Ik vond de opmerking vooral opmerkelijk omdat zij wss heel veel geld verdiend met influencer zijn. Maar eerlijk, heeft niemand van jullie ooit zo’n opmerking gemaakt? Ik verdien met mijn functie in vergelijking met andere functies van het zelfde niveau weinig, dus zeg ook wel eens; ‘voor het geld heb ik dit niet gekozen’ of ‘ ik heb het verkeerde beroep gekozen’, als je bv hoort wat een loodgieter ofzo tegenwoordig binnen harkt soms. En is het beroep wat voor mij? Nee, loodzwaar geloof ik en veel respect voor die mensen want ik kan het niet. Ik vind tegenwoordig ook dat mensen die met hun handen werken, ook voor manuren veel geld vragen. En dat wil niet zeggen dat het onterecht is, want zo werkt de markt en ik geef ze groooot gelijk, maar het kan nog steeds veel geld zijn en dat je denkt; jeetje wat zij nu in een dag vragen, moet ik een paar maand voor werken. Had beter dat beroep kunnen kiezen.
Kortom; denk dat we niet zo mega zwaar moeten tillen aan die uitspraak. Ze bedoelt het wss niet zo serieus, zoals ik dat ook nooit zo serieus bedoel als ik zoiets zeg, net als veel andere mensen.