Het influencertopic #23

Ja en ze zegt van zichzelf altijd dat ze zoveel liefde in zich heeft en zó’n groot hart. Ik merk dat niet echt.

15 likes

je had een beetje gas moeten geven!! dan had ze zeker een story over je gemaakt dat ze niet eens kan oversteken met haar boefje

22 likes

Hahahaha ik ga het niet eens veranderen, sorry ik kan niet spellen :broken_heart:

13 likes

Ik vond net deze screenshot weer van heel lang geleden en ik zit al 5 minuten hardop te lachen weer om die Greg.

Man man man.

Pis in mn broek

51 likes

Hahaha alsof hij een xl trappelpakje aan heeft

69 likes

Het is gewoon belachelijk. Moderators zouden echt moeten ingrijpen als die soort ziek pestgedrag voorkomt maar er gebeurt niks, allemaal hilarisch is t.

6 likes

Meanwhile in een ander topic

53 likes

Haha ik zat hier net aan te denken.
Owee als je een vrouw ouder schat dan ze is. Maar kom laten we een vent uitlachen om zn pyama.

(Ben t er mee eens dan een vent in een pyama belachelijk is en ik echt beledigd zou zijn als iemand mij 40 zou schatten. Maar goed mij hoor je ook niet miepen over pesten in een roddel topic)

9 likes

Tssssss je mag ook niks meer

2 likes

van mij mag het absoluut beide

38 likes

Same​:joy::joy:

7 likes

Zei jij niet laatst tegen een ander dat je hoopte dat ze zou stikken in haar slaap?

28 likes

Ja heb ik ook gemeld bij de moderators maar zal wel niet erg genoeg zijn?

3 likes

Kent iemand nog Heidi die vroeger op ellegirl zat en foto’s van haar blog plaatste (desertfox of iets dergelijks)? Ze speelt nu in the Brothers sun op Netflix. Echt heel gaaf!

14 likes

Oh is dat diezelfde die ook in (1 afl) YOU speelt?

Edit: ja vgm wel. Highdee ipv Heidi haha

5 likes

Jaa klopt! Haha ik dacht dat Highdee een soort bijnaam was, maar blijkbaar haar echte naam

6 likes

Wow, dit weet ik nog ja, vond haar stijl zo cool. Even haar IG bekeken en jeee wat is zij knap zeg :heart:

6 likes

Die spelling doet me denken aan deze subreddit haha:

24 likes

Volgens mij is er op Ibiza nu echt een groepje “cool kids” gevormd met oa Lizzy vd Ligt, Florine van Gooische moeders, Elise B, Kelly Weekers en Kaj en Jessie zijn er ook vaak bij. Je hoeft maar een beetje influencer te zijn of je verhuist daarheen

17 likes

Lekker divers groepje. Allemaal geprivilegieerde rijke witte mensen met een hoop blabla. Lijkt me vreselijk om een avond bij te moeten zitten

33 likes