Het influencertopic #23

Hahahah ja dat aanzoek van Elise en Wouter. Dat er iemand naast die pony moest lopen omdat Wouter er anders niet op durfde. En dat ze diegene toen heel discreet uit de foto’s hadden geknipt😂

18 likes

Sorry maar wat in de fusion food hell is dit.

5 likes

Ik vraag mij al een tijdje af waar Diesna Loomans bekend van is. Was zij ooit blogger? (En waarom komt zij steeds langs op insta?)

6 likes

Zij is al heel lang influencer toch? Ze was ooit stewardess bij Transavia en vlogde daarover ook. Inmiddels niet meer, maar ze maakt nog steeds YouTube-video’s.

6 likes

Ik volgde haar jaren geleden op YouTube. Ze was toen net zwanger van een jongetje, Jack ofzo?. En had al een dochter uit een eerdere relatie. Ze was stewardess en vlogde daarover en deed ook wel veel qua sport en voeding. Haar vriend had volgens mij best een hele goede baan want ze hadden het vrij breed. Volgens mij deed ze er niks naast van een blog oid

5 likes

Ik moet bij Noortjes filmpjes altijd denken aan Tellsell. Van die wijd open ogen en constant een wijzend vingertje erbij.

8 likes

Ik ken haar nog van toen ze een fitgirl account had, weet de naam niet meer

5 likes

Zelfde soort irritant quasi-grappig type

15 likes

Romy heeft weer eens angst dat ze over 4 jaar gediscrimineerd gaat worden omdat haar hond niet op het plein van de lokale basisschool mag komen.

Ongekend. Onbegrijpelijk.

32 likes

oMg!!

3 likes

Alsof die hond dan nog leeft.

52 likes

Nee want er zijn allemaal KUTHERDERS die de rug van haar hond pijn doen omdat hij niet normaal als hond kan spelen omdat hij tot verdrietigheid toe doorgefokt is.

13 likes

Wacht maar tot ze straks als hulpmoeder op school een keer mee moet naar de Efteling ofzo en die hond ook niet mee mag in de Python.

29 likes

Je moet het in de bredere zin zien: de hele nieuwe wijk van Romy is vijandig tegenover haar hond. In het gewone park wordt ie aangevallen, en buiten het park mag ie “nergens komen”.

28 likes

Ik vind het wel heel flauw om zo lullig te doen over iemands uiterlijk of hoe oud iemand eruit zou zien (over die Noor).

39 likes

Haha dit is zo bot, yet so funny🤣

Dat Romy die domme shit maar blijft posten, is er nou niemand in haar buurt die gewoon eens eerlijk tegen haar zegt wat wij hier over haar zeggen?

13 likes

Ik smul er wel van hoor, gekke Romy.

Vraag me dan af; je gaat een huis kopen, maar weet niet in wat voor buurt je gaat wonen? Je bekijkt toch niet alleen het huis maar toch ook de buurt?

11 likes

I can not met dit :laughing: :joy:

8 likes

Terwijl ik voor 99% zeker weet dat ze over haar oude buurt juist weer klaagde dat er te weinig honden waren om mee te spelen voor haar boefje. Of de hondeneigenaren speelde zelf teveel met ballen waardoor de honden geen oog hadden voor harvski 🥹 :weary:

32 likes

Wil geen hele hondendiscussie hier ontketenen (please no) maar doen honden dat? Spontaan op andere mannetjeshonden gaan rijden om hin dominantie te laten zien? Heb dit echt nog nooit gezien

10 likes