Het influencertopic #23

Als je elke keer een shotje wodka neemt wanneer Lotte “omdat ik zwanger was” zegt, heb je alsnog een leuke avond

11 likes

zij hebben juist de nepo baby uitgevonden

7 likes

Maar de hamvraag is: wie heeft er meer lentejurkjes, Lotte of jij?

3 likes

It aint me!

6 likes

Lekker schimmelige kitranden in de gloednieuwe badkamer van Bonnie :face_vomiting:

9 likes

Is helemaal niet haar eigen badkamer toch, die is groen :stuck_out_tongue:

20 likes

Ja ze is op vakantie

5 likes

Nina P die haar zwangerschap als verdienmodel inzet in 3-2-1

21 likes

Haha goh wat zou het zijn :roll_eyes:

21 likes

Moeilijk raadsel trouwens, met die microfoons :laughing: wat zou DAT nou zijn (ken verder deze hele vrouw niet hoor maar wat een dom bericht)

17 likes

Want er zijn nog niet genoeg podcasts…

10 likes

Volgen jullie mama Lotje ook? Ik vind dat zij haar scheiding zo aan het uitmelken is op insta. Al die stories reels enz over het herpakken pfff

10 likes

Ja en ook steeds de voordelen van scheiden zonder ruzie ofzo? Alsof degene die met ruzie uit elkaar gaan daar bewust voor kiezen? Maar verder wel blij voor haar hoor haha, dat het zo soepel gaat.

10 likes

Eerst de scheiding uitmelken en over een half jaar een nieuwe zwangerschap, net als Nina.

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

12 likes

Ja alleen maar mooi dat het goed gaat maar om dat nu tot dagelijkse content te maken net als dat bekken traject.

4 likes

Is het een fase na je scheiding dat je ineens veel festival en dansfoto’s van jezelf gaat posten?

5 likes

Oh wow ik keek vroeger vaak videos van Prettypastelplease en zie net dat ze is overleden. Volgensmij was ik door een bericht hier al een keer in een loophole beland dat het niet heel goed met haar scheen te gaan. Wel heftig zeg, zo jong ook nog.

10 likes

Dit! En ik snap vooral niet waar ze de tijd vandaan haalt, met een gezin, bedrijven, influencer zijn etc.

4 likes

Jaa ik volg haar ook vooral om de horeca! Heb uit verveling wel eens de reviews op Google van die bedrijven en die zijn echt niet best, blijkt ook maar weer hoe groot de kracht van sociaal media is.

4 likes

Ja klopt, vind ik ook hoor; knap hoe ze zoveel horeca zaken goed lijkt te runnen incl. een zaak in Spanje, waar ze dan met regelmaat op en neer even vliegt om dat te managen maar zou het juist leuk vinden dat meer te zien dan enkel die bergen kleding de hele tijd. En haar kinderen die ze structureel daarvoor in zet. Haar huis in zowel Spanje als Amsterdam vind ik prachtig.

8 likes