Het influencertopic #23

Ik vind dat hij het gevoel dat hij heeft/had mooi vorm heeft gegeven. Is toch fijn en mooi als je je gevoel en een periode zo tot iets kan maken.

9 likes

Mimi? :joy: Dat klinkt als zo’n chagrijnige chihuahua of zo’n schele mopshond met van die uitpuilende oogjes.

7 likes

Marlou winkler!
En dan ook haar broer Michiel winkler

9 likes

Maar die broer kan ik wel dealen maar die Marlou is idd echt mn irritainment, hoevaak zij ook wel niet brak is maar dit ook echt haar handelsmerk maakt. Overigens verbaas ik mij er altijd over hoe anders zij er op bewegend beeld uitziet tov haar Insta.

8 likes

Thanks!

6 likes

Ben normaal niet zo van Mr Beast maar deze video vond ik wel echt heel leuk. :slightly_smiling_face:

17 likes

Naw wat een lieve feel good video

9 likes

Echt liggen janken toen dat hondje met 3 poten geadopteerd werd :cry:

11 likes

Waarom laat hij ineens keihard een boer door zijn liedje heen, tijdens dat eerste shot dat hij onder de douche staat? :exploding_head:

2 likes

Volgens mij is het een uuuughhhhh geen boer

11 likes

Ik ook! Omg, ik ben echt way too pregnant voor deze video​:sob::sob:

5 likes

Hahaha ik dacht dat dit over dat lied van Bram ging :sweat_smile:

13 likes

Hahahaa, ik kan van veel emotioneel worden nu, maar niet van Bram😂

6 likes

Mijn god, Bonnie die een reel maakt om de aynil kerstspecial te bekritisteren ivm vliegen terwijl ze zelf ook 4 a 5 keer per jaar op vakantie gaat en vaak het vliegtuig neemt =’) Zo hypocriet.

65 likes

Bonnie is tegenwoordig echt mijn BEC.

20 likes

Kvind t wel leuk, die opmerkingen zou ik zelf ook grappend in de woonkamer maken. En ik vlieg zelf ook wel eens. Gewoon ook jezelf uitlachen eigenlijk.
Maar goed ik zet dit niet op insta en met haar vlieggedrag ga je reacties krijgen natuurlijk😅. Ze doet nu alsof zij zelf nooit vliegt.

13 likes

Van Nick kan ik het nog wel hebben, maar dat die verwende zeik Bram van die ‘grapjes’ over vliegen maakt trek ik dan weer niet.

13 likes

Ik heb haar serieus ontvolgd na gisteren. Ik vond haar ineens zo irritant met die irritante TikToks de hele tijd, met name door Bram. Die heb ik maanden geleden al ontvolgd en ik mis echt precies niks.

8 likes

Ja sorry maar ik kan dit dus echt heel slecht hebben als mensen voor hun geliefden overvliegen, terwijl zij gewoon het vliegtuig pakt voor een :sparkles:Workaction met Brampoesje :sparkles:

39 likes

Dit soort discussies doen me altijd denken aan een post op Ellegirl forum nog volgens mij toen iemand zei dat er nooit een goed excuus was om te vliegen, want je kan ook gewoon bellen/ FaceTimen met familie in het buitenland.

Echt spijt dat ik daar geen screenshot meer van heb haha.

32 likes