Het influencertopic #23

Kent iemand nog Heidi die vroeger op ellegirl zat en foto’s van haar blog plaatste (desertfox of iets dergelijks)? Ze speelt nu in the Brothers sun op Netflix. Echt heel gaaf!

14 likes

Oh is dat diezelfde die ook in (1 afl) YOU speelt?

Edit: ja vgm wel. Highdee ipv Heidi haha

5 likes

Jaa klopt! Haha ik dacht dat Highdee een soort bijnaam was, maar blijkbaar haar echte naam

6 likes

Wow, dit weet ik nog ja, vond haar stijl zo cool. Even haar IG bekeken en jeee wat is zij knap zeg :heart:

6 likes

Die spelling doet me denken aan deze subreddit haha:

24 likes

Volgens mij is er op Ibiza nu echt een groepje “cool kids” gevormd met oa Lizzy vd Ligt, Florine van Gooische moeders, Elise B, Kelly Weekers en Kaj en Jessie zijn er ook vaak bij. Je hoeft maar een beetje influencer te zijn of je verhuist daarheen

17 likes

Lekker divers groepje. Allemaal geprivilegieerde rijke witte mensen met een hoop blabla. Lijkt me vreselijk om een avond bij te moeten zitten

33 likes

Wow die blush- / bronzerstreep bij Michelle wordt ook elke dag donkerder hè :joy:

54 likes

Ik krijg vooral jeuk van die gypsy king gitaarjengels onder alle Ibiezzzz stories

6 likes

Dus toch!! Ze kwam me al bekend voor en moest ook aan egf tijden denken maar ik dacht aah misschien lijkt ze er alleen op.

3 likes

Ik krijg vooral jeuk van die bontmuts van Lizzy

11 likes

Ja zij lijkt echt vaak oranje, of het komt door haar filter op Insta.

2 likes

Dat is niet Lizzy, dat is haar look-a-like vriendin, ene Tara.

2 likes

Het valt nog extra op omdat Jacqueline er veel meer naturel uitziet :laughing:

9 likes

Ohhh ja nu zie ik het! Zij stond wel toevallig naast Yuki bij de bbq en ze lijken idd op elkaar haha

2 likes

Charlotte Bluhblum weer uit elkaar met ‘r vriend, ‘H’. Geen kracht verder om de vlog te kijken: https://youtu.be/2lOYDpO--1s?si=IWweKneAd0fQGwMD

8 likes

Waarom zijn ze uit elkaar?

4 likes

Ah, ze zijn nog gek op elkaar en er is niets aan de hand, alleen zij denkt dat er nog een perfectere man voor haar rondloopt die nóg beter bij haar past

20 likes

Het was nu of “tijd” voor vlg stap (kinderen) of toch bedenken waarom ze steeds twijfelt en ernaar handelen.
Alles zit goed, stabiel, fijn met elkaar maar eigenlijk al langere tijd mist ze iets, maar wat? Verderop zegt ze dat zij druk is, hij introvert. En dat werkte lang goed maar soms ook niet. Haar vorige relatie was andere uiterste en ze zoekt iets middenin. Het gaat meer van haar uit maar het speelt ook wel bij hem

4 likes

En ze miste iets.

6 likes