een uur lang over kleren? Damn

8 likes