Het influencertopic #23

Eerder Monica met dr rommelbox :rofl::rofl:

12 likes

Maar dat dat geld ten gunste van Mo kwam was wel helder.

5 likes

Greedy :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

7 likes

Het is inderdaad echt ridicuul (wat is dit voor woord?) dat de rest van de wereld zich niet aanpast aan jouđŸ« 

53 likes

Huh ligt het nou aan de baby of de hond

37 likes

Ze noemt d’r hond ook baby, dus ik weet het ook niet😂

14 likes

Waarom moet de hond dan altijd mee met boodschappen doen
 Wat een drama om niets, sneu voor het personeel daar wat ze heeft afgeblaft

78 likes

Is dat nou weer dat mens die ooit ook bijna dood verklaard was omdat ze 1 schram op d’r gezicht had? Want dan verbaast dit me weer niks.

18 likes

Een hond mag gewoon een winkel niet in, doe niet zo verheven alsof jouw hond dan opeens anders is. Wat een raar mens

23 likes

Ik denk omdat (ik deed dit ook) ze dan alles wat ze buiten de deur moet doen wil combineren met de hond uitlaten. Ik heb alleen een chihuahua die ik dan verstopte in de bak onder de kinderwagen.

27 likes

Ik heb zon hekel aan dat soort mensen zeg bah bah. Door dat soort mensen worden mensen die een hulp hond hebben niet serieus genomen.

27 likes

OMG ik heb daar echt veel filmpjes over gezien afgelopen weken, dat haalt ook het bloed onder je nagels vandaan
“Hulphond, het staat letterlijk aangegeven hier”
“Oh nou wat ben jij een suffe doos dat ik je hond niet mag aaien zeg pfff” :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

9 likes

Haha het is ook zo geschreven alsof ze ineens ongepland een baby en een hond heeft en daar mee moet zien te dealen/overleven.

24 likes

I’m a survivorrrrr

6 likes

nee de hond mocht juist niet naar binnen

maar zij heeft echt issues omg laat gwn je hond thuis ‘the struggle’ wat een irritant gedrag

12 likes

mn ventje

5 likes

https://www.instagram.com/p/C006W3HM_ol/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Zo dit is ook weer een parel zeg.
Excuus als ie misschien ooit al eens gepost is oid.

Kunnen we ook een “coach”topic openen?

Vind deze mensen echt de ergste soort.

12 likes

10.000 volgers en gemiddeld meestal geen 500 likes per post. Zegt genoeg.

7 likes

ik vind deze post dan opzich weer wel raak, maarrrr ik heb me niet verdiept verder in haar profiel dus idk :stuck_out_tongue:

https://www.instagram.com/p/C0bTiCwMr4E/?img_index=10

5 likes

Kennen jullie Guusje? Ik zie haar vaak voorbij komen op tiktok, maar sinds het uit is met Mimi raak ik helemaal overprikkeld. Al haar tiktoks zijn zo schreeuwerig en gehaast (vaak ook letterlijk, omdat ze dan zelf te laat is maar wel een GRWM opneemt). Zij prikkelt echt mijn adhd

6 likes