De persoon die dat niet mocht doen had hem niet op een taart maar gewoon los in zijn handen en ik denk dat dat de originele zwangerschapstest was.
Als je 1 keer in een bekertje plast kan je daar zoveel testen in dippen als je wil.
Ok ik heb de vlog gezien waarin ze de test doet.
Ze plaste in een bekertje en hield de teststrip daar in. Ja, je zag het bekertje.
Stel je niet zo aan.
Haha sowieso plas je toch niet over de test heen? Hoor dat altijd iedereen zeggen maar dat is toch super onhandig :â)
Ik vind in een bekertje plassen ook niet heel handig. Ik plas gewoon op die test hoor.
Oké nu wordt ie tmi, maar de echte beste tip:
Grotere wegwerp solocups. Die zijn vrij breed aan de bovenkant en die zet je gewoon op je hele vulva aan de onderkant. Je moet niet van een afstandje met de straal in een beker proberen te plassen en dan weer je plas ophouden als er genoeg in zit, gewoon de boel afdekken, plassen tot je klaar bent en je morst geen druppel. En de beker kan je daarna gewoon wegpleuren, mensen die hun glas daarna in de vaatwasser zetten (ja die zijn er) praat ik niet mee.
Dit werkt overigens ook met plassen voor de dokter voor blaasontsteking ofzo, gewoon overgieten in het inleverpotje daarna.
Heb op het kruisje geklikt
Het is volgens mij tijd om Enzo en vriendin naar het mommybloggertopic te verplaatsen.
Verschilt per soort test.
Dipsticks dip je in de urine, een druppeltesten is met een pipetje zoals de bekende coronatesten en midstream kan je in de urinestraal houden (of ook dippen).
Ik lees dit nog eens maar als je een vlog gaat kijken waar je weet of door hebt dat ze een test gaat doen dan is dit niet zo heel erg bijzonder toch? Ik heb wel smerigere dingen gezien in mijn leven lol.
Ik heb geen ervaring haha dus zei maar wat in mijn hoofd op kwam.
Mwah kon toch ook dat ze met die test uit de badkamer kwam en dan samen wachten?
Ja tuurlijk heb ik ook smerigere dingen gezien maar dit was gewoon mijn eerste reactie op die beelden
Ik vind het gewoon tering ranzig die stick op de taart.
hoe is dit inderdaad een discussiepunt alleen op dit forum kan dit weer. âpis staaf op taart is viesâ âNOU JE TELEFOONSCHERM IS OOK NIET SCHOON HOORâ
Er zit voor jou geen verschil in of het zeikgedeelte is afgedekt of dat het vol in je eten ligt?
Smakelijk
Het is allemaal niet mijn keuze maar het kan nog erger denk ik dan maar
Zeer zeker niet ik zou me vooral hardop afvragen waarom zoân test ĂŒberhaupt in de buurt van eten is en of ze het niet liever hadden willen aankondigen met een echo foto op een taartje of een baby sokje ofzo. Je weet wel, wat normale mensen doen.
omg ben jij die staaf ofzo let it go
Ik zou ook niet als eerste reactie hebben " oh leuk je bent zwanger."
Maar meer waarom ligt die plasstick in die taart.