Het influencertopic #23

Hahha die krek praat net als een kleuter altijd, volgens mij is zelfs Mila beter te verstaan. Niet eens dat binnensmonds, maar echt dat kinderstemmetje opzetten. Ik heb het gevoel dat hij denkt dat het schattig/leuk klinkt, maar is gewoon gênant.

@lisaanna wat is de beste niche voor een influencer, ik zoek nog een :sparkles:side hustle​:sparkles::money_mouth_face:

2 likes

moeder worden

23 likes

Klinkt duur :thinking:

6 likes

Sporten en eten

6 likes

Misschien ben ik verpest, maar zie net een story bij Lotte (liefslotte), waarin ze zegt dat ze een foto wilde maken voor een samenwerking van haar laptop, maar dat het geen porem is. Vervolgens erachter: “misschien wordt 2024 het jaar dat ik mezelf eindelijk een nieuwe laptop gun”. Ik denk dat het vooral hengelen is naar een nieuw exemplaar…

18 likes

Debbie reageert in haar stories met een filmpje en ontkent dat ze haar foto’s bewerkt :face_with_peeking_eye:

11 likes

Ik zag het :joy:

17 likes

Ik ben onlang die Merel von Carlsborg gaan volgen. Zij is die rozeharige party vriendin van Sanny.
Ze is nu een soort fitgirl geworden, mega afgetraind, en uiteraard schrijft en verkoopt ze hier programma’s voor.
Én ze is een van de auteurs van ‘The Green Happiness’, een gezondheidskookboek van een paar jaar geleden. ‘Een ei is de ongesteldheid van de kip’ :sweat_smile:
Ze heeft nu echt behoorlijke borstimplantaten en ik vind dit zo tegengesteld aan wat ze altijd geroepen heeft. Niet eens een ei durven eten maar wel 2 van die jetsers durven plaatsen.

23 likes

Ik vind haar zoooooo een apart figuur. Ze komt op mij over alsof ze continu zoekende is naar haar eigen identiteit.

14 likes

Haha een vriendin eet alleen biologisch, glutenvrij, liefst niet uit plastic, in Nederland geteeld etc. Maar overweegt nu wel botox.

9 likes

Wow oldskool forumnaam, haha, brings back memories met Charles Trippy en de Shaytards! :smiley:

8 likes

Ik vind dit echt een typische omschrijving van HME hahaha, maar alleen als het meso botox is.

6 likes

En ondertussen wel op die raves lekker pilletjes nemen en lijntjes snuiven waarschijnlijk? Je lichaam is alleen doordeweeks een tempel…

33 likes

Anna had een post geplaatst dat ze haar rijbewijs heeft gehaald. En dit kwam als reactie erop. Ontzettend lief van Anna.

199 likes

Yes jazekerr… miss the old Ali Speed-vibes

10 likes

Ohhhh de ex van Vivian Hoorn is the bachelor komend seizoen :cold_sweat:

9 likes

Die eerste of de 2e uit dat filmpje? Zijn er dit jaar 2 blijkbaar?

7 likes

De tweede!

9 likes

Ja lijkt me intens dat je ex na zo lang een relatie te hebben gehad al relatief snel meedoet - relatie is afgelopen jaar verbroken toch? - aan zo’n publiek programma.

9 likes

Ja en nog niet zo lang geleden reageerde in de comments dat ze zoveel gewicht was verloren door de break-up. Waaruit ik opmaak dat ze er nog wel last van zal hebben (of hebben gehad).

9 likes