Het influencertopic #23

Ze gaat sowieso een fitness plan/schema verkopen

20 likes

Sowieso een eboek maken erover, for sure.

13 likes

We all know Cynthia :smirk:
Cursus, boek of webinar in 1…2…3

4 likes

Waarschijnlijk ook al voordat ze haar certificaat heeft.

14 likes

Heb je even verbeterd :laughing:

Misschien kan ze ook workoutcations gaan geven.

5 likes

Volgende stap is sowieso een yoga teacher training, mark my words

2 likes

En dan een biografie en dan mag Toeps enkele foto’s nemen in India.

14 likes

Zodat ze het weer kan aftrekken van de belasting, ‘werkvakantie’ :money_mouth_face:

8 likes

bjørgen :sob::sob::sob::sob::joy: ik hou echt van die namen waaruit het op te maken is dat de ouders niet konden kiezen tussen twee andere namen. was even langer in beraad gegaan en had hem bjorn of jorgen genoemd ipv allebei

7 likes

Ik zie net op een juicechannel dat de laatste podcast van Greg en Mas heel juicy is? Ze geven aan dat het erg ranzig is wat er wordt besproken. Hahaha iemand geluisterd?

5 likes

Ik ging googlen, en blijkbaar is dit met de oude zanger en staat Bjorgen hier nog niet op.

4 likes

:raising_hand_woman:t2:

Het meest ranzige was het gesmak en geslurp van Masha. Ik zal de details in een spoilertag zetten voor degene die nog willen luisteren.

Ze vertelden dat ze een keer een full swing hebben gedaan met een ander stel. Ook hebben ze sex gehad met 4 andere vrouwen tegelijkertijd. Als je details wil horen kun je de podcast skippen want die delen ze niet.

13 likes

Oh hele drama om niks dus weer hahaha was te verwachten

9 likes

Ja zoals gewoonlijk :laughing:

3 likes

De tweede van links heet Bart

Ik weet dit alleen omdat ik vrienden was op livejournal met Jochem en hij best veel foto’s deelde (volgens mij wel voor de band zo populair werd???), ik word hier helemaal nostalgisch van naar dat sociale-mediatijdperk

11 likes

Dit is helemaal van in het begin! Dit zijn vlnr Roderick, Bart, Jochem, Hinne en Bram. Bjorgen kwam er pas later bij. (Ja ik was fan :sweat_smile::sob:)

6 likes

Want die hebben ze niet want sowieso is het onzin om views/plays te genereren.

7 likes

Ja en ze zeiden ook echt ranzig bla bla maar zijn idd 20-jarigen ofzo

9 likes

Maar daar gaat ze wel last van krijgen. Wat ze in hun slaapkamer doen zou me echt een rotzorg zijn maar skmmige dingen zou je niet op het internet moeten willen slingeren. Dit is daar wel 1 van. Kinderen/pubers zijn genadeloos.

23 likes

Ik vind al die juicechannels iets puriteins hebben. Over iedereens seksleven praten alsof het een stelletje zondaars zijn. En alles wat niet monogaam is, is sapcentrifuge-waardig. Ondertussen doen ze alsof zij moreel superieur zijn.

31 likes