Het influencertopic #23

Die gekke Romy die een foto maakt van random mensen in de tram en er een zure tekst bij zet.

:face_with_spiral_eyes:

9 likes

Ja ja ja maar het is zoooo zwaar voor haar hoor!! Niemand heeft het zo zwaar als zij.

7 likes

maar als iemand dat bij haar doet belt ze waarschijnlijk de spoedeisende hulp

12 likes

Ik heb op instagram de 2.0 versie hiervan gevonden: Dog Lover on Instagram: "God bless his family 🥺🙏🏼❤️"

4 likes

Zo’n verknipte maniakale meid! Ik heb haar ook een tijdje gevolgd.

8 likes

Omg sanny in haar stories: “De energie van dit jaar is anders” “We gaan echt naar een nieuw tijdperk toe” “Dit is echt niet hoe Januari vroeger was, het is nu veel lichter”. “VOEL JIJ HET OOK?” Hou toch op. :’)

17 likes

Ik was niet chagrijnig vandaag tot ik dit zag.

24 likes

Ja wat een gezever… :upside_down_face:

8 likes

Omg ik kende deze nog niet. Word ik wel blij van :crazy_face:

8 likes

Ik heb wel 2 keer gekeken :sweat_smile:

9 likes

Word daar net zo ongemakkelijk van als die man met z’n tong op TikTok

https://vm.tiktok.com/ZIJnU65EH/

10 likes

Ja dit is wel echt een engerd met z’n dikke lap vieze tong

3 likes

Vinden mensen dit echt sexy?? Ik glij ook van m’n stoel hoor van die Calvin Klein reclame en interesseert me niet dat hij geen navel daarin heeft, want who cares, maar dit?! Ik hoop dat hij er veel geld mee verdient want ik zou nooit meer naar buiten durven als ik zoiets van mezelf zou opnemen.

30 likes

Hahahahhahaha ja dit! Wat zal zijn moeder hiervan vinden? :grin:

Ik heb een tijd die Cedric Lorenzen gevolgd op insta (ooit getipt door Serena Verbon) maar hij is vrij tam geworden.

4 likes

I feel violated

16 likes

‘But i liked it’?

5 likes

No

9 likes

Super licht inderdaad, elke dag worden er kinderen vermoord in Gaza, maar fijn dat Sanny voelt dat het een speciale lichte januari is.

25 likes

HAHA stel je zit gezellig met een vriend op een terras en hij vraagt of je even een tiktok wil filmen en vervolgens begint hij dit te doen

7 likes

Ik zou opstaan en weglopen.

8 likes