Het influencertopic #23

Waarom heb je of een positieve coronatest op m’n eten gelegd of een zwangerschapstest waar je op gepist hebt? Kon dit niet anders :joy:

3 likes

Ik heb een aantal stukjes voorbij zien komen en bijna alle manieren hoe hij het aankondigd vind ik lame haha.
Een keer zit hij met vrienden aan tafel en dan zegt hij heel droog iets van " jaa ( hoe heet die meid ook alweer…) mag dit niet want ze is zwanger." En dan kijkt die vriend van huh… en dan zegt enzo " Jaa dat zeggen al die mensen in de comments toch steeds" en dan gaat die vriend daar in mee en dan ineens oh grapje ze is echt zwanger…

5 likes

Dit gesprek… leg dit maar eens uit aan iemand die niet op het forum zit. Ik heb hardop gelachen

42 likes

“niet in de buurt van eten bewaren” :joy:

8 likes

Dit gesprek maakt mijn avond. Thanks.

3 likes

Ik vond het ook raar dat hij die rompertjes gaf, alsof ze dan gelijk moeten weten dat ze een baby krijgen. Is toch heel vaag. Ik zou echt denken, krijg ik een baby ofzo?

4 likes

Haha nou dan ben je ook wel een ei hoor als je die hint niet snapt

65 likes

Het duurde in die video anders wel lang voordat ze het snapten, bedoel meer, zeg het gewoon of laat zo’n echo foto zien ofzo

5 likes

Ik zou bij een echo eerder kunnen denken ‘oh heb je nierstenen, waar de fuck kijk ik naar’ dan dat ik bij een romper denk ‘goh zouden ze me nu vertellen dat ik zelf een baby krijg’.

15 likes

Ok, ieder zn mening lol

9 likes

Ja is heel gebruikelijk dat vrienden jou gaan verrassen met het feit dat jijzelf zwanger bent

38 likes

Bedoel het als grapje…

5 likes

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1462015879/italiaanse-influencer-blijkt-zelf-het-goede-doel-en-krijgt-boete-van-1-miljoen-euro-opgelegd

Ongelofelijk joh, wel goed dat ze gestraft wordt. Doet mij een beetje denken aan mondkapjesaffaire

8 likes

Hahahaha nou die vond ik nog wel 1000000x erger dan dit. Dat ging ook om actief geld aftroggelen van de overheid voor uiteindelijke kutproducten om jezelf te verrijken. Niet hetzelfde, bij lange na niet

5 likes

Dit doet me eraan denken dat een vriendin van mij een aantal jaar geleden de echo van haar ongeboren kind liet zien aan haar vader en hij reageerde met: “wat is dit? Is dit een hond?”
:joy:

Vond trouwens Milan z’n reactie echt geweldig, en ook hoe hij zei: “13 weken !?!?”

31 likes

Dit is wel een beetje zeiken om het zeiken :joy: Maar goed, dat zal wel zijn omdat het om Enzo Knol gaat en niet een of andere bekende beige influencer met dubbele voornaam. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

10 likes

Haha ja klopt, ik vind het gewoon leuk om op bepaalde keuzes van enzo te haten maar bedoel het niet serieus
Die vlog van gister en vandaag waren wel echt leuk, interessant om het besturen van een helicopter te zien en die kerstauto :joy:

7 likes

Nou dit is echt bizar! En het dan afdoen als communicatiefout? Versta helaas geen italiaans, maar ben benieuwd wat ze zegt.

Zij verdient als zoveel geld, moet dat nou echt met zo’n kerstcake en een goede doelen actie? Echt genant dit…

6 likes

Hoezo dan? Omdat het van een grotere orde was? De intentie is toch hetzelfde hier: geld aftroggelen van je volgers om het in je eigen zak te steken ten koste van een goed doel (kinderziekenhuis nota bene)

4 likes

Nouja met die mondkapjes ging het als ik me niet vergis om publiek geld en en minder om het misleiden van de consument. Waarbij de mondkapjes niet aan standaarden bleken te voldoen. Allebei verwerpelijk maar vind het ene wel significant erger dan het ander.

8 likes