Het influencertopic #23

Zo iets vermoedde ik al, spon. Maar idd beetje vreemd

Hahaha die opmerking over de brieven. Dus al die kinderen die om van alles en nog wat vragen (voornamelijk speelgoed neem ik aan) geeft een realistisch beeld van de wereldproblematiek?

8 likes

Een stad in Fins Lapland, mocht je net als ik moeten googelen of dit een hipster festival is.

54 likes

Niet zomaar een stad, santa claus village!!!

8 likes

Oh sorry wist niet dat het een algemeen bekend iets was

9 likes

Plus ongeveer de meest commerciƫle plek die je gaat tegenkomen in noordelijk Europa. Alles kost geld daar in dat santa dorp :joy:

10 likes

En er zitten drie kerstmannen met wie je op de foto kan (tegen betaling uiteraard). Maar verder hartstikke tof en voor zoā€™n klein meisje natuurlijk heel leuk!

4 likes

Hoezo van volwassenen?

4 likes

Omdat ik niet aanneem dat er veel kinderen afreizen naar noordelijk Lapland. Zullen voornamelijk stelletjes en groepen zijn wss.

8 likes

In december maand wordt met name Santa Claus Village overspoeld door Engelsen met kinderen.Zij komen echt voor alles wat met de kerstman te maken heeft.

Ik vind het een prima plek om even langs te gaan voor een uurtje, om rond te lopen. Maar daarna snel doorgaan naar een rustigere plek om te verblijven en activiteiten te doen. Echt zonde om daar lang te blijven naar mijn mening.

Maar ook daarbuiten, er gaan best wat gezinnen naar Fins Lapland!

7 likes

Oh ik heb geen idee, bij haar stories waren er best veel kindjes (met ouders). Niet dat ze er alleen heen reizen

8 likes

Ik ben zelf echt geen klimaat heilig boontje hoor, maar hoeveel Claire vliegt is toch echt niet normaal gewoon. Nu is ze weer terug in barcelona, vind t echt een beetje genant om te zien

13 likes

Echt een Karen vraag, maar waar betaalt ze dat allemaal van? Appartement Amsterdam, appartement Barcelona, vaak in New york. Ik volg haar niet dus ā€˜kenā€™ haar niet, maar ze heeft niet zoveel volgers zie ik.

11 likes

Ik vroeg me dit laatst ook af en toen zei iemand dat ze rijke ouders heeft, dus die zullen haar ook wel toestoppen hier en daar.

6 likes

Ik bedoel, ze heet Claire.

47 likes

Volgt iemand The Fitness Marshall? Caleb en Cameron hebben net trouwfotoā€™s gepost en WOW ik ben echt onder de indruk van hun outfits :heart_eyes::

https://www.instagram.com/p/C04nYoWvsoW/

37 likes

Wow ja love it!!

Dat boeket ookšŸ˜

6 likes

Ahh gemaakt door Gunnar Deatherage :heart_eyes: Ik vind zijn filmpjes altijd zo cool ook (ik naai zelf ook, maar uiteraard nowhere near dat niveau :laughing:)

4 likes

Ik volgende vroeger 2 broers op youtube die samen super leuke kook videoā€™s maakte. Volgens mij was hun kanaal eerst brothersgreeneats en daarna pro home cook. Na een tijdje ging 1 broer alleen verder omdat die andere broer iets wilde doen met muziek en zichzelf ontdekken.

Nu kom ik toevallig weer op het kanaal van die laatste, en wooow, wat is hij veranderd šŸ«£ hij draagt geen schoenen meer, gebruikt gefermenteerde urine in zijn moestuin en ik zie allemaal filmpjes over canabis rituelen. Ik volg de andere broer nog steeds en die is niet veel veranderd en maakt nog steeds leuke kookvideoā€™s. Meer mensen die dit kanaal volgde?

11 likes

Gio en zijn nieuwe vriendin die hij 1 maand kent laten samen een tatoo zettenā€¦

16 likes