Het influencertopic #23

Ik zou dat echt niet waarderen als het zooo dramatisch gedeeld wordt. Kan altijd gebeuren en hoe vervelend ook, het zoveel invloed laten hebben (dat hij het op zijn sterfbed nog herinnert) ligt toch echt aan Bram zelf.

7 likes

Is dat dezelfde Dook die een paar vlogs geleden Bram nog helemaal aan 't ophypen was met dat 'ie echt een huisfeest moet geven :laughing:

Snap wel dat Bram baalt

19 likes

Lol wat

4 likes

Echt een ick van mij maar ik vind het zo irritant als influencer een q&a doen op Instagram en dan maar 3’vragen beantwoorden. Heb ze die engagement ik hun vraag sticker dan zo erg nodig??

21 likes

Ik zie er de laatste tijd ook heel veel die dan geen enkele vraag beantwoorden. Niet aan gedacht dat ze dat voor engagement doen.

14 likes

Maar hij heeft het toch over dat meerdere mensen hebben afgezegd niet een iemand?

8 likes

Is dat kind zn nieuwe partner?

14 likes

Nee

8 likes

Pleegzoon van vrienden :no_mouth:

7 likes

Pijnlijk vergissing, maar dacht het zelf ook weleens.

3 likes

Haha zag deze week ook een parel. Die vrouw was weer terug op de socials na haar zwangerschapsverlof en ze was benieuwd welke vragen iedereen voor haar had. Ze heeft er precies 3 beantwoord en de rest van de stories bestond uit het plaatsen van antwoorden op de sticker met dingen als ā€˜omg wat zie je er goed uuuuuuiiit’ ā€˜wat ben je alweer slaaaankkkk’. Ja sorry maar wil je dan echt vragen beantwoorden of wil je gewoon 20 veren in je reet gestoken krijgen?

22 likes

Hij heeft het ook voor mn gevoel al een maand over dit feest, zo krampachtig. En dat in de vlog benoemen hoe teleurgesteld hij is in diegenen die niet komen was inderdaad typisch Bram weer, beledigd. Als die persoon gewoon ziek is wat kan die er er dan in hemelsnaam aan doen?

2 likes

Vond ik nog wel meevallen, hij benoemde vooral dat hij het zelf lastig vond om het niet persoonlijk op te vatten omdat hij al vanaf het begin een angst had dat er bijna niemand zou komen. Is ook niet zo raar toch? Dat lees je hier op het forum ook vaak genoeg.

18 likes

Hij had het volgens mij over 11 mensen die last minute afzeiden en wie zegt dat ze ziek waren? Misschien waren ze brak of te veel gefeest of te veel regen te ver te veel gedoe etc

1 like

Hij heeft het echt vrij veel over de mensen die er niet waren en niet zoveel over de (vele!) mensen die er wel waren en het feestje zag er echt gezellig uit wel? Hij benoemt het wel maar zijn prioriteit zijn de afwezigen. Scheelt dat hij zelf zegt dat hij daar iets mee moet doen, lijkt me een prima idee.

4 likes

Dat zegt ie letterlijk in die vlog, dat de belangrijkste had afgezegd omdat hij griep had.

7 likes

Ik dacht aan zijn nieuwe kwarrel.

3 likes

Ik vind het wel leuk dat Nick en Bonnie naar mijn favoriete restaurant in Hilversum zijn geweest, haha. Herkende het ook meteen aan het verhaal.

5 likes

Buncharted
https://www.youtube.com/@buncharted/featured

Leuke aanrader als je van buitenlanders die Nederland ontdekken filmpjes houdt.
De videos zijn lekker kort en bondig zodat je niet naar iemand zit te kijken die 20 minuten een bushalte filmt ofzo.

8 likes

Ik had een keer een vraag gesteld aan een influencer & zij had ook openbaar op vrij weinig gereageerd. Maar ik kreeg wel een privƩ reactie op mijn vraag. Vond ik ook wat wazig. Maar ze reageerde wel heel lief!

4 likes