Ohhh Monica zit op maandagmiddag aan de champagne, wat een leven.
Alsof je in je kraamtijd zin hebt om advertenties en samenwerkingen te maken voor werk�
Ik vind het met een goede onderbouwing prima nu ook al kunnen. Als het voor het merk werkt en daardoor verkoopt waarom niet.
Maar dit benoem ik nergens. Maar ik zou wel sneller aannemen dat het fijn was nadat iemand zijn kraamweek heeft gehad dan ervoor.
In Nederland, in elk geval bij de grotere merken zoals snuggs, hema en lotties, zijn volledig pfas-vrij.
Snap dat je wil waarschuwen, maar ga nou niet halve waarheden verkondigen of angstzaaien.
Ik kan niet zonder mijn snuggs hoor (okƩ voorlopig wel hoop ik ivm zwangerschap. )Maar door al die ellendige miskramen van afgelopen jaar waren die dingen echt mijn reddende engel. Met bloedverlies naar de verloskundige en gewoon een onderbroekje aan was erg fijn !
Als je nu gaat zeggen dat je dan wel gewoon OB gebruikt vind ik dat heel ironisch.
Hahahah die random ādie sind soo fairā kat
Ik wil dit nu alleen al voor de aesthetic hahaha
Bram is weer flink aan het janken in zān vlog. Zag ook laatst een comment dat hij erg veel Maarten van Rossum momenten heeft
Oh mijn god ja je zou voor de grap eens moeten turven hoe vaak hij het gehad heeft over zān rib
Ja die rib snap ik enigszins nog wel. Het is en blijft een man, die zeiken nu eenmaal over kwaaltjes maar dat ontleden van die hotelkamer omg haha
Hele uitgebreide video van deb om te laten zien dat haar borsten echt niet in de jumpsuit passen! it
Echt een heel segment met pro en con lijsten over de hotelkamer waarin hij verblijft, die gewoon bovengemiddeld luxe is. Hij zoekt constant gewoon dingen. een vlek op het tapijt is meteen een āpoepvlekā, dat soort arghhh.
Wees blij dat je uberhaupt zomaar een grote hotelkamer kan betalen, op Terschelling. Lul.
Omg ja die kamer was echt dikke prima met een enorm bad en een panorama uitzicht. Maar nee hij vond het interieur te beige.
ik heb nog nooit een video van bram gezien maar hij is echt de grootste energiezuiger ooit. ik skip ook standaar bonnies vlog als hij er met zn gezeik in voorkomt
Ik dacht hierbij ineens dat ik Debbie lang niet meer op Instagram heb gezien. Kan haar ook niet meer vinden op Instagram. Betekent dat dan dat ze mij geblokkeerd heeft? Want ik zou niet weten waarom dan
ik heb echt geen idee wie of wat dit is
Colin Robinson, de energievampier van What we do in the shadows.
oh sorry dat ken ik niet maar dat klinkt wel echt volledig accuraat hahaha