Dankkk, heb geen insta (meer)!
Edit: Had al zo’n vermoeden dat het ging om wat Shirley toen ook al tijdens de EMIDJ reünie had gezegd
Dankkk, heb geen insta (meer)!
Edit: Had al zo’n vermoeden dat het ging om wat Shirley toen ook al tijdens de EMIDJ reünie had gezegd
Hahaha wat smakeloos om dit zo uit te vechten
Ze heeft nooit een oordeel gefeld over Famkes moederschap.
Inderdaad smakeloos.
Wel pluspunten voor de correcte werkwoordspelling (van Vonneke).
En een duidelijk verhaal uittypt, Famke heeft allemaal woorden maar we weten nog altijd niet wat ze bedoelt.
Heb ff een paar comments opgezocht onder hun podcast, waar ik t toen wel mee eens was:
Ook al is Famke niet altijd de meeste snuggere, vind Vonneke zeker wel sneaky… ook hoe ze haar lowkey belachelijk probeerde te maken altijd
Ik ben totaal niet mee met hun vriendschap/zaak/podcast en alle andere dingen die ze samen ondernemen. En vind hen ook niet interesant genoeg om wel mee te zijn.
En de reacties zijn nog slechter geschreven dat ik er koppijn van krijg, doesn’t make any sense.
Hahaha true
En the white wife effect is dan dat de man een geruiten Jack & Jones shirt met Birkenstocks aantrekt ofzo?
Ja ook echt zo gênant dat witte vrouwen dit dan nadoen.
Ik had dus afgelopen maand het ‘Lekker lichter leven’ cursus van Cynthia gekocht voor 25 euro per maand. Had niet verwacht dat er iets nieuws in zat wat ik nog niet wist, maar was gewoon echt benieuwd omdat ze er zoveel reclame over maakt. Maar wat een oplichting:
Ik weet ook niet wat ik had verwacht, maar er zijn zo veel boeiendere gratis insta profielen te vinden met betere informatie en tips dan dit. Sterker nog, ik vind dit heel erg lijken op Lazy Fitgirl wat gewoon gratis is. Ook hoe ze uitlegt dat je labels van producten moet lezen en dat je bewust moet kiezen voor minder voedzame producten.
ik snap nooit wat voor mensen dit soort bullshit kopen haha sorry niet persoonlijk naar jou, het is echt van mijlenver duidelijk dat die influencers met die zogenaamde cursussen alleen maar lucht verkopen
dit is alleen maar weer een bevestiging haha
Hahaha ja ik snap heel goed dat je je dit afvraagt. Omdat ik gewoon echt benieuwd was naar haar methode omdat ze het zo promoot (en ik hier best 25 euro voor wilde betalen). Nog geen eens omdat ik wil afvallen of andere gewoontes aanleren want na jarenlang jojo’en (eigenlijk een soort Cynthia) heb ik eindelijk een normale lifestyle waarin ik dieten etc niet nodig heb.
je hebt het in ieder geval voor ons extra bevestigd nu haha!
Jep, zo zie ik iemand altijd een ‘hoe trouw je goedkoop ebook’ aanprijzen waarvan ik weet dat hun bruiloft in de grote luxe tuin van ouders was én er geen catering was. Voor de gasten een karig feest maar top he wel geld bespaard én zelfs geld verdienen met dat domme ebook
Hahah Jezus, wat zou er in staan? Trouw maandagochtend gratis bij je gemeente en geef geen feest?
Hahahah zo Hollands, wie is dit??
Ik heb gemist dat Cynthia een membership aanbied over afvallen?
Achja, we wisten al lang dat het ging gebeuren
Ben wel benieuwd wat ze dan bedoeld met minder voedzame producten. En wat de reden daarvan is
Yara Mairin. Degene die zelf een tegeltuin heeft.
Ik vind dat ze Lazy fitgirl behoorlijk naait ook. Want ze volgde haar eerst heel actief en ze deelden elkaars berichten op insta en zo, en nu heeft ze haar theorie gewoon in haar eigen verdienmodel gefietst…