Het influencertopic #23

Gelukkig woon jij er niet

24 likes

Hoe vaak zou ze de gordijnen wassen?

12 likes

Als ik Bonnie was had ik er nu gewoon een halve ui of kaassoufflé naast gelegd speciaal voor FF.

24 likes

Ik kijk Bonnie niet, maar misschien is dit wel de kattenstoel.

8 likes

Nee joh in the masked singer ziet ze er toch ook niet zo uit. En in de podcast. Niet alle mooie mensen hebben altijd een filter aan staan :laughing:

11 likes

Oh ik heb ook stof in huis hoor, net zoals
 iedereen
En vind ik er ook goor uitzien, daarom verbaast het me dat je het op insta zet ipv stofzuigen

3 likes

Ik dacht dat Veneta wel altijd influencers sponsorde.
Cynthia laat weten dat ze zelf voor haar raambekleding heeft betaald

1 like

Onpopulaire mening: ik vind huisdieren en hun verharingtoestanden smerig.

30 likes

who asked?

33 likes

Ugh die naam đŸ« 

10 likes

Misschien had ze geen zin om verplicht content te maken?

3 likes

Ik moet huilen door deze vlog haha.

Zo lief hoe ze allemaal reageren.

26 likes

Ja echt heel zoet :relaxed:

10 likes

Vind dit soort video’s sws altijd zo cute đŸ„č (srry ook nog ff wat nega’s) maar een positieve zwangerschapstest op een taart??? Is dat niet best goor??? Of is die nep???

20 likes

Jaaa dit was ook mijn eerste gedachte. Nog erger vond ik op die pizza :sob: als iemand dit op mijn pizza zou doen dan zou ik eigenlijk niet meer hoeven hoor. Die taart kan je zelf nog subtiel skippen, maar hoe ga je sneaky een hele pizza niet eten :joy:

13 likes

Jaaaaa wtf dat zie ik nu ook ahahaha, ik snap er niks van

3 likes

Babyvlog #4?! Dus er zijn al 3 video’s voor deze gemaakt? Mijn God waar gaat het heen

5 likes

Een baby

14 likes

Jaaa ik dacht hetzelfde. Ik gebruik alleen goedkope testen dus geen idee hoe het met Clearblue zit, maar ze zeiden tegen iemand dat diegene echt niet ‘de dop’ eraf mocht draaien en toen iemand (geen idee meer wie dat was, ik heb alleen deze vlog gekeken) dat wel deed trok Myron echt een vies/geschrokken gezicht. Kan het zijn dat de urine dus alleen onder zo’n ‘dop’ zit? Vind het anders sowieso beetje vreemd dat iedereen er zo aan zit.

3 likes

Jaa de urine strip zit onder een dop. Nog steeds een goor idee vind ik

12 likes