Het influencertopic #23

Ik ben zelf echt geen klimaat heilig boontje hoor, maar hoeveel Claire vliegt is toch echt niet normaal gewoon. Nu is ze weer terug in barcelona, vind t echt een beetje genant om te zien

13 likes

Echt een Karen vraag, maar waar betaalt ze dat allemaal van? Appartement Amsterdam, appartement Barcelona, vaak in New york. Ik volg haar niet dus ‘ken’ haar niet, maar ze heeft niet zoveel volgers zie ik.

11 likes

Ik vroeg me dit laatst ook af en toen zei iemand dat ze rijke ouders heeft, dus die zullen haar ook wel toestoppen hier en daar.

6 likes

Ik bedoel, ze heet Claire.

47 likes

Wow ja love it!!

Dat boeket ook😍

6 likes

Ahh gemaakt door Gunnar Deatherage :heart_eyes: Ik vind zijn filmpjes altijd zo cool ook (ik naai zelf ook, maar uiteraard nowhere near dat niveau :laughing:)

4 likes

Ik volgende vroeger 2 broers op youtube die samen super leuke kook video’s maakte. Volgens mij was hun kanaal eerst brothersgreeneats en daarna pro home cook. Na een tijdje ging 1 broer alleen verder omdat die andere broer iets wilde doen met muziek en zichzelf ontdekken.

Nu kom ik toevallig weer op het kanaal van die laatste, en wooow, wat is hij veranderd đŸ«Ł hij draagt geen schoenen meer, gebruikt gefermenteerde urine in zijn moestuin en ik zie allemaal filmpjes over canabis rituelen. Ik volg de andere broer nog steeds en die is niet veel veranderd en maakt nog steeds leuke kookvideo’s. Meer mensen die dit kanaal volgde?

11 likes

Gio en zijn nieuwe vriendin die hij 1 maand kent laten samen een tatoo zetten

16 likes

Is dit een filter die je gezicht ouder maakt of wat is er aan de hand met mo’s gezicht?

15 likes

Ja is een filter

7 likes

Bij Nina staat de filter ook aan maar zie je het iets minder goed

13 likes

Vond hen zo leuk! Volg prohomecooks nog altijd, maar ben om een of andere reden ook niet verbaasd dat de andere broer zo veranderd is. Bij hun ‘break-up’ was het al een gek verhaal vond ik. Benieuwd hoe het contact tussen hen loopt (hoewel dat natuurlijk niet mijn zaken zijn).

4 likes

Pff gelukkig

12 likes

Wanhopige, vermoeiende vent.

2 likes

Wie

9 likes

Gio denk ik

11 likes

Oh sorry dat moest een antwoord zijn. Gio idd.

2 likes

Ik vind die spon van Vita en de canarische eilanden weer zo genant. ‘Ik dacht misschien kan ik al een vakantie boeken en kwam uit bij de canarische eilanden omg zoooo geweldig’ en dan heel groot spon eronder :smiling_face_with_tear:

12 likes

Ik vraag me altijd af of influencers nou zo totaaaaal niet creatief zijn of dat dit in de briefing staat van de opdrachtgever.

6 likes

Ja ik zie het ook echt niet voor me dat zij daarheen gaat op vakantie, is toch niet hip genoeg

5 likes