En daarna loopt hij die winkel in om een ander schilderij te kopen en zeggen ze “‘met veel kleuren” en dan koopt hij iets wat beige is
Ik vind zijn vlogs minder leuk en gezellig sinds ze in het nieuwe huis wonen. Terwijl ik juist had verwacht dat de hoeveelheid ruimte die zij nu hebben meer mogelijkheden voor leuke content zou bieden.
Trisha Paytas is zwanger van haar 2e kindje en ik ben heel benieuwd hoe het broertje/zusje van Malibu Barbie gaat heten
Kenneth Sean
Nieuwe kans voor Queen Elizabeth
Volgens mij heeft ze de naam al bekend gemaakt, en gaat de baby Elvis heten ongeacht of het een jongetje of meisje wordt
Waarom weet ik dit
TikTok
In welke vlog kan ik de bunker zien? Heb er door een paar gescrolld, maar zag alleen de keuken en slaapkamer
Hot Wheels
Oke, ja, echt een witte bunker
Dat behangpapier van Vera is ook zo lelijk. Waarom heeft die een interieurarchitecte betaald om vervolgens bijna niets uit te voeren dat is uitgetekend.
Die kleur met die zetel en die rare meubels erbij het is echt allemaal net niet.
Ik dénk dat ik de muur leuk had gevonden als de bank warmer was.
Ik ben nu aan het kijken en ze zegt zelf dat ze het itt andere influencers het niet allemaal in één keer af kan krijgen maar ze had eerst een groene afzichtelijke bank, dan die nu bruine/taupe/grijze bank. Is allemaal geld dat ze uitgegeven heeft, wat gek dat ze er oke mee is dat het allemaal “lelijker” is dan verwacht.
I wish I could, duizenden euro’s uitgeven en dan “oh well, niet volgende keer beter”
Tegelijkertijd heb ik het idee dat Vera erg trend/hype gevoelig is.
Als het maar een bekend/high end merk is, toch?
Maakt dan niet uit hoe wanstaltig het is, zij vindt het superrr
Just Ken.
Of Kenough als je uniek wilt zijn
Incest waiting to happen dit, ew
Ja precies dit, en toen Enzo tegen Myron zei “je zou toch iets met kleur kopen?” ging ze helemaal in de verdediging dat ie dat niet had gezegd blablabla, ik snap de stijl die zij wil echt niet, alles wit???