Vind dit soort video’s sws altijd zo cute 🥹 (srry ook nog ff wat nega’s) maar een positieve zwangerschapstest op een taart??? Is dat niet best goor??? Of is die nep???
Jaaa dit was ook mijn eerste gedachte. Nog erger vond ik op die pizza als iemand dit op mijn pizza zou doen dan zou ik eigenlijk niet meer hoeven hoor. Die taart kan je zelf nog subtiel skippen, maar hoe ga je sneaky een hele pizza niet eten
Jaaaaa wtf dat zie ik nu ook ahahaha, ik snap er niks van
Babyvlog #4?! Dus er zijn al 3 video’s voor deze gemaakt? Mijn God waar gaat het heen
Een baby
Jaaa ik dacht hetzelfde. Ik gebruik alleen goedkope testen dus geen idee hoe het met Clearblue zit, maar ze zeiden tegen iemand dat diegene echt niet ‘de dop’ eraf mocht draaien en toen iemand (geen idee meer wie dat was, ik heb alleen deze vlog gekeken) dat wel deed trok Myron echt een vies/geschrokken gezicht. Kan het zijn dat de urine dus alleen onder zo’n ‘dop’ zit? Vind het anders sowieso beetje vreemd dat iedereen er zo aan zit.
Jaa de urine strip zit onder een dop. Nog steeds een goor idee vind ik
Gelukkig weten we niet welke pis en poephanden zich dagelijks bezighouden met bijv. de broodjes die we uit de de winkel plukken, of in restaurants uberhaupt. Dan heb ik in theorie nog liever een zwangerschaps test van een vriendin die ik ken op mijn stuk taart.
Ook voor de mensen die katten op meubels goor vinden, sla dit even op.
Hahah oke, jij hebt dus liever een met 100% zekerheid ondergezeken stick op je taart dan een broodje halen ergens waar mogelijk iemand zijn handen niet heeft gewassen? Je gaat zeker ook nooit uit eten
Ik zeg het alleen maar. Het boeit me geen ene fuck want ik sta er gewoon niet bij stil terwijl ik mijn leven leef. Krijg gewoon telkens een error in dit topic door mensen die alles maar smerig vinden terwijl je in het dagelijks leven met zoveel bacterieen besmet wordt bij de alledaagse dingen, en dat is dan opeens geen probleem.
Vind ik ook dan een probleem hoor.
Heb het niet gezien en zou dit zelf ook niet doen,
Maar op zich als je de buitenkant van de test desinfecteert is het meer het idee dat vies is toch? Zit toch geen urine aan de buitenkant.
En je kan die test toch gewoon schoonmaken? Zelfs met een beetje alcohol
Ik denk alleen niet dat mensen dat doen eerlijk gezegd. Even los van of ik zo’n test op m’n pizza vies vind of niet.
Uit eten of ergens een broodje scoren heeft nut maar dit heeft geen enkel nut verder, vind dat toch wel een verschil.
Hangt er vanaf hoe strak je straal is
Ze weten het goed uit te melken en I don’t blame em
Ja dat bedoel ik met desinfecteren haha
een ondergezeken test in de slagroom drukken is niet helemaal HACCP . (Kattencafé’s zijn ook vet goor imo )
Met die vieze pikhanden bedoel je?
Ik vond het ook wel vies maar tegelijkertijd dacht ik ja het is mijn taart of pizza niet dus lekker boeiend als hun het zo bekend willen maken.
Ze hadden trouwens wel veel van die sticks dus ik betwijfel of Myron er echt allemaal overheen geplast heeft. Ik weet niet hoeveel urine nodig is om die test te kunnen doen, geen ervaring mee.
Daar heeft iemand anders misschien wel het antwoord op haha.