Het influencertopic #23

Huhhh wat bedoel je?

1 like

Juice → sap → sapcentrifuge

10 likes

Een volwassene kan je zoiets leren. Kids en pubers niet persé.

3 likes

Dit wordt al-tijd geroepen in dit soort situaties. En in de ideale wereld is dit zo.

Maar, zo werkt de wereld nou eenmaal niet en ik vind dat je als ouder daar best wel rekening mee mag houden.

25 likes

Bah seks ewwww

3 likes

Wauw, dan lijkt Bart meer op Jochem dan Hinne :rofl: Ik dacht echt dat het BjĂžrgen moest zijn maar ik heb dan ook nooit naar hun muziek geluisterd haha

4 likes

Mijn grote irritainment Sophie Hol heeft meegedaan met Lang Leve de Liefde en de reacties onder haar video zijn niet mals!

Ook had ze het laatst over het vinden van haar twin flame

6 likes

Ze kwam ook wel echt tering onsympathiek over in de aflevering

8 likes

Jaaa niet normaal hĂš? Tenenkrommend gewoon.

7 likes

Ja echt een beetje minachtend naar hem ook! Alsof zij wel even het leven had uitgevonden en hij nog een hoop te leren had ofzo. Terwijl ik hem juist vrij oké over vond komen.

11 likes

Krijg hier echt kramp van in mijn denkbeeldige ballen. Meine gute, wat gĂȘnant!

Heb haar een tijdje gevolgd, omdat ik haar ooit (7 jaar geleden ofzo?!) wel relatable vond ten aanzien van Monica, Mascha, etc. Maar inmiddels is zij voller van zichzelf dan al die vloggers bij elkaar. Voor no reason, want volgens mij krijgt ze op dit moment voornamelijk views op haar jank video’s.

5 likes

Kunnen we aub ophouden met doen alsof daten een spirituwele (hehe) reis is waarbij je de beste versie van jezelf moet zijn om de perfecte partner te vinden. Het is gewoon alsof jij een bakje bent en je in een grote tuppeware la je deksel moet vinden. Het is geen proces pff.

43 likes

Die hond van Gwen van Poorten gaat nu met een traplift in haar nieuwe huis en die story vind ik zooo droog :joy:

50 likes

Ik heb zo gelachen om die tiktok. Die hond geeft geen fuck.

8 likes

Het allergrappigste was dat het er aan de desk bij RTL Boulevard heel serieus over hadden. ‘De hond kan geen traplopen’ ‘Maar dit duurt toch heel lang iedere keer?’
Is die lift niet gewoon van een medebewoner (mens) die moeite heeft met traplopen?

7 likes

Een complete levensanalyse. Bizar hoe sommigen denken dat ze iemand echt kennen omdat ze ze online volgen.

12 likes

Nee, speciaal voor de hond.

3 likes

Klopt, dat vertelde ze laatst. En hij is te zwaar om zelf te dragen steeds

6 likes

Ja schattig, maar neem gewoon geen hond als je niet op de begaande grond woont, of neem op zijn minst een schoothond.

7 likes

Echt?! Wow
 dit soort liften zijn schreeuwend duur!

7 likes