Wanhopige, vermoeiende vent.
Wie
Gio denk ik
Oh sorry dat moest een antwoord zijn. Gio idd.
Ik vind die spon van Vita en de canarische eilanden weer zo genant. âIk dacht misschien kan ik al een vakantie boeken en kwam uit bij de canarische eilanden omg zoooo geweldigâ en dan heel groot spon eronder
Ik vraag me altijd af of influencers nou zo totaaaaal niet creatief zijn of dat dit in de briefing staat van de opdrachtgever.
Ja ik zie het ook echt niet voor me dat zij daarheen gaat op vakantie, is toch niet hip genoeg
Als het gratis is, vast wel
Flauw & onnodig dit, @Sjern schept toch een duidelijke context en valt echt niet alleen over de cannabis rituelen
Ben trouwens wel echt teleurgesteld in het forum dat ik in een Ajax podcast moest vernemen dat Jade nu met Kenneth Taylor date??? Dat had ik toch wel verwacht hier al vroeg op te pikken
Jade wordt hier toch amper besproken? De mensen die haar volgen zitten meer op het Tina forum ofzo.
Hoezo je hebt het zelf toch ook telkens over gio? Is toch dezelfde categorie
Voetbal is te min hè voor t forum
Ik vind Jade best leuk, volwassen voor haar leeftijd. Heel fijn voor haar dat ze van die achterlijke Gio af is.
Het is geen mening maar een constatering. Jade wordt hier bijna nooit besproken.
Ik voel mij persoonlijk aangevallen als semi oude vrouw
Of er zit voor de verandering juist geen filter op en dit is hoe ze er echt uitziet� (Nog steeds hot en knap)
Volgens mij heeft ze hier ook geen lipfillers meer
Roller eroverheen of even stofzuigen en klaar. Zo overdrijven. Wanneer mijn huisdieren in de rui zijn ligt er ook overal haar. Kan dan meerdere keren op een dag met een roller en/of stofzuiger in de weer.
Nou ja de leuning boven is ook helemaal stoffig dus ik denk dat er al ff geen stofzuiger overheen geweest is