Vind dit zo cheap en schaamteloos?

Jezus ze kon ook niet NOG irritanter worden. Wat bezielt haar tegenwoordig.
Ze vlogt toch op youtube? Dan is het net als een metrobestuurder in zijn vrije tijd zwart rijdt.
Een vlogger die niet wil betalen voor premium content
Vind het van YouTube ook wel skeer dat goedlopende kanalen niet gewoon gratis premium krijgen eigenlijk
Ah de typische knieperigheid die we van Budget Bonnie gewend zijnā¦
Ik vind dit gewoon een grap? Ook die stories daarna āveel mensen tippen een VPN, maar als Youtube dit ontdekt word je account verwijderd⦠Dat is bij mij een drama met mijn Youtube kanaalā.
Ik weet niet of je een foto mag plaatsen van een krantenartikel, maar Doortje Smithuizen komt in de Volkskrant met een analyse over de ākokend hete theeā TikTok trend en het slaat gewoon zo nergens op. Ik erger me sowieso al aan haar en hoe zij altijd pseudowetenschappelijk popcultuur dingen probeert te duiden. Maar haar conclusie is dat Nederlanders steeds banger worden voor van alles (bijvoorbeeld een watersnoodramp) en dat daarom Vita die zegt ādit is mijn angst!ā zo viral is gegaan. Echt, huh?
Hahahah wat vergezocht
Het gaat toch helemaal niet om wat ze zeggen, maar de achterlijke manier van praten
āDit is mijn angstā raakte een bang land in het hart ā het duurde niet lang of Vitaās paniek was gemeengoed binnen elke subcultuurā
Doe ff normaal
Nouja dit dus
On another note: echt heerlijk om Monica te volgen op TikTok terwijl ze in New York alles eet een koopt wat los en vast zit. WƔt een leven
Jaaaa ik geniet zo van haar TikTokās, al dat eten
Haha het gaat er toch om dat ze ontzettend oppervlakkig, over helemaal niets en slooooom praten?
Als je alleen dit stukje eruit haalt slaat het idd nergens op, maar al met al vind ik haar conclusie best on point?
Hoe dan?
Ik lees net dan een vliegtuig in Tokio in brand is gevlogen. Noortje Geerts had een paar uur geleden gepost dat ze daar is om naar een andere stad te vliegen. Hoop dat ze okƩ is.
Alle passagiers hebben het vliegtuig weten te verlaten!
Dee is weer in verwachting