Influencers als Celine Charlotte zijn echt nmsvpe maar in één ding heeft ze altijd wel gelijk: je moet het gewoon doen. En niet altijd maar wachten op de ideale omstandigheden of tot iets helemaal perfect is.
Vervolgens heeft ze een Macbook van haar moeder en vriend gekregen, super lief, maar die was ook weer niet goed want hij was refurbisbed en kon het videobewerkingsprogramma niet aan of zo. Ook nooit meer iets van gehoord daarna. Vond dat echt best lullig tegenover haar moeder en vriend. Ook refurbished zijn die laptops niet goedkoop?
Sowieso kun je met je iPhone prima filmen en ook prima editten. Er zijn letterlijke films en muziekvideo’s opgenomen met een iPhone.
Edit; ik bedenk me dat ze ook een laptop van een volger had gehad die ook al niet goed was. Misschien haal ik die twee door elkaar maar herinner me ook echt dat haar moeder en vriend er ook een gekocht hadden
En daarnaast; als je nu wil groeien qua volgers en influencer wil worden, zou ik ook niet persé in gaan zetten op YouTube. Dus dan heb je die Macbook al helemaal niet meer nodig.
Klinkt als iemand die voor iedere oplossing een probleem weet. Zo vermoeiend.
vind 't allemaal reuze ondernemend en good for you dat je hier geld mee maakt, maar dat toontje wat zij altijd in haar antwoorden heeft. alsof het echt een godsgeschenk is voor de mensheid als ze een canva knutsel uitbrengt over haar favoriete eiland. ‘ik geef geen garanties maar als jullie mega geluk hebben mag je op de interesselijst en voor slechts 239 euro al mijn persoonlijke tips kopen!’
Haha Mascha die in de vlog van vandaag aangeeft dat de stukjes waar Gregor praat in de podcast vaak terug gespoeld en nog een keer beluisterd/bekeken worden want asmr:sparkles:. Ondertussen heel de comments vol met mensen die aangeven dat ze hebben terug gespoeld omdat Gregor zo erg mompelt en niet te verstaan is. Niks asmr
Haha wAaaaahh ik word gewoon plaatsvervangend boos hiervan. Sommige mensen zijn altijd maar excuses aan het zoeken of aan het zeuren om dingen niet te doen
Ik heb bij haar ook wel eens het idee dat ze het allemaal ook helemaal niet wil oplossen, maar gewoon lekker wil blijven klagen.
Als ze gewoon een telefoon met beetje camera heeft en een laptop met Canva kan ze prima al reels gaan maken bijvoorbeeld. Echt kind kan de was doen, geen macbook voor nodig. Maar ja, dat is een oplossing en dat wil ze dan niet horen.
Ja was indd beide, die van haar volger was te oud
Ja echt flauw dat een volger niet gewoon een nieuwe geeft zeg
Niet iedereen heeft de capaciteiten en/of omstandigheden om uit bepaalde patronen of (beperkende) overtuigingen te komen.
Ik zie dit vaker bij mensen die shit meemaken/ hebben meegemaakt. Heel erg zeuren over een probleem en alle (vaak makkelijke ) oplossingen stom vinden. Of als het word opgelost er dan heel erg negatief over zijn. Het is een soort van veilig gevoel dat alles toch al kut is. Want stel het is ineens leuk dan kan dat zomaar wegvallen. En dat doet meer pijn dan het toch al kut hebben.
En misschien ook iets van als ik heel erg zeur dan helpt iemand mij. Anders moet ik het zelf oplossen en dat is eng.
Ja omg spijker op z’n kop, bij heel veel van mijn cliënten werkt het ook zo
Omg dat hoofd van Mas voordat ze het gaat vertellen
Zo enorm trots, “echt enoooome mega pieken, hoeveel jaaaaar proberen we dit al, hoe lang zijn we al met ASMR bezig??? Met dat jij echt iets met je stem moet doen, ik denk écht dat hij een famous ASMR artist kan worden omdat z’n stem zoooooo heerlijk is”.
En dan is het letterlijk alleen maar comments met “ik haat ASMR, maar ik kan Gregor gewoon niet verstaan”.
Zij is ook echt de enige persoon die kronkelend op dr stoel zit en nog net niet van de bank af glijdt van zijn gebrabbel terwijl de rest van NL denkt what the fuck zegt hii.
Ah, ik vind die laatste reactie dan wel weer schattig eigenlijk. Hij doet zijn best
Wel heel cute dat zij zo dol op hem is en alles de hemel inprijst😂
Ja ik zou echt willen dat iemand zo onder de indruk was van mij, onverdiend en al
Omg ik had exact zoiets. En dat bedoelde ik ook niet eens was meer om even in al het negatieve iets aardigs te zeggen. Ook wel tips gegeven over waar bepaalde Jeans te kopen met dezelfde maat en bouw maar ook toen een niet echt aardig antwoord terug. Pfff