Meine gute die Romy moet echt mensen in haar omgeving krijgen die zeggen stop eens met dit gezeik en jezelf zien als een soort jezus.
Laatst toch ook de medewerkers in de plaatselijke Kruidvat uit staan schelden omdat ze niet met hond naar binnen mocht, echt gaat t meid
Vind dit best gemeen
Het is heel sneu maar ik heb weleens gehoord dat het voor andere honden lastig kan zijn om de signalen van zoân doorgefokte hond te begrijpen. Dat zoân beestje dus niet goed kan communiceren richting andere honden. Dan kan het dus gebeuren dat een andere hond zijn gedrag aanziet voor dominantie en er daarom bovenop duikt.
Ik vind het heel zielig voor deze hond maar Romy moet toch ook begrijpen dat het gewoon echt niet normaal is als een jonge hond te broos is om met een andere hond te spelen. Dat dit dus echt aan haar hond ligt en niet aan al die anderen
Maar hij kan er ook niet komen want er ligt een wildrooster voor midden in Amsterdam. Een wildrooster
waaromâŠ
Het idee van dominantie en honden is heel erg achterhaald. Honden kunnen elkaar bereiden meer als uiting van energie dan als dominantie. Mijn hond (gecastreerd vrouwtje) heeft het ook wel eens bij andere honden als ze over gestimuleerd is gedaan lol. Voelde me dan altijd mega ongemakkelijk terwijl het niks seksueel betekent
Anyway dit is het honden topic niet
Doet me denken aan een filmpje dat ik heb gemaakt van een klein teefje die rijdt op het hoofd van een grote liggende hond. Zou hem bijna plaatsen, lach nog steeds als ik eraan denk
ControversiĂ«le mening misschien, maar vind zeker dat dit soort dingen ook hier geplaatst mogen worden. Juist omdat (dit soort) influencers een bepaald beeld neerzetten zonder de juiste context. Beetje meer context van âkennersâ vind ik juist waarde hebben.
Haha omg ik moest vandaag met de auto voor haar stoppen bij het zebrapad! Ik zei nog tegen mân vriend âagossie zo zielig die hond ziet er echt mega ongezond uitâ en mân vriend zei nog dat zij er ook niet echt goed uitzag en hij herkende nnu net de hond en haar outfit van deze screenshot
Ja en ze zegt van zichzelf altijd dat ze zoveel liefde in zich heeft en zĂłân groot hart. Ik merk dat niet echt.
je had een beetje gas moeten geven!! dan had ze zeker een story over je gemaakt dat ze niet eens kan oversteken met haar boefje
Hahahaha ik ga het niet eens veranderen, sorry ik kan niet spellen
Ik vond net deze screenshot weer van heel lang geleden en ik zit al 5 minuten hardop te lachen weer om die Greg.
Man man man.
Pis in mn broek
Hahaha alsof hij een xl trappelpakje aan heeft
Het is gewoon belachelijk. Moderators zouden echt moeten ingrijpen als die soort ziek pestgedrag voorkomt maar er gebeurt niks, allemaal hilarisch is t.
Haha ik zat hier net aan te denken.
Owee als je een vrouw ouder schat dan ze is. Maar kom laten we een vent uitlachen om zn pyama.
(Ben t er mee eens dan een vent in een pyama belachelijk is en ik echt beledigd zou zijn als iemand mij 40 zou schatten. Maar goed mij hoor je ook niet miepen over pesten in een roddel topic)
Tssssss je mag ook niks meer
van mij mag het absoluut beide
Sameâ:joy:
Zei jij niet laatst tegen een ander dat je hoopte dat ze zou stikken in haar slaap?
Ja heb ik ook gemeld bij de moderators maar zal wel niet erg genoeg zijn?