Het influencertopic #23

Joh helemaal eens dat je niet hoeft te vliegen, maar dat heeft niks met kinderen te maken. Er zitten echt honderden types vakanties tussen en vind het gewoon onzin om “een kind herinnert het zich niet” als reden op te voeren waarom je niet moet doen wat je leuk vindt en anders wel zou willen.

Per se naar de zon moeten in de winter vind ik uiteraard ook onzin dat moge duidelijk zijn.

7 likes

Volgens mij is ze van veel mensen de nieuwe BEC. Ik kijk ook nooit naar de Tigers, maar toch krijg ik die Noortje telkens in mijn suggesties. Ik vind haar ook superirritant, heel gemaakt, heel onecht, maar irritainment is mijn favoriete tainment.
Ze lijkt inderdaad stukken ouder dan 37, maar daar kan zij ook niks aan doen.

12 likes

Maar ik zei nergens dat ze niet naar Japan moet gaan?

3 likes

Dan heb ik het toch niet over jou? :stuck_out_tongue:

8 likes

Nee klopt! Maar omdat iemand zei vrienden van Vita dacht ik huh die is zoveel jonger. Maargoed ik dacht ook dat Elise zelf 40 was :full_moon_with_face:

8 likes

Haha hier gebeurt live mijn forumergernis: iemand die 1 zin uit je bericht haalt om daar dan een compleeet ander punt over aan te snijden. Zo irritant :cry:

8 likes

Sorry dat je het irritant vindt maar soms wil ik nu eenmaal gewoon op 1 zin reageren en daar iets aan toevoegen en niet het hele bericht analyseren juist :smile:

5 likes

Haha nee maar jij deed het dus niet! Degene die begon over dat vliegen zo slecht is op basis van dat jij 1 zin had over vakantie naar japan

8 likes

Haha ik dacht al oh ging het niet over mijn reactie :stuck_out_tongue_winking_eye: maar had ook op niemand specifiek kunnen reageren

Ik vind dat vliegen echt nog veel te normaal wordt gevonden dus kom daar graag zuur over doen

9 likes

Haha ja fair enough, maar het is altijd zo weinig bevorderend voor de daadwerkelijke discussie die gevoerd wordt en ik zie het zo vaak de laatste tijd

Maar goed sorry voor deze offtopic het zat me ff hoog

5 likes

Oh die Noortje is echt vreselijk! Ze wil duidelijk heel graag influencer worden. Zo nep!
Zit even op haar insta te kijken. Ze is blijkbaar ten huwelijk gevraagd in Japan. Die foto’s zijn ook zo gemaakt.
En ja sorry mensen maar ik snap die reis naar Japan wel, je kunt je echt niet verloven in Center Parcs hoor😅

8 likes

Ja óf dat verlovingsfilmpje óf die foto is fake want je ziet die gozer in de ene dichtbij staan en bij de ander ver weg. Heeft ze vast afgekeken bij de aanzoek foto’s van Elise :joy: ik vind haar verder ook niet zo leuk, vooral omdat ze zo hard probeert maar echt niet grappig is

7 likes

Haha vind die fotos wel beter dan die van Wout en Elise met dat kinderboerderij paard. Maar die Noortje vind ik ook heel irritant, zei iemand hier dat haar gezichtsuitdrukking eruit ziet alsof ze iets vies ruikt of was dat een andere influflu :male_detective:

Vind dat dat wel klopt namelijk

8 likes

Hahahah ja dat aanzoek van Elise en Wouter. Dat er iemand naast die pony moest lopen omdat Wouter er anders niet op durfde. En dat ze diegene toen heel discreet uit de foto’s hadden geknipt😂

18 likes

Sorry maar wat in de fusion food hell is dit.

5 likes

Ik vraag mij al een tijdje af waar Diesna Loomans bekend van is. Was zij ooit blogger? (En waarom komt zij steeds langs op insta?)

6 likes

Zij is al heel lang influencer toch? Ze was ooit stewardess bij Transavia en vlogde daarover ook. Inmiddels niet meer, maar ze maakt nog steeds YouTube-video’s.

6 likes

Ik volgde haar jaren geleden op YouTube. Ze was toen net zwanger van een jongetje, Jack ofzo?. En had al een dochter uit een eerdere relatie. Ze was stewardess en vlogde daarover en deed ook wel veel qua sport en voeding. Haar vriend had volgens mij best een hele goede baan want ze hadden het vrij breed. Volgens mij deed ze er niks naast van een blog oid

5 likes

Ik moet bij Noortjes filmpjes altijd denken aan Tellsell. Van die wijd open ogen en constant een wijzend vingertje erbij.

8 likes

Ik ken haar nog van toen ze een fitgirl account had, weet de naam niet meer

5 likes