Het influencertopic #23

Honden kunnen prima een verdieping hoger wonen hoor

15 likes

Wat een briljante oplossing van jou!!
Ze had toen dr relatie uit ging en ze snel een andere woning moest zoeken als eerste aan dr hond moeten denken natuurlijk.

51 likes

Jezus :joy: Dit slaat ook weer nergens op maar ok, I’ll take it.

3 likes

Laat ik het anders zeggen, neem geen hond als je uberhaupt in een stad woont.
Zo beter? Was jij ook niet anti kat? Oh!

4 likes

Hé wat?

9 likes

Ik heb 3 katten. Dus nee.

20 likes

Boeiend, ze heeft ervoor gekozen om een traplift aan te schaffen. Probleem opgelost toch?

21 likes

Want?

4 likes

Heeft iemand tips voor Spaanse influencers? Die ook in het Spaans vloggen (of whatever het woord daar nu voor is)

3 likes

Dit en vind het ook getuigen van goed eigenaarschap van het beestje of nou ja eerder beest haha.

9 likes

Laura Brijde? Wel Nederlands, maar praat ook veel Spaans in haar vlogs met haar Spaanse vriend

3 likes

Sorry maar deze volg ik ff niet. Ongeveer alles wat de gemiddelde influencer doet is kut en overdreven maar een traplift voor je hond installeren is helemaal normaal en juichen we toe?

19 likes

Nou ja het is in de huidige woningmarkt gewoon niet echt makkelijk om iets te vinden. Zeker niet als je single bent en redelijk halsoverkop nieuwe woonruimte nodig hebt. Als de hond die je hebt dan niet trap kan lopen en te zwaar is om te tillen vind ik het eigenlijk wel een slimme oplossing, denk niet dat ik hier zelf aan gedacht zou hebben. Alternatief was de hond wegdoen of verder zoeken qua woonruimte. Op de hond wegdoen was waarschijnlijk nog veel meer commentaar gekomen (los van dat ze dit waarschijnlijk helemaal niet wil) en verder zoeken qua woonruimte op de begane grond is in haar situatie misschien ook wel niet zo makkelijk. Dus hoewel ik het er wel een beetje absurd uit vind zien en vind klinken vind ik het eigenlijk ook wel gewoon een hele slimme oplossing.

71 likes

Als het verder een gezonde hond is dan zou ik het persoonlijk niet doen want dan kunnen ze best traplopen, mits het niet overdreven vaak is, het is namelijk wel een behoorlijke belasting voor hun heupen. Misschien heeft deze hond slechte heupen of is het een ras wat daar snel last van krijgt? Hoe dan ook, ik vind het helemaal niet verkeerd en qua zorgen voor de gezondheid van de hond getuigen van goed eigenaarschap.

Edit: ik zie dat het een bulldog-achtige hond is dus dan snap ik het helemaal!

8 likes

Heb je de video bekeken? Niet echt een gezond ras haha.

Maar goed, ze heeft de hond, doet hem natuurlijk niet weg, en dan vind ik dit echt een slimme oplossing. Zo ruim is de woningmarkt ook niet, dus ze maakt er zo wel het beste van.

3 likes

Ik zag het net (had de video nog niet bekeken) dus m’n bericht ge-edit! Hele goede oplossing inderdaad!

1 like

Los van of dit een gezond ras is of niet is dit toch gewoon een hele stijle trap en zul je vaak op en af moeten omdat de hond nou eenmaal meermaals per dag uitgelaten moet worden?

6 likes

Ik vind het een goed iets hè. Een gezonde hond moet zeker wel een paar keer per dag een trap op/af moeten kunnen lopen mits hij dat geleerd heeft, maar dit is al een ras waarbij je dat zeker niet moet doen.

6 likes

Ja, ik snap ook dat het goed is voor het beestje maar als ik het goed begrijp gaat die traplift 2 verdiepingen omhoog en dat is natuurlijk wel behoorlijk decadent voor een hond, haha

8 likes

Ook niet als je op de begane grond woont?

4 likes