Het influencertopic #23

Ik moet nu denken aan een buitenlandse influencer, een man die single dad van een paar kinderen is en een heeeel opgeruimd huis heeft, bedoel je hem?

5 likes

Volgens mij woont deze man alleen en heeft ie geen kinderen.

Nog een cloou wellicht: ik heb ook een beetje een Berlijn-vibe bij hem in mijn hoofd… Geen idee of hij daar echt woont of dat het alleen zijn stijltje is

6 likes

Screams American Apparel Deep V

8 likes

Misschien deze?

14 likes

Jaaa dit is em!!
Thanks so much!!

Hij heeft zn filmpjes nu wel in iets snellere pace zie ik. Voelt iets onrustiger… maar alsnog chill voor opruim inspo!

8 likes

Dat was ook zo. Die jongste is Hinne, het broertje van Jochem (bovenste foto in het midden). Bram en hij schelen ook echt 10 jaar.

4 likes

Haha de eerste reactie ook: “But nothing is dirty”

4 likes

Die twee afzonderlijk zijn ook niet te doen. Zojuist Bonnie ontvolgd. Kon echt niet meer aan.

9 likes

Dat haaaaar wat onwijs vreselijk hahahaha

2 likes

Nu wordt Cynthia weer personal trainer? Of is dit oud nieuws?

Die kerststories op de insta van Jaimy Vanenburg zijn echt hartverwarmend :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Nee ze doet alleen die opleiding. Vooralsnog omdat ze het leuk vindt om erover te leren, maar ze sluit niet uit dat ze er later alsnog wat mee gaat doen.

5 likes

Uhm als Jochem de achterste in het midden is, dan is Hinne de tweede van links en dan is de “jongste” (de kleinste) Bjørgen lijkt mij?

4 likes

Ze gaat sowieso een fitness plan/schema verkopen

20 likes

Sowieso een eboek maken erover, for sure.

13 likes

We all know Cynthia :smirk:
Cursus, boek of webinar in 1…2…3

4 likes

Waarschijnlijk ook al voordat ze haar certificaat heeft.

14 likes

Heb je even verbeterd :laughing:

Misschien kan ze ook workoutcations gaan geven.

5 likes

Volgende stap is sowieso een yoga teacher training, mark my words

2 likes

En dan een biografie en dan mag Toeps enkele foto’s nemen in India.

14 likes