Ik weet niet of je een foto mag plaatsen van een krantenartikel, maar Doortje Smithuizen komt in de Volkskrant met een analyse over de “kokend hete thee” TikTok trend en het slaat gewoon zo nergens op. Ik erger me sowieso al aan haar en hoe zij altijd pseudowetenschappelijk popcultuur dingen probeert te duiden. Maar haar conclusie is dat Nederlanders steeds banger worden voor van alles (bijvoorbeeld een watersnoodramp) en dat daarom Vita die zegt “dit is mijn angst!” zo viral is gegaan. Echt, huh?
Hahahah wat vergezocht
Het gaat toch helemaal niet om wat ze zeggen, maar de achterlijke manier van praten
“Dit is mijn angst’ raakte een bang land in het hart – het duurde niet lang of Vita’s paniek was gemeengoed binnen elke subcultuur“
Doe ff normaal
Nouja dit dus
On another note: echt heerlijk om Monica te volgen op TikTok terwijl ze in New York alles eet een koopt wat los en vast zit. Wát een leven
Jaaaa ik geniet zo van haar TikTok’s, al dat eten
Haha het gaat er toch om dat ze ontzettend oppervlakkig, over helemaal niets en slooooom praten?
Als je alleen dit stukje eruit haalt slaat het idd nergens op, maar al met al vind ik haar conclusie best on point?
Hoe dan?
Ik lees net dan een vliegtuig in Tokio in brand is gevlogen. Noortje Geerts had een paar uur geleden gepost dat ze daar is om naar een andere stad te vliegen. Hoop dat ze oké is.
Alle passagiers hebben het vliegtuig weten te verlaten!
Dee is weer in verwachting
Waar zie je dat? Ik zie alleen dat ze een post heeft over miskramen in 2021
Op instagram
Ohh sorry ik heb geen insta meer en snap er niets van, snap niet dat als ik dan een profiel bekijk de Posts niet chronologisch staan
Ik vind het vooral bijzonder dan Bonnie specifiek YouTube Premium wil om Enzo vlogs te kijken.
Wist niet dat zij knolpower was
Haar eerste 3 posts zijn gepinde oude posts. Daarna is het weer wel op volgorde
Kan ook gewoon adblock nemen
Nee dat vind ze dan niet eerlijk