Ik was niet chagrijnig vandaag tot ik dit zag.
Ja wat een gezeverâŠ
Omg ik kende deze nog niet. Word ik wel blij van
Ik heb wel 2 keer gekeken
Word daar net zo ongemakkelijk van als die man met zân tong op TikTok
Ja dit is wel echt een engerd met zân dikke lap vieze tong
Vinden mensen dit echt sexy?? Ik glij ook van mân stoel hoor van die Calvin Klein reclame en interesseert me niet dat hij geen navel daarin heeft, want who cares, maar dit?! Ik hoop dat hij er veel geld mee verdient want ik zou nooit meer naar buiten durven als ik zoiets van mezelf zou opnemen.
Hahahahhahaha ja dit! Wat zal zijn moeder hiervan vinden?
Ik heb een tijd die Cedric Lorenzen gevolgd op insta (ooit getipt door Serena Verbon) maar hij is vrij tam geworden.
I feel violated
âBut i liked itâ?
No
Super licht inderdaad, elke dag worden er kinderen vermoord in Gaza, maar fijn dat Sanny voelt dat het een speciale lichte januari is.
HAHA stel je zit gezellig met een vriend op een terras en hij vraagt of je even een tiktok wil filmen en vervolgens begint hij dit te doen
Ik zou opstaan en weglopen.
Misschien dan naar het biecht topic maar ik vind het wel sexyđ±
Met een ander persoon, en zonder het geklap op de Kitchen Aid alsof hij doggy style aan het doen is, met het snoer om zijn pols gewikkeld alsof het haar haar is, dĂĄn zou ik het misschien ook wel hot vinden. Maar nu is vind ik het meer cringe hahaha
En de grap is dat hij waarschijnlijk een hele slechte lover is (tenminste in mijn ervaring met dit soort arrogante mannen die zichzelf veel te hard voelen)
Ik vind het oprecht heel kunstig gemaakt qua grafisch en het filmpje qua eten enzo, zonde van de rest.
Voel me een beetje viezig na het kijken ofzo, indd violated haha! Wat een mafkees.
Maar kan me voorstellen dat er anderen dit wel sexy vinden, beetje zoals hij 50shades. Toen dacht ik ook, ohja sure daar gaan ze weer. Ahum, cringe.
Is toch weer wat anders dan al die brandweermannen en politiemannen.
Hoezo steekt hij die schelp ook zo ver in zijn mond. Brr