Ik denk dat onze ouders het ook niet begrepenš
ik kijk nu die vlog maar dit is wel lekker klassiek ff stijl uit het verband getrokken hoor. ze wilden een verre reis maken omdat nick geen baan had en ze nog geen kinderen hebben, maar omdat ze eigenlijk niet zoān zin hadden in een lange vliegreis en om dan eenmaal daar vanalles te bezoeken (āen dan voor een reis waar we amper zin in hebben zoān lange vervuilende vlucht te nemenā) besloten ze voor een chille zonvakantie dichterbij te gaan
Eentje ziet er ook echt zo uit alsof de ouders van iemand uit de band hebben gezegd āneem jij ook je kleine broertje mee, want die moet je wel een beetje op sleeptouw nemen he!ā En dan na luid protest ājaahaa mam!!ā
Ja het was een van de redenen, daarom staat er o.a.
Ik vind bij Bonnie en Bram de vriendengroepen heel leuk, maar hen samen een tenenkrommend kinderachtig stel. De vrienden van Bonnie komen ook veel minder in beeld (misschien ook maar goed voor hen).
Ik ga stuk maar volgens mij is diegene ook het jongere broertje van een ander lid
Ik heb ineens heel erg behoefte aan de schoonmaak filmpjes van een bepaalde instagrammer, maar ben zān naam vergeten.
Hij maakt(e) alleen maar opruim en schoonmaak filmpjes, zonder geluid. Of misschien alleen het pshht pshht van zān roomspray. In elk geval waren die filmpjes heel rustgevend. En ik herinner me dus dat ie altijd overal roomspray (of een andere spray?) op spuit.
Haha lekker vage omschrijving. Maar herkent iemand dit?
Ik moet nu denken aan een buitenlandse influencer, een man die single dad van een paar kinderen is en een heeeel opgeruimd huis heeft, bedoel je hem?
Volgens mij woont deze man alleen en heeft ie geen kinderen.
Nog een cloou wellicht: ik heb ook een beetje een Berlijn-vibe bij hem in mijn hoofd⦠Geen idee of hij daar echt woont of dat het alleen zijn stijltje is
Screams American Apparel Deep V
Misschien deze?
Jaaa dit is em!!
Thanks so much!!
Hij heeft zn filmpjes nu wel in iets snellere pace zie ik. Voelt iets onrustiger⦠maar alsnog chill voor opruim inspo!
Dat was ook zo. Die jongste is Hinne, het broertje van Jochem (bovenste foto in het midden). Bram en hij schelen ook echt 10 jaar.
Haha de eerste reactie ook: āBut nothing is dirtyā
Die twee afzonderlijk zijn ook niet te doen. Zojuist Bonnie ontvolgd. Kon echt niet meer aan.
Dat haaaaar wat onwijs vreselijk hahahaha
Nu wordt Cynthia weer personal trainer? Of is dit oud nieuws?
Die kerststories op de insta van Jaimy Vanenburg zijn echt hartverwarmend
Nee ze doet alleen die opleiding. Vooralsnog omdat ze het leuk vindt om erover te leren, maar ze sluit niet uit dat ze er later alsnog wat mee gaat doen.