Het influencertopic #23

Oh hahaha. Laat maar dan. We focussen ons wel weer op zijn opgeloste gordijn kwestie.

8 likes

Maar wat voor accent zet hij nou op? Een soort Nederlander die 2 weken in Amerika is geweest ofzo?

2 likes

Dat is juist iets waar je trots op moet zijn

3 likes

omg die Gerda’s in de comments van ‘wat heb je een talent!’ :smiling_face_with_tear: dit is toch hét voorbeeld van iemand die iets een beetje kan, maar niet goed genoeg om er echt wat mee te bereiken.

11 likes

Oh echt? Dat wist ik niet!

6 likes

Wie zijn zij? Ik wil graag eens kijken, maar ken Zowel Mimi als Marlou niet :smile:

3 likes

Ik vind het echt knap dat hij zich hier niet voor schaamt hahaha :rofl:

Hij zegt ook dat het allemaal niet zo serieus bedoeld is, maar op de een of andere manier kan ik niet anders dan denken dat hij wél serieus is. Het is nét niet ironisch genoeg ofzo. En hij probeert teveel Troye Sivan na te doen?

4 likes

Ik vind dat hij het gevoel dat hij heeft/had mooi vorm heeft gegeven. Is toch fijn en mooi als je je gevoel en een periode zo tot iets kan maken.

9 likes

Mimi? :joy: Dat klinkt als zo’n chagrijnige chihuahua of zo’n schele mopshond met van die uitpuilende oogjes.

7 likes

Marlou winkler!
En dan ook haar broer Michiel winkler

9 likes

Maar die broer kan ik wel dealen maar die Marlou is idd echt mn irritainment, hoevaak zij ook wel niet brak is maar dit ook echt haar handelsmerk maakt. Overigens verbaas ik mij er altijd over hoe anders zij er op bewegend beeld uitziet tov haar Insta.

8 likes

Thanks!

6 likes

Ben normaal niet zo van Mr Beast maar deze video vond ik wel echt heel leuk. :slightly_smiling_face:

17 likes

Naw wat een lieve feel good video

9 likes

Echt liggen janken toen dat hondje met 3 poten geadopteerd werd :cry:

11 likes

Waarom laat hij ineens keihard een boer door zijn liedje heen, tijdens dat eerste shot dat hij onder de douche staat? :exploding_head:

2 likes

Volgens mij is het een uuuughhhhh geen boer

11 likes

Ik ook! Omg, ik ben echt way too pregnant voor deze video​:sob::sob:

5 likes

Hahaha ik dacht dat dit over dat lied van Bram ging :sweat_smile:

13 likes

Hahahaa, ik kan van veel emotioneel worden nu, maar niet van Bram😂

6 likes