Het influencertopic #23

Iets positiefs over Cynthia: ik vind haar laatste blogpost over HelloFresh positiever dan verwacht. Ze vergelijkt Hello Fresh met zelf boodschappen doen. Ik had echt verwacht dat ze op de een of andere manier zou uitkomen dat HelloFresh echt niet zo duur is. Ze concludeert:

Had verwacht dat ze op de een of ander manier voor de duurste AH ingrediënten zou gaan waardoor ze uit zou komen op dat het nauwelijks verschilt. Nu is haar conclusie ten minste eerlijk: het is veel duurder maar mij is het de mental space die ik hierdoor krijg wel waard.

29 likes

Wat kost een HF box tegenwoordig eigenlijk?

5 likes

49 euro en dan nog 9 euro verzendkosten (iig voor de box die Cynthia aanhaalt)

5 likes

Ja, Cynthia haalt er eentje aan van 4 maaltijden, dus dan idd 49 euro

5 likes

Neem aan dat dit gewoon spon is toch

9 likes

Ik word echt naar van al die domme campagnes op insta. Ik zag bijv. deze 2 reclames voorbij komen van Annemerel en Lotte🙈 De 1 in een ongesteldheidsbroek (zonder ongesteld te zijn maar ooit komt het er aan) en de ander met een pak cornflakes. Wat moet dat toch een inhoudsloos bestaan zijn als influencer😭

17 likes

Ja en ook zo blij poseren in die onderbroek. Niemand is blij met een bloedende kut.

58 likes

Echt hoor. Zag gister een reel van Lottleeuw over ‘ik heb zo’n drukke dag vandaag, nadat ik heb gesport moest ik door naar m’n laser afspraak’ en dat was letterlijk de dag. :joy:

32 likes

Ik vind haar zo vervelend, die kop die zij trekt tijdens hardlopen!!

Btw je raakt wel echt gewend aan hoeveel vrije tijd je hebt en na een tijdje is dat normaal en heb je snel het idee dat je druk bent (maar zeur niet idd)

20 likes

Het druk hebben is gewoon subjectief. Ik vind best dat je mag zeggen dat je een drukke dag hebt als je dat zo voelt

19 likes

Klopt helemaal. Maar de meeste mensen plannen sport om de werkdag heen en een laserafspraak geen flauw idee wanneer je dat kan doen als je gewoon moet werken :sweat_smile:

11 likes

Ik weet uit ervaring dat er een verschil is tussen het druk hebben en druk ervaren. Maar influencers mogen soms wel even bedenken wie écht hard werken en land draaiende houden. We kunnen best zonder een story over menstruatieondergoed.

6 likes

Ja ze had ook in haar boekje dingen als ‘bonnetjes bewaren!’ dus dit zal vast een slimme marketingtruc zijn qua belasting🤪

6 likes

Nope. Ook niet onder haar zussen te vinden.

2 likes

Ik zag bij Larissa dat serena geschorst is op instagram en dat ze er mee bezig is om haar account terug te krijgen…

7 likes

Ik zocht net, en ze is weer te vinden.

3 likes

Tja, ons Bonnie Bram duo mag dan veel irritaties oproepen maar ik heb net zijn verjaardagsvlog gekeken en Bonnie is toch wel echt de ultieme friendship goal hoor. Zij is zo lief voor haar vrienden echt altijd. Vind dat best wel bijzonder.

23 likes

Hoezo? Lief doen voor je vrienden lijkt mij horen bij vriendschap hahah. Vind haar en dr vrienden wel een leuk clubje maar ik zie dr nou niet iets speciaals in.

20 likes

Bram heeft het in z’n vlog voor de tweede dag op rij over een vriend die (last minute) had afgezegd voor z’n feestje. Vind het, wat de reden ook is van die vriend, zo lullig dat dit zo online wordt uitgemolken :sweat_smile: Ik zou dat echt niét tof vinden als ik die vriend zou zijn

17 likes

Zou meteen een goede reden zijn om een feestje af te zeggen dan

8 likes