Het influencertopic #23

Ja.

34 likes

ja???

17 likes

@Krabsalade jij vind dit vast ook.

7 likes

Hahaha, behalve dat het een witte vrouw is zie ik geen overeenkomsten. Ik zou dan nog eerder Meryl Streep zeggen als ik iemand zou moeten noemen.

30 likes

Haha oke ik kijk de laatste vlog van bram de wijs met een schuin oog maar hij is toch wel serieuzer over die muziek/dat liedje dan ik dacht :joy:

3 likes

In de beschrijving van dat liedje staat dat hij vroeger ook solo live optredens had waarbij hij zong en er zelfs een prijs mee won.
Eerste liedje wat ik daarvan terugvind is dit…

4 likes

Ik vind/vond het zo vals. Niets gezelligs aan.

5 likes

Dit is Bram de Wijs? :laughing:

1 like

Ik ga stuk dat het japan magazine van misslipgloss een foto van haar bevat op cover en achterkant haha :joy:

14 likes

En het kost ook nog eens €20! Japan staat echt hoog op mijn lijst van landen die ik graag nog eens wil bezoeken, maar ga toch geen 20€ uitgeven aan een tijdschrift van een influencer als ik daarvoor ook gewoon een fatsoenlijke reisgids kan kopen? Als het nou 5-7€ was zou ik het misschien nog overwegen

15 likes

Voor € 20 kan ik hele fijne reisgidsen kopen met tips waar ik waarschijnlijk meer aan heb dan aan een tijdschrift van een influencer met vooral foto’s waar ze zelf op staat. Nog even los van het bedrag wat zij heeft uitgegeven aan de reis wat ik er zeker nooit aan zou uitgegeven dus in hoeverre zijn haar tips realistisch.

17 likes

Drukken kost nu eenmaal veel geld, ik denk niet dat ze daar veel mee verdiend als je ziet hoeveel werk er in zit. Ik vind het knap gedaan. Lijkt me heel vet om zelf eenmalig over je reis zo’n papieren magazine te maken.

7 likes

Sorry hoor, voor een papieren ‘magazine’ ga je na de vakantie naar Albelli. Dat drukken duur is, is een loos argument. Dit is gewoon weer zo’n plannetje van Cynthia, en gaat ze over een paar maanden weer huilie-huilie doen over de kosten en dat ze er echt niets aan heeft verdiend…

38 likes

Haha wees toch niet zo salty.

2 likes

Hahahahaha wat @TanteBetje omschrijft is toch typisch Cynthia “moneymindset” die een boek schrijft over het half jaar dat ze geen alcohol dronk.
Ik ben haar weer gaan volgen omdat ze naar Japan was en ik kan me voorstellen dat mensen dat magazine helemaal leuk vinden. Maar ik koop liever een lonely planet dan iets wat bascially het fotoboek van de vakantie van een vreemde is.

Ik wil iedereen (grapje dat is raar) ook best de link van mijn albelli fotoboek sturen. Kan je m zelf afdrukken staan ook veel foto’s van eten in :joy:

32 likes

Zeker met zoveel pagina’s aan loze opvulling

2 likes

Hoe zie je dat?

3 likes

Niet, of nouja, waarschijnlijk wel in al haar posts die ter verdediging van de prijs gaan komen

2 likes

Lize is op tiktok super transparant over de hoeveelheid opdrachten en opbrengsten hiervan per maand (sorry plaats geen link want dan zie je mijn naam etc). Nu volg ik haar niet actief, maar ik was toch verbaasd dat er regelmatig maanden met 0 opdrachten tussen stonden

6 likes

Ze plaatste hetzelfde op insta:

Leuk dat ze zo transparant is

10 likes