Het influencertopic #23

Ging het over iets wat ze niet openbaar wilde antwoorden?

2 likes

Viel wel mee! Ging over een mede influencer/vriendin waar ze eerst regelmatig mee op trok maar nu niet echt meer. Het antwoord was dat ze studie vriendinnen waren & nu uit elkaar gegroeid waren

3 likes

Maar dit snap ik wel? Dit betreft ook een ander persoon dus snap dat iemand daar voorzichtiger mee is - gelukkig zelfs - om prive informatie over te delen, ook al is het dan niet zo juicy.

9 likes

Jullie hadden gelijk, cynthia gaat haar plakboek indd uitbrengen😆

5 likes

Ik snap ergens de verontwaardigde reacties wel, maar anderzijds denk ik ook get that $$$$, waarom niet? Als mensen het er voor over hebben. Zo verdien je je vakantie wel mooi terug haha

8 likes

Nou als daar in staat waarom ze ruzie heeft met Mascha dan wordt het een hit :joy:

14 likes

Slim hoor! Zo kan je je gehele vakantie opvoeren als bedrijfskosten.
Daar kan Hella Huizinga wat van leren :smiley:

18 likes

Ik doe dat altijd drie dagen (minus de tekeningen overigens) en dan laat ik het versloffen. Maar ja, daar is het ook vakantie voor

5 likes

Los deze Japanse puzzel op en ontdek het langverwachte antwoord.

3 likes

Eugenia Cooney en J* zijn ineens dikke vrienden zie ik? Apart duo

2 likes

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::clown_face:

32 likes

Wie is J*?

7 likes

(Enzo haters kunnen doorscrollen)

Deze meid comment onder de laatste video precies wat ik ook altijd denk. :joy:

Ze hebben heel dat huis laten verbouwen maar leven echt helemaal niet in het ‘oude’ huis. Ze zitten alleen maar in de aanbouw in de leefkeuken, en wat een woonkamer had moeten worden in de kelder is écht een bunker. Het is dat de muren wit zijn anders was het nog heel donker ook. :sweat_smile:

Zo zonde van al die ruimte die ze nu helemaal niet echt gebruiken. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat als ze de woonkamer bij de leefkeuken hadden betrokken dat ze daar ook veel vaker gezellig zouden zitten. Vroeger zaten ze vaak voor de tv op de bank, nu kijken ze vanuit bed. Wat is het hele punt van die kelder? :sweat_smile:

Ohja, en dat tasje van Myron die ze altijd binnenshuis draagt stoort me ook echt mateloos. :joy:

10 likes

Ik vind die indeling ook apart hoor, maar ze hebben toch al vaak gezegd dat die kelder nog niet af is. Die stoelen in de keuken lijken me echt verschrikkelijk zitten na een half uur. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Nou daarom ben ik ook niet jaloers ofzo. In hoeverre heb je écht vakantie als je nog steeds continue bezig bent met hoe je het in een verdienmodel moet omzetten of hoe je dit in je magazine kan verwerken.

Maar misschien komen influencers door het continue bezig zijn met social media al sowieso niet ‘los’ van hun werk. Mijn droom-job is het zeker niet.

5 likes

Is dat nog altijd dat huis met die gigantische marmeren tegels en die rare gastenwc met toilet en niet uitgelijnde urinoir?
Is echt lillek, lijkt op een modern biotechbedrijf

7 likes

Jeffree star.

2 likes

Ik snap dat ook echt niet. Zo eens met die comment ook, haha. Vind dat huis verder overigens ook ontzettend lelijk en kil. Zelfs mijn wc is gezelliger dan hun huis. :joy:

6 likes

Haha ja klopt :joy:

4 likes

Alles is SPIERWIT en ik vind het ook lelijk dat het wit van bijv. de keuken ook niet matcht met het wit van de muren.

Ik weet niet welke RAL kleuren het precies zijn maar op het plafond is het altijd wit-wit / spierwit geloof ik, en dat hebben ze volgens mij ook overal op de muren terwijl de meubels dan eerder het iets zachtere wit hebben wat normale mensen ook op hun muren doen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Het grappige is dat ik na mijn post de video verder keek en Enzo een schilderij moest ophalen die Myron gekocht had en dat hij zei dat ze het hadden over meer gezelligheid en kleur in huis en dat zij EEN WIT SCHILDERIJ KOOPT. :joy: :joy: :joy:

Zelfs een sad beige huis lijkt me nog gezelliger dan al dat wit. Ze hadden echt een interieurdesigner moeten inhuren.

15 likes