Het influencertopic #23

Waar zie je dat? Ik zie alleen dat ze een post heeft over miskramen in 2021

3 likes

Op instagram

5 likes

Ohh sorry ik heb geen insta meer en snap er niets van, snap niet dat als ik dan een profiel bekijk de Posts niet chronologisch staan :joy:

1 like

Ik vind het vooral bijzonder dan Bonnie specifiek YouTube Premium wil om Enzo vlogs te kijken.

Wist niet dat zij knolpower was

6 likes

Haar eerste 3 posts zijn gepinde oude posts. Daarna is het weer wel op volgorde

5 likes

Kan ook gewoon adblock nemen :joy:

7 likes

Nee dat vind ze dan niet eerlijk :tipping_hand_woman:t3::sparkles:

9 likes

adblock werkt niet meer op youtube helaas :stuck_out_tongue:

4 likes

De Brave app downloaden! Dan kan je zelfs je scherm locken, en gaat de muziek door.
Is gewoon een browser, zoals Chrome e.d.

4 likes

Bij mij wel, ik heb de uBlock origin en de Adblock, dus een van de 2 doet het ws wel

4 likes

Ik snap dat dus niet. Dit omzeilen is toch ook niet eerlijk - influ’s lopen inkomsten mis.

4 likes

Ja dit dus. Adblock voor YT en je hebt nergens last van

2 likes

omg thanks, held! @troepje jij ook bedankt voor de tip :smiley:

6 likes

En de Adblock extensie en Adblock voor YT extensie voor Google Chrome werken ook.

3 likes

Ooooh nu vallen opeens al m’n Bonnie-irritaties op z’n plek! Echt fuck Kloontje en die aardwortel.

5 likes

Dit is echt eng accuraat.

6 likes

Een deel van de premium inkomsten wordt door YouTube in een grote pot gestopt en daarna verdeeld onder de kanalen die kijkers met premium hebben.
Dat bedrag schijnt al snel gunstiger te zijn dan wat iemands view aan advertentie inkomsten zou hebben opgeleverd.

4 likes

Maar mensen niet voor premium betalen blijft die pot leeg

4 likes

Noortje Geerts die met haar baby in Japan is en als caption ā€˜samen herinneringen maken’. Wie gaat haar vertellen dat die baby zich hier precies 0,0 van gaat herinneren?

23 likes

Maar zij heeft die herinneringen wel, da’s minstens zo belangrijk toch?

42 likes