Het influencertopic #23

Mijn god, Bonnie die een reel maakt om de aynil kerstspecial te bekritisteren ivm vliegen terwijl ze zelf ook 4 a 5 keer per jaar op vakantie gaat en vaak het vliegtuig neemt =’) Zo hypocriet.

65 likes

Bonnie is tegenwoordig echt mijn BEC.

20 likes

Kvind t wel leuk, die opmerkingen zou ik zelf ook grappend in de woonkamer maken. En ik vlieg zelf ook wel eens. Gewoon ook jezelf uitlachen eigenlijk.
Maar goed ik zet dit niet op insta en met haar vlieggedrag ga je reacties krijgen natuurlijk😅. Ze doet nu alsof zij zelf nooit vliegt.

13 likes

Van Nick kan ik het nog wel hebben, maar dat die verwende zeik Bram van die ‘grapjes’ over vliegen maakt trek ik dan weer niet.

13 likes

Ik heb haar serieus ontvolgd na gisteren. Ik vond haar ineens zo irritant met die irritante TikToks de hele tijd, met name door Bram. Die heb ik maanden geleden al ontvolgd en ik mis echt precies niks.

8 likes

Ja sorry maar ik kan dit dus echt heel slecht hebben als mensen voor hun geliefden overvliegen, terwijl zij gewoon het vliegtuig pakt voor een :sparkles:Workaction met Brampoesje :sparkles:

39 likes

Dit soort discussies doen me altijd denken aan een post op Ellegirl forum nog volgens mij toen iemand zei dat er nooit een goed excuus was om te vliegen, want je kan ook gewoon bellen/ FaceTimen met familie in het buitenland.

Echt spijt dat ik daar geen screenshot meer van heb haha.

32 likes

Hahahaha geweldig. Zo kan je voor elke slechte keuze wel een “goed” alternatief bedenken. Heerlijk als je zo denkt toch.

5 likes

Ik snap sowieso niet waarom zoveel die Bram en Bonnie volgen als ze zo irritant zijn

4 likes

Ik volgde Bonnie precies daarvoor, stukje irritainment

3 likes

Ze heeft het in haar vlog van vandaag (gisteren?) nota bene over een nieuwe vliegvakantie die ze hebben geboekt🥲

Ze wilden naar Thailand, maar niet het milieu vervuilen met zo’n lange vlucht o.a., dus gaan ze naar… de canarische eilanden… met het vliegtuig…

23 likes

Maar hoezo hypocriet? Het is toch een grapje en zij zegt het niet eens. Los van of het grappig is of niet

2 likes

Dat was echt een dom excuus wat ze er gewoon bij verzon om de moraalridder uit te hangen. Ze wilden gewoon een zon vakantie.

7 likes

Maar Bonnie is toch gewoon iemand die heel erg niet-milieubewust is? Ik snap nooit waar het idee vandaan komt dat ze dat wel zou zijn. Ze koopt altijd al extreem veel troep en kleding en ik zou echt niets kunnen benoemen waaruit blijkt dat ze een beetje nadenkt over duurzaamheid bv.

19 likes

Moss omdat ze vega eet en haar Fam een beetje op de tofus lijkt.

44 likes

ik vind bonnie gewoon leuk maar bram niet. ik vermijd bonnies vlogs ook juist als hij erin zit

9 likes

Ja die crossover heeft haar content echt verpest. En dan over een paar maanden 80 vlogs van die 2 weer in Griekenland. No thanks.
En Nick vind ik trouwens ook irritant geworden.

8 likes

Ik zie bij een van de zusjes Vedder dat mensen armbandjes krijgen met It’s a boy erop maar wat moet je daar mee? Dat draag je toch na die onthulling niet meer? En het is ook niet goedkoop ofzo.

5 likes

Ik vind het wel leuk in stijl van hun sieraden. En waarschijnlijk kost zo’n armbandje haar maar een paar euro.

Alles beter dan een zwangerschapstest in je taart.

15 likes

Omdat ze reels plaatst waarin ze aynil samen met haar “linkse vrienden” [quote haar woorden] kijkt en daarin het vliegen bekritiseert?

Ze koopt enorm veel fast fashion kleding en andere troepjes, dus verder is zij echt niet bezig met duurzaamheid volgens mij tenzij het een hip, glazen rietje is die ze in haar iced latte kan stoppen denk ik?

6 likes