Channah koerten is zwanger van Nordin Blessing???
Jup zag het vanochtend ook vond het heel gek. Ook dat hij doodleuk zegt van jaa ik zat dr altijd af te zeiken maar in t echt is ze best leuk. Eh oke
Ja absurd hè, die gozer is zo’n lopende red flag
Ja dat is toch helemaal haar type
Een red flag.
Touché
Ik vind dit ook echt zo’n weird combo
Jezuschristus ik schrik me dood
Wie is deze overenthousiaste twink?
Hoe jij mijn dikke rode kater hebt genoemd
Ik zou dit helemaal verschrikkelijk moeten vinden maar ik vind het zo’n geweldig joch, ga altijd helemaal stuk om hem.
Jaaa hij maakte haar altijd compleet belachelijk
Zij gingen toch al een tijdje met elkaar? Waren op vakantie samen deze zomer. En waren bij een feestje foto’s gemaakt en iemand had wen comment geplaatst dat zij liever niet bekend willen maken dat ze een relatie hebben etc
(PS waarom weet ik dit?!)
Wat is er red flag?
Dit heb ik niet meegekregen!
Ze hebben bij funX dagelijks het item red flag of niet. De antwoorden die hij daar geeft, doen mijn nekharen zovaak rechtovereind staan. Ik heb nu even niet veel concrete voorbeelden. Maar hij vindt het bv niet oké als zijn partner op vakantie zou gaan naar Ibiza met vriendinnen, maar hij zou zelf wel naar Ibiza mogen & ze zou geen mannelijke personal trainer mogen hebben (tiktok).
Ik kreeg dat nummer van Bram net te zien als ad in m’n story
En dan nog met een stalen gezicht blijven beweren dat dit allemaal voor de lol is. Hij gaat dit vast weer tot in den treure uitmelken net als zijn bandje
Gênant om toe te geven maar ik ben ooit naar een optreden van z’n band geweest omdat een vriendin en ik de zanger knap vonden en omdat er in totaal maar vijf mensen of zo waren werden we ook nog eens benaderd voor merch en een foto voor op hun website
Waarom deel ik dit haha
Hahahaha die text er ook bij " Eigenlijk een kut dorp maar die 5 mensen die er waren waren wel leuk"
Haahhaa ooo aandoenlijk.
Ik ging even googlen want ze kwamen me bekend voor. I love dit tijdperk . Puberige ik vond deze allemaal heel knap en dat haar geweldig! Mn vriendje toen had ook zo’n V hals shirt en dat haar.

Wat erg ook eigenlijk