Het influencertopic #23

Ik lees ineens de naam Noortje Geerts hier steeds, nooit van gehoord. Maar ze heeft op foto’s maar 200 likes steeds zo, was ze al bekend voor instagram ofzo? Want anders lijkt ze me amper een influencer met zulke matige engagement.

17 likes

Ja oké tuurlijk herinnert een kind zich niks van vakanties die je de eerste pak ‘m beet 3-4 jaar doet maar vind dit toch wel een beetje flauw altijd. Zoals Blush zegt, zelf heb je de herinnering wel, en dingen uit je heel vroege jeugd worden ook een herinnering samen als je er in je gezin later over praat, er foto’s van terugkijkt, etc.

Vind het daarom suf om te vinden dat je de eerste 4 jaar maximaal een week centerparks moet doen “want je kind krijgt er toch niks van mee”, ga lekker naar een centerparkshuisje in een park als je daar zin in hebt en je hebt vast een superleuke vakantie. Ga lekker op vakantie naar Japan als dat is wat je wilt want dan heb je vast ook een even leuke vakantie

37 likes

Zij is toch een vriendin van Vita en Elise

4 likes

Oh echt? Kijk hun vlogs nooit.

Maar die Noortje is iets van 45 denk ik? Vita is 10 jaar jonger dan dat toch?

6 likes

Nee zij is 37 hahaha

3 likes

Ik vind vliegvakanties al dom maar echt nog dommer met een soort diepere reden die nergens op slaat. Alsof het óf Japan is óf Centerparcs. Kunt echt priiiiiiiima superleuke dingen doen zonder te vliegen. Zag ook laatst dat iemand zei dat het goed was om in de winter even ergens heen te vliegen om je vitamine D aan te vullen. Wat een onzin.

9 likes

Dat zeg ik ook nergens. Lekker met je baby de wereld rond, moet iedereen zelf weten, maar zij gaan zich niets herinneren.

3 likes

Joh helemaal eens dat je niet hoeft te vliegen, maar dat heeft niks met kinderen te maken. Er zitten echt honderden types vakanties tussen en vind het gewoon onzin om “een kind herinnert het zich niet” als reden op te voeren waarom je niet moet doen wat je leuk vindt en anders wel zou willen.

Per se naar de zon moeten in de winter vind ik uiteraard ook onzin dat moge duidelijk zijn.

7 likes

Volgens mij is ze van veel mensen de nieuwe BEC. Ik kijk ook nooit naar de Tigers, maar toch krijg ik die Noortje telkens in mijn suggesties. Ik vind haar ook superirritant, heel gemaakt, heel onecht, maar irritainment is mijn favoriete tainment.
Ze lijkt inderdaad stukken ouder dan 37, maar daar kan zij ook niks aan doen.

12 likes

Maar ik zei nergens dat ze niet naar Japan moet gaan?

3 likes

Dan heb ik het toch niet over jou? :stuck_out_tongue:

8 likes

Nee klopt! Maar omdat iemand zei vrienden van Vita dacht ik huh die is zoveel jonger. Maargoed ik dacht ook dat Elise zelf 40 was :full_moon_with_face:

8 likes

Haha hier gebeurt live mijn forumergernis: iemand die 1 zin uit je bericht haalt om daar dan een compleeet ander punt over aan te snijden. Zo irritant :cry:

8 likes

Sorry dat je het irritant vindt maar soms wil ik nu eenmaal gewoon op 1 zin reageren en daar iets aan toevoegen en niet het hele bericht analyseren juist :smile:

5 likes

Haha nee maar jij deed het dus niet! Degene die begon over dat vliegen zo slecht is op basis van dat jij 1 zin had over vakantie naar japan

8 likes

Haha ik dacht al oh ging het niet over mijn reactie :stuck_out_tongue_winking_eye: maar had ook op niemand specifiek kunnen reageren

Ik vind dat vliegen echt nog veel te normaal wordt gevonden dus kom daar graag zuur over doen

9 likes

Haha ja fair enough, maar het is altijd zo weinig bevorderend voor de daadwerkelijke discussie die gevoerd wordt en ik zie het zo vaak de laatste tijd

Maar goed sorry voor deze offtopic het zat me ff hoog

5 likes

Oh die Noortje is echt vreselijk! Ze wil duidelijk heel graag influencer worden. Zo nep!
Zit even op haar insta te kijken. Ze is blijkbaar ten huwelijk gevraagd in Japan. Die foto’s zijn ook zo gemaakt.
En ja sorry mensen maar ik snap die reis naar Japan wel, je kunt je echt niet verloven in Center Parcs hoor😅

8 likes

Ja óf dat verlovingsfilmpje óf die foto is fake want je ziet die gozer in de ene dichtbij staan en bij de ander ver weg. Heeft ze vast afgekeken bij de aanzoek foto’s van Elise :joy: ik vind haar verder ook niet zo leuk, vooral omdat ze zo hard probeert maar echt niet grappig is

7 likes

Haha vind die fotos wel beter dan die van Wout en Elise met dat kinderboerderij paard. Maar die Noortje vind ik ook heel irritant, zei iemand hier dat haar gezichtsuitdrukking eruit ziet alsof ze iets vies ruikt of was dat een andere influflu :male_detective:

Vind dat dat wel klopt namelijk

8 likes