Ik heb het gevoel dat ze een beetje de Nederlandse Alix Earle probeert te worden. Mega chaotische videos, altijd laten zien hoe rommelig ze is, grwm terwijl ze al te laat is voor iets indd. Denk dat ze zichzelf nog een beetje aan het zoeken is.
Ik ken Alix niet, maar van dat zoekende denk ik wel ja! Ik heb ook het idee dat het een stuk erger geworden is nadat haar relatie is uitgegaan en ze geen filmpjes meer met Mimi maakt
Ik word zo moe van haar Garnier spon. Wel grappig dat wanneer mensen dat zeggen in de comments zij gewoon zegt dat dr eigen risico ook gewoon betaald moet worden.
Volgens mij is dat een prima engagement rate hoor
Er was een coachtopic, maar dat is toen samengevoegd met het andere bloggers en youtubers topic en werd toen het influencertopic.
Wat is dit voor aso wijf? Het is verdomme toch al jaren zo dat honden niet naar binnen mogen?
Ook echt in Kruidvat waar alles is vol gebouwd en je zelfs zonder kinderwagen en hond al niet normaal kunt lopen
Ze is natuurlijk ook bekend geworden door de filmpjes met Michiel. Daarom was ze zo populair. Kan me voorstellen dat het best wel lastig is als dat dan wegvalt en je dus iets nieuws moet zoeken om hetzelfde effect te bereiken.
Ja Marlou ofzo toch? Die begint elke video met ‘nou ik ben weer meeeeega brak’ en dat vond ik twee video’s grappig maar daarna werd het een beetje afgezaagd.
Ik vind die Marlou best wel irritant
ik vind haar ook ontzettend priviliged over komen. En ze is dan ook zo’n semi nonchalant/sarcastisch/ongeïnteresseerd. Not feeling it. Zij is wel mijn irritainment
Ook echt mijn irritainment. Zo’n typische Amsterdamse chick die alleen maar feestjes pakt, etentjes heeft, overal drankjes doet en in de marketing (ofzo?) werkt. Bizar hoe vaak zij brak is idd
Haar manier van schrijven doet me denken aan cynthia
Het is zaterdag en dat betekent: reeeeeuuuuring
En die bekakte rrrr er dan bij
Is zij ergens bekend van? Ik denk haar de hele tijd te kennen. Iets van acteren of reality TV.
Ik hou echt niet meer bij wie al die mensen zijn mijn god
Nou net voor de kerst toch nog even een prachtig kado. Bram denkt ook te kunnen zingen dus schenkt ons een heel lied! Compleet met nasaal gezang, bijzonder accent en heel veel autotune. Wie wil het niet!
Voor degenen die het aankunnen, hier.
Omg thank god het gordijn kwestie is opgelost.
Hij zat vroeger in een muziekgroepje volgens mij (only 7 left??) dus t is niet helemaal uit het niets.
Hij was de drummer hahaha.