Het influencertopic #23

Ughhh ik vind hem echt iets afstotelijks hebben.

10 likes

Waarom?

5 likes

Het is een man de esthetisch goed in elkaar zit, maar toch, ik voel gewoon ongemak als ik hem zie. Ik heb het idee dat hij enorm zijn best heeft gedaan voor dat nonchalante uiterlijk.
(Dit is echt een zeer slecht onderbouwde mening, daarvan ben ik me bewust)

Edit; net nog even een foto bekeken… dat gekke plukje tussen zijn wenkbrauwen geeft me de kriebels.

10 likes

Oh ja ā€œThe Green Happinessā€. Daar was destijds een hele rel over omdat het dieet een ernstig tekort aan voedingsstoffen kon veroorzaken aldus het Voedingscentrum.

9 likes

Ja nu doen ze ook weer iets extreems. Weet niet precies meer hoe het heet maar iets met heel veel vlees eten. Lijkt echt vaak dat zij obsessies heeft qua eten&sporten, nooit ā€˜normaal’ maar meteen 1000%.

8 likes

Huh dus eerst alles vegan, omdat ei de ongesteldheid van een kip is, en nu juist een veel vlees ā€˜dieet’?? :thinking:

12 likes

wat lief! ik zag ook dat ze de koran had meegenomen, ik dacht dat zei dat ze niet gelovig was. ben benieuwd of dat dan veranderd is.

5 likes

Ze heeft hier pas in een Q&A op haar Instagram antwoord op gegeven. Ze gaf toen aan zich er meer in verdiept te hebben en er meer mee te doen, maar dat ze dit wel zoveel mogelijk privƩ wilde houden.

9 likes

oh dat wist ik niet! ik hoop dat het haar geluk brengt na alles wat ze meegemaakt heeft. ik heb het idee dat echt veel mensen de laatste tijd zich verdiepen in de islam of zich bekeren. maar good for them

12 likes

Die andere dame van The Green Happiness is er al een paar jaar geleden mee gestopt. Merel heeft haar volgens mij uitgekocht en is in elk geval alleen doorgegaan met het merk.
Ik vind haar ook niet authentiek overkomen. Ze lijkt wel heel succesvol met al haar bedrijven. Volgens mij verhuurt ze ook een pand als vergaderlocatie, dat ziet er wel heel mooi gestyled uit vond ik.
Mensen die ervoor kiezen om heel gezond te eten maar ook plastische chirurgie en drugs te doen en soms ook te roken. Dan komt het op mij over alsof hun motivatie voor die ā€˜gezonde’ leefstijl gebaseerd is op voldoen aan het schoonheidsideaal. Niet omdat je daadwerkelijk goed voor je lichaam wil zorgen en fit wil zijn op je zestigste.

10 likes

Interessant! Ik ben vrienden met hem op facebook omdat we op dezelfde middelbare school zaten haha. Al heeft hij vast geen idee wie ik ben. Vroeger voegde je altijd iedereen toe die je via via via via ā€œkendeā€. :crazy_face: Hij zag er toen uit als een emo met een lok voor zijn gezicht en ik had een crush op een van zijn vrienden van toen. :joy:

6 likes

Ging dit over Anna, heb ik iets gemist?

5 likes

ja zowel haar stiefvader (waar ze heel close mee was) als haar vader zijn kort achter elkaar overleden, ik denk een jaar of 4 geleden?

en ze heeft natuurlijk oa als vluchteling al geen makkelijke jeugd gehad, en ze is ook haar halve familie verloren bij een aardbeving volgens mij

6 likes

Volgens mij is juist die Tessa doorgegaan met the green happiness. Ze heeft ook een boek de vegan bijbel geschreven.

6 likes

Die gekke Romy die een foto maakt van random mensen in de tram en er een zure tekst bij zet.

:face_with_spiral_eyes:

9 likes

Ja ja ja maar het is zoooo zwaar voor haar hoor!! Niemand heeft het zo zwaar als zij.

7 likes

maar als iemand dat bij haar doet belt ze waarschijnlijk de spoedeisende hulp

12 likes

Ik heb op instagram de 2.0 versie hiervan gevonden: Dog Lover on Instagram: "God bless his family šŸ„ŗšŸ™šŸ¼ā¤ļø"

4 likes

Zo’n verknipte maniakale meid! Ik heb haar ook een tijdje gevolgd.

8 likes

Omg sanny in haar stories: ā€œDe energie van dit jaar is andersā€ ā€œWe gaan echt naar een nieuw tijdperk toeā€ ā€œDit is echt niet hoe Januari vroeger was, het is nu veel lichterā€. ā€œVOEL JIJ HET OOK?ā€ Hou toch op. :’)

17 likes