Misschien wel voor sommigen ja! Vind dat heel begrijpelijk ook.
Wow ik keek vroeger altijd naar haar. Wat heftig zeg. Net een beetje bij gelezen en leek inderdaad niet goed te gaan met haar de laatste tijd
Ik keek net een stukje uit de vlog van Charlotte Blitzblum en die deed een zogenaamd nei consult waarbij iemand via Zoom met een wiebelend stukje ijzer kan aanvoelen welk element er in je lijf uit balans is. En zelfs waar in je darm dat zit en ze kan dan voedselintoleranties op afstand oplossen.
Hoe de fuck kun je in dit soort onzin geloven? Die vrouw zit met haar hand te wiebelen waardoor het stokje âintuĂŻtiefâ ja of nee antwoord
Hahaha ja ik heb hier dus ook echt met open mond naar zitten kijken. Hoe kun je zo zijn đ«
Volgens mij heeft elke influencer wel een vingerprik bloedtest of kundalini sessie gehad. Hoe kan je hier nog verbaasd om zijn?
Nou ik vind via Zoom wel echt next level
Ik zou dit stukje echt terugkijken want dit is echt de overtreffende trap van kwakzalverij
Ja geen idee vond dit toch wel weer de overtreffende trap. Die vrouw zat ook gewoon letterlijk dingen voor te lezen en alles via een videobel afspraak.
Ik ga stuk om die Moderosa die haar baby als een soort accessoire gebruikt. Zo cringy al die stories
Nou echt hĂš! Als je nu heel snel door haar stories tikt, dan verandert haar tas ook ineens in een baby.
Ik vind het zo bizar dat zij elke keer ook die reacties gooit op racisme enzo, zag er ook eentje met âis dit omdat hij Nigeriaan is of omdat hij black is?â maar het er juist op lijkt alsof ze daar zĂ©lf vooral heel erg goed op gaat ofzo. Met haar #interracialcouple en âwhite wife effectâ/âblack husband effectâ.
En ok de reacties zijn soms wel vrij heftig en snap dat dat dan niet leuk is om te lezen maar ze doet het er om. Pas ook weer dat de een filmpje had doorgestuurd gekregen over scammers en ze daardoor nu echt zéker wist dat haar vriend dat echt niet is blabla.
Je kan ook zeggen jongens bedankt voor jullie advies, ik sta er zo in en we zien wel hoe verder. Ze wil positief zijn ofzo maar vertel dan gewoon over het proces etc bijvoorbeeld en hoe jullie hier afspraken over hebben gemaakt of wat dan ook. Het enige wat ze nu elke keer blijft delen is de drama en dan bozig ingaan op de comments.
En dan die comments ook van mensen met: ze zijn gewoon jaloers hahah vind dat altijd zoân dom argument. Zie dat bij meerdere influencers die negatieve reacties ergens op krijgen. Hoezo ben je dan gelijk jaloersđ.
Schijnbaar beeldvullend als ze skypen
Zo fout die opmerkingen over white wife effect enz (wat is dat ĂŒberhaupt?).
Wij maken thuis eerlijk gezegd ook grapjes over en weer naar elkaar over onze afkomsten. Vooral mijn dansmoves en zijn âdat kan morgen welâ houding zijn onderwerp daarvan, en dat zal misschien ook wel âfoutâ zijn, maar je haalt je toch niet in je hoofd om dingen als white wife effect op insta te zetten.
Girl, you know better than this
Vonneke en Famke hebben blijkbaar weer ruzie, juicyyyy
Waar lees je dat! En ze hebben een podcast samen.
Ik zag een post op Vonneke haar Snapchat (maar dat is blijkbaar een reactie op iets wat Famke op Insta had geplaatst en heb niet gezien wat zij had gezegd)
Juicechannel
Kun je dit delen? Ben wel benieuwd wat Famke dan heeft gezegd over Vonneke hehe