Love dit
Vind haar juist altijd lijken op die meid van zoop
Ik heb er eerlijk gezegd ook aan gedacht om dit te volgen hoor.
Net als Cynthia hield/hou ik wel van een wijntje en ik wil ook wat kwijt, volgens mij hadden wij ook een beetje dezelfde leefstijl.
Natuurlijk bereik je resultaat met een energietekort en ik had gedacht dat ze tips zou hebben om discipline op te brengen o.i.d.
Nou ja, hartstikke knap van haar ik heb er bewondering voor hoe ze de knop kan omzetten. Ik ga eens kijken naar lazy fit girl, ik ken het niet maar zie het hier voorbijkomen.
Ja!
Omg memoriess
Maar hoezo is dit oplichting? Ze zegt best wel logische dingen dan toch?. Het/er is natuurlijk geen wondermiddel om af te vallen of hogere wiskunde ofzo. Misschien weet je er al meer over dan je denkt en zoek je een soort magische methode die niet bestaat? Denk dat theorieen over afvallen altijd best wel met commerciele insteek zijn. Is een enorme markt voor.
Mocht je een nog een aanrader willen; ik vind dat Lot Beukers ook veel goede info geeft!
Ik heb toevallig deze JAN nog liggen met interview erin. Is van juli 2023. Daarin zegt ze niets over die nieuwe vriend maar dat ze “vorig jaar” besloot te gaan scheiden en dat ze bijv met kerst (2022) alleen was.
Maargoed kan ze haar nieuwe vlam nog steeds Lowlands 2022 hebben ontmoet. Anyhow het allerbeste gewenst voor het happy couple.
Ja ik weet dat er achter de schermen veel gedoe was rond dit interview, omdat haar nieuwe vriend absoluut erbuiten gehouden moest worden. Ze had namelijk verteld over haar nieuwe vlam, en toen moest dat er alsnog uitgehaald worden.
Ze heeft hem namelijk in die tijd ook al een keer op instagram gezet, en dat moest er toen als de wiedeweerga af. Had ook te maken met dat ze (toen in ieder geval nog) met haar ex een bedrijf had en zakelijke belangen daaromheen.
Voor €25 per maand alleen maar open deuren intrappen vind ik wel een beetje ruiken naar oplichting hoor.
Je moet een money mindset hebben om dit niet te begrijpen
Zo awkward altijd die influencers die zichzelf huilend filmen haha (TikTok Widya). En dan die reacties eronder ook hahah cringe
Aah dan zijn ze dus minder rap gegaan met voortplanten dan het nu lijkt op basis van haar insta
Hoe de fak schilt zij die wortel ook erbij
Helaas gaat de gemeente hier helemaal niets aan doen. Behalve de demonstranten beschermen tegen eventuele woedende ‘tegendemonstranten’.
Demonstreren is een grondrecht en wordt gefaciliteerd. De burgemeester mag slechts in specifieke gevallen een demo beperken.
Mijn god ik dacht even dat die linker-afbeelding Fleur Agema was
Haar ouders zijn Zweeds